eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WejherowoWykonanie usługi szkoleniowej - Kurs brukarza

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-07

Wejherowo: Wykonanie usługi szkoleniowej - Kurs brukarza
Numer ogłoszenia: 281080 - 2010; data zamieszczenia: 07.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie , ul. I Brygady Pancernej Wojska Polskiego 32, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 0-58 6776300, 6776327, faks 0-58 6776327.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupwejherowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi szkoleniowej - Kurs brukarza.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie szkolenia grupowego dla 20 osób bezrobotnych w zakresie Kurs brukarza finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. 1. Ogólne cele szkolenia: 1) Rozróżnianie podstawowych materiałów do robót brukarskich. 2) Posługiwanie się i konserwacja narzędzi i sprzętu. 3) Współpraca przy tyczeniu i czynnościach pomiarowych przy robotach brukarskich. 4) Wyznaczanie profili podłoży i podbudowy. 5) Wykonanie podłoża, podbudowy, podsypek i sprawdzenie szablonem profilu podsypki. 6) Układanie krawężników drogowych i obrzeży chodnikowych. 7) Brukowanie nawierzchni ulicy z kamieni naturalnych i sztucznych. 8) Brukowanie nawierzchni chodników z kostki betonowej i płyt chodnikowych. 9) Brukowanie nawierzchni ulicy z kamieni naturalnych i sztucznych. 10) Brukowanie nawierzchni chodników z kostki betonowej i płyt chodnikowych. 11) Brukowanie w ozdobne wzory nawierzchni z różnych typów. 12) Dokonywanie napraw nawierzchni brukowych ulic i chodników. 13) Organizowanie transportu materiałów na budowie. 14) Rozbieranie uszkodzonych bruków i chodników. 15) Zabezpieczanie i oznaczanie robót na czynnych drogach. 16) Utrzymanie stanowiska pracy w odpowiednim porządku i czystości. 17) Ścisła współpraca z operatorami ciężkich maszyn budowlanych i samochodów na budowie. 18) Organizowanie toku pracy zgodnie z zasadami BHP i ppoż, a w razie wypadku udzielić pierwszej pomocy poszkodowanym i powiadomić odpowiednie służby ratownicze. 2. Program szkolenia powinien obejmować następujące zagadnienia: 1) BHP w pracy brukarza i ochrona zdrowia w pracach brukarskich - podstawy prawne wykonywania zawodu. 2) Dokumentacja techniczna - czytanie rysunku technicznego. 3) Materiałoznawstwo. 4) Planowanie szczegółowego przebiegu i właściwej kolejności czynności technologicznych. 5) Planowanie robót brukarskich (szacowanie zapotrzebowania na materiały, zagospodarowanie przestrzeni). 6) Ocena ilościowa i jakościowa materiałów używanych w pracy brukarza. 7) Urządzenia mechaniczne i ręczne używane przy robotach brukarskich. 8) Przyczyny zapadania się kostki brukowej, płyt kamiennych lub betonowych oraz inne negatywne skutki nieprawidłowego ułożenia nawierzchni. 9) Metody wyznaczania poziomu i kątów nachylenia. 10) Pomiary i obliczenia wielkości geometrycznych niezbędnych w pracy brukarza. 11) Niwelowanie terenu. 12) Wykonywanie wykopów nasypów oraz układanie podkładu pod bruk. 13) Rodzaje kostki brukowej. 14) Obróbka kamiennych materiałów drogowych. 15) Materiały używane do podbudowy i fugowania. 16) Komponowanie kostki brukowej z wykorzystaniem alternatywnych materiałów (np.: drewno, metal, tłuczeń). 17) Zapewnienie odpływu wody z nawierzchni brukowanej. 18) Ochrona nawierzchni brukowanej (zabezpieczanie nawierzchni przed szkodliwymi działaniami warunków atmosferycznych). 19) Konserwacja i naprawa nawierzchni brukowanych. 20) Wykonywanie nawierzchni brukowych z kamieni. 21) Wykonywanie nawierzchni z kostek i płytek betonowych. Program winien być zgodny z krajowymi standardami kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkolenia zawodowego znajdującymi się w internetowej bazie danych, znajdującej się na serwerze Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego do 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie spełniania warunku nastąpi poprzez złożenie Załącznika nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie spełniania warunku nastąpi poprzez złożenie Załącznika nr 3 do SIWZ oraz złożenie wraz z ofertą wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat w zakresie objętym specyfikacją. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie spełniania warunku nastąpi poprzez złożenie Załącznika nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie spełniania warunku nastąpi poprzez złożenie Załącznika nr 3 do SIWZ oraz złożenie wraz z ofertą wykazu osób - kadry dydaktycznej, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie spełniania warunku nastąpi poprzez złożenie Załącznika nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 25
  • 3 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji szkoleń objętych zamówieniem - 15

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na uzasadniony wniosek Zamawiającego, przewiduje się możliwość dokonania zmian w umowie dot. zmniejszenia liczby uczestników szkolenia w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych i niezawinionych przez Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a powodujących, że wykonanie zamówienia nie jest możliwe w liczbie określonej przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupwejherowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. I Brygady Pancernej WP 32 84-200 Wejherowo pokój nr 201.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. I Brygady Pancernej WP 32 84-200 Wejherowo sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VI. Rynek Otwarty dla Wszystkich Działanie 6.1. Poprawa dostępu do Zatrudnienia oraz Wspieranie Aktywności Zawodowej w Regionie Poddziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych Tytuł Projektu ZiP - Zaradny i Przedsiębiorczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.