eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko-Kamienna › Dostawa samochodu osobowego nowego- rok produkcji 2012, pięciomiejscowego, przystosowanego do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim w związku z realizacją projektu systemowego Dobry Start współfinansowanego przez Unię Europejską przy udziale środków z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIIPromocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-01

Skarżysko-Kamienna: Dostawa samochodu osobowego nowego- rok produkcji 2012, pięciomiejscowego, przystosowanego do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim w związku z realizacją projektu systemowego Dobry Start współfinansowanego przez Unię Europejską przy udziale środków z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
Numer ogłoszenia: 281094 - 2012; data zamieszczenia: 01.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , Plac Floriański 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 41 2521953, faks 41 2521953 w. 16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: /www.pcprskarzysko.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowego nowego- rok produkcji 2012, pięciomiejscowego, przystosowanego do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim w związku z realizacją projektu systemowego Dobry Start współfinansowanego przez Unię Europejską przy udziale środków z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu osobowego nowego- rok produkcji 2012, pięciomiejscowego, przystosowanego do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim. Minimalne wymagania techniczne: 1. Pojemność zbiornika paliwa min.(litrów) 60 2. Długość (mm) 4150 3. Szerokość min.(mm) 1700 4. Wysokość min.(mm) 1800 5. Rozstaw osi min.(mm) 2500 6. Masa własna pojazdu min.(kg) 1600 7. Dopuszczalna ładowność nie mniejsza (kg) 750 8. Drzwi boczne przesuwne po stronie pasażera 9. Tylne drzwi dwuskrzydłowe 10. Kolor: ciemny 11. Zderzaki w kolorze czarnym 12. Listwy boczne w kolorze czarnym 13. Dzielona tylna kanapa 60/40 14. Pojemność silnika: min. (cm3) 1400 15. Paliwo: Diesel 16. Moc silnika min. (KM) 90 17. Homologacja EURO 5(filtr cząsteczek stałych DPF dla silników Diesla) 18. Skrzynia biegów manualna, co najmniej 5 biegów do przodu 19. Wzmocnione zawieszenie 20. Felgi stalowe z kołpakami i opony R 15 lub16C 21. Komplet kół zimowych (opony na felgach stalowych- R 15 lub 16 C) 22. Wspomaganie kierownicy 23. Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera 24. ABS 25. Światło do jazdy dziennej (DRL) 26. Korektor ustawiania świateł 27. Klimatyzacja min. manualna 28. Radioodbiornik z anteną 29. Immobiliser 30. Centralny zamek sterowany z pilota 31. Elektrycznie otwierane szyby przednie 32. Pełnowymiarowe koło zapasowe 33. Podnośnik 34. Klucz do kół 35. Gaśnica 36. Trójkąt ostrzegawczy 37. Apteczka 38. Oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu symbolem: inwalidzi 39. Specjalistyczna zabudowa składająca się ze składanego aluminiowanego najazdu z bieżnią antypośligową lub rampy najazdowej i systemu mocującego wózek inwalidzki do podłogi pojazdu wraz z osobą siedzącą na nim wewnątrz pojazdu oraz pasa biodrowego zabezpieczającego osobę siedzącą na wózku 40. Dostawca musi zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie woj. świętokrzyskiego. Pozostałe wymagania: 1. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na dostarczony przedmiot umowy: a. na silnik i podzespoły mechaniczne na okres minimum 24 miesiące bez limitu kilometrów, b. na powłoki lakiernicze na okres minimum 24 miesiące, c. na perforację nadwozia na okres minimum 10 lat. 2. W okresie 24 miesięcy gwarancji Wykonawca zapewni Zamawiającemu bezpłatne przeglądy (co 10 tys.) w autoryzowanym serwisie Wykonawcy. 3. Samochód powinien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dokonania rejestracji oraz dopuszczające pojazd do ruchu. 4. Wykonawca dostarczy na własny koszt, nie później niż w dniu podpisania protokołu odbioru sporządzoną w języku polskim dokumentację gwarancyjno - eksploatacyjną przedmiotu umowy tj. kartę pojazdu, kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, 2 komplety kluczy, świadectwo homologacji. 5. Poziom emisji spalin w (g/km): nie większy niż CO -O,5 NOx -0,18 HC -0,009 HC+ NOx- 0.17 PM- 0,005.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta na wykonanie zamówienia publicznego (Zał. nr 1 do SIWZ) 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w sytuacji, kiedy nastąpi ustawowa zmiana stawki VAT. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac i spowoduje zmianę wynagrodzenia wykonawcy brutto. Kwota netto wynagrodzenia pozostanie bez zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprskarzysko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Skarżysku - Kamiennej, Plac Floriański 1, 26-110 Skarżysko -Kamienna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2012 godzina 08:30, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Skarżysku - Kamiennej, Plac Floriański 1, 26-110 Skarżysko -Kamienna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu systemowego Dobry Start współfinansowanego przez Unię Europejską przy udziale środków z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.