eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁomiankiDostawa aparatu RTG typu ramię C dla SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - DZ/08/2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-21

Łomianki: Dostawa aparatu RTG typu ramię C dla SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - DZ/08/2015
Numer ogłoszenia: 281146 - 2015; data zamieszczenia: 21.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym , ul. Marii Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 22 765 71 01; 765 71 21, faks 22 751 27 07.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: szpitaldziekanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatu RTG typu ramię C dla SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - DZ/08/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu umowy Zamawiający wymaga dostawy, montażu, uruchomienia z testami aparatury wraz ze szkoleniem pracowników Zamawiającego. 1. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone są w Załączniku Nr 3 do niniejszej specyfikacji. Załącznik określa graniczne / konieczne /wymagane parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia. Wykonawca składając ofertę musi potwierdzić wymagane przez Zamawiającego parametry. Jeżeli oferowane urządzenia nie spełnią minimalnych podanych parametrów, oferta zostanie odrzucona, jako niezgodna z treścią SIWZ. 2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, niepowystawowy, rok produkcji 2015, wolny od wad fizycznych, prawnych, kompletny i po zamontowaniu, zainstalowaniu gotowy do użytkowania zgodnego z przeznaczeniem, bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych nakładów finansowych, organizacyjnych i technicznych. 3. Dostarczone urządzenia muszą być kompletne, oznakowane, posiadać niezbędne instrukcje, gwarancje i dokumentację w języku polskim, w odpowiednich opakowaniach zapewniających należyte zabezpieczenie dla dostarczanego sprzętu. 4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wymaga się od Wykonawcy: a) dostawy własnym transportem i na własny koszt oraz na własne ryzyko przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego w Dziekanowie Leśnym przy ul. Konopnickiej 65, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (Wykonawca powiadomi Zamawiającego (dział techniczno-gospodarczy: tel 22 765 71 13 lub 765 71 16), o dostawie przedmiotu zamówienia, co najmniej na 3 dni przed terminem dostawy. Realizacja dostaw będzie odbywać się w oparciu o harmonogram realizacji dostaw przygotowany przez Wykonawcę po wyborze oferty, do akceptacji z Zamawiającym. b) montażu i uruchomienia, testowaniu, kalibracji sprzętu i aparatury wyspecyfikowanych w załączniku nr 2 do SIWZ. c) po dostawie, montażu i przeprowadzeniu testów urządzenia dokonania kompleksowego szkolenia w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu. Szkolenie odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, będzie obejmować wskazanych przez Zamawiającego pracowników i będzie zakończone protokołem. Każdy przeszkolony pracownik musi umieć obsługiwać aparat. d) udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy z zastrzeżeniem, że Wykonawcy mogą zaoferować dłuższy okres gwarancji zgodnie z gwarancją producenta. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu dostawy, montażu, szkolenia personelu (odbioru końcowego) oraz udzielenia rękojmi za wady na okres minimum 24 miesięcy. 5. Wykonawca po zakończonym montażu i pierwszym uruchomieniu sprzętu zobowiązany jest dostarczyć kartę gwarancyjną oraz paszport techniczny, który będzie zawierał następujące informacje: rodzaj urządzenia, typ, nr fabryczny, nazwę producenta, klasę urządzenia, oznaczenie CE, datę produkcji i osoby wyznaczone przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym. Dokument powinien posiadać rubryki przeznaczone do dokonywania aktualnych wpisów przez uprawniony personel techniczny w celu potwierdzenia naprawy, przeglądu, konserwacji. 6. Sprzęt musi spełniać wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (jt. Dz. U. 2015 poz. 876 ze zm.) oraz posiadać deklarację CE. 7. Serwis gwarancyjny a) Wykonawca musi dysponować autoryzowanym serwisem gwarancyjnym oferowanego sprzętu - potwierdzonym stosownym oświadczeniem. b) czas reakcji serwisu maksymalnie 48 godzin licząc od zgłoszenia awarii przez Zamawiającego do przyjazdu serwisu do siedziby Zamawiającego. Koszty serwisu w okresie gwarancji ponosi Wykonawca. c) w okresie gwarancji Wykonawca zapewni przeprowadzenie bezpłatnych przeglądów w ilości i zakresie zgodnym z wymogami określonymi w dokumentacji technicznej, potwierdzonymi stosownymi wpisami w paszport urządzenia. d) wymagane przeglądy w okresie gwarancyjnym wykonawca wykona bezpłatnie, e) wymagany okres gwarancyjny nie może być krótszy niż 24 miesiące, liczony od dnia zainstalowania i uruchomienia urządzenia, f) czas oczekiwania na usunięcie uszkodzenia nie może być dłuższy niż 14 dni od zgłoszenia w formie telefonicznej, e-mailem lub faxem. Fakt zgłoszenia awarii Wykonawca potwierdzi w tej samej formie, w której otrzymał od zgłaszającego awarię, g) w okresie naprawy gwarancyjnej trwającej powyżej 7 dni dostarczony zostanie porównywalny aparat zastępczy, Wykonawca dokona wymiany sprzętu na nowy w przypadku, gdy był on poddany 3 wymianom gwarancyjnym tego samego elementu a uszkodzenia nie były spowodowane z winy użytkownika. h) Jeżeli Wykonawca posiada prawo do udzielenia sublicencji, strony przyjmują, że z chwilą zapłaty za urządzenie Wykonawca nieodpłatnie udziela Zamawiającemu w możliwie najszerszym zakresie niewyłącznej i nieograniczonej w czasie dalszej licencji z prawem do przeniesienia jej na dowolny podmiot, na korzystanie z oprogramowania, o którym mowa wyżej. Licencje/sublicencje będą udzielone na wersje oprogramowania stanowiącego przedmiot licencji aktualne (bieżące) w dacie ich udzielenia Zamawiającemu oraz na kolejne wersje oprogramowania stanowiącego przedmiot licencji (aktualizacje) instalowane w ramach Licencji, dostępne w okresie 24 miesięcy od chwili podpisania protokołu odbioru. i) Wykonawca po podpisaniu umowy wskaże adresy i telefony kontaktowe autoryzowanego serwisu wykonującego przeglądy i naprawy aparatury/sprzętu na gwarancji.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp - wg załącznika nr 4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp - wg załącznika nr 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp - wg załącznika nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp - wg załącznika nr 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp - wg załącznika nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: a) oświadczenie, że zaoferowane wyroby medyczne są dopuszczone do obrotu i stosowania (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. - tj. Dz. U. 2015 poz. 679 ze zm.) oraz że dokumenty potwierdzające dopuszczenie zostaną przedstawione Zamawiającemu na każde żądanie - dotyczy wyrobów medycznych - na załączniku nr 6 do SIWZ, b) materiały producenta, foldery, opisy, ulotki informacyjne, wyciągi z katalogów itp. dotyczące oferowanych produktów, potwierdzające spełnienie wymagań określonych w SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pozostałe dokumenty wymagane od Wykonawców. a) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie załączonych do oferty dokumentów rejestrowych - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. b) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. c) wypełniony formularz ofertowy - zgodny w treści ze wzorem przedstawionym w SIWZ - załącznik nr 2 do SIWZ. d) wypełniony formularz specyfikacji asortymentowo-cenowej - załącznik nr 1 do SIWZ e) wypełniony formularz specyfikacji technicznej - załącznik nr 3 do SIWZ f) pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - dotyczy sytuacji, gdy Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu, należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez upoważnionego przez Wykonawców pełnomocnika. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: - ceny brutto wskazanej w ofercie w przypadku wprowadzenia innej stawki podatku VAT, niż wskazana, jako obowiązująca na dzień składania ofert. Zmiana stawki podatku od towarów i usług następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę podatku od towarów i usług

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: szpitaldziekanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym,ul. M.Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki, Sekcja zamówień publicznych (budynek główny, Ip., pok. 102).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2015 godzina 10:00, miejsce: SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym,ul. M.Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki, Sekretariat (budynek główny, IIp.).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.