eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toszek2/PN/DEG/AM/2014 - Dostawa jednorazowych artykułów medycznych i podobnych artykułów dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-12

Toszek: 2/PN/DEG/AM/2014 - Dostawa jednorazowych artykułów medycznych i podobnych artykułów dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku.
Numer ogłoszenia: 28121 - 2014; data zamieszczenia: 12.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Psychiatryczny w Toszku , ul. Gliwicka 5, 44-180 Toszek, woj. śląskie, tel. 032 2334112 w. 212, faks 032 2334325, 2335244.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaltoszek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 2/PN/DEG/AM/2014 - Dostawa jednorazowych artykułów medycznych i podobnych artykułów dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę jednorazowych artykułów medycznych i podobnych artykułów dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku. Postępowanie zostanie przeprowadzone z podziałem na sześć pakietów..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.742,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset czterdzieści dwa złote 00/100) - łącznie dla wszystkich pakietów, tj. szczegółowo w rozbiciu na poszczególne pakiety:pakiet I - 828,00 zł (słownie: osiemset dwadzieścia osiem złotych 00/100)pakiet II - 72,00 zł (słownie: siedemdziesiąt dwa złote 00/100) pakiet III - 742,00 zł (słownie: siedemset czterdzieści dwa złote 00/100)pakiet IV - 31,00 zł (słownie: trzydzieści jeden złotych 00/100)pakiet V - 57,00 zł (słownie: pięćdziesiąt siedem złotych 00/100)pakiet VI - 12,00 zł (słownie: dwanaście złotych 00/100)Termin, sposób i miejsce złożenia wadium zostaną określone zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu i oznakowaniu wyrobów medycznych znakiem CE - wg załącznika nr 5 do Oferty /dotyczy tylko pakietu I z wyłączeniem pozycji 54 oraz 76-77 oraz pakietów II-VI)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) zmiany w zakresie przedmiotowym, tj.: - zastąpienia produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku zaprzestania wytwarzania danego wyrobu medycznego lub wygaśnięcia świadectwa rejestracji, przy czym zmiana ta jest dopuszczalna tylko przy zachowaniu tej samej ceny oraz parametrów,- sposobu konfekcjonowania produktu i wielkości jednostkowej opakowania.2) zmiany stawki podatku VAT - cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto,3) zmiany danych Wykonawcy (np. wynikających z przekształceń, przejęć, zmiany adresu siedziby itp.),

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaltoszek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - pokój nr 10 w budynku administracji SP ZOZ Szpital Psychiatrycznego ul. Gliwicka 5, 44-180 Toszek, za opłatą 15,00 zł lub- za zaliczeniem pocztowym za opłatą 15,00 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora Naczelnego w budynku administracji szpitala.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ARTYKUŁY MEDYCZNE JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych artykułów medycznych i podobnych artykułów dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku. w zakresie pakietu I - Artykuły medyczne jednorazowego użytku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: TEST UREAZOWY HELICOBACTER.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych artykułów medycznych i podobnych artykułów dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku, w zakresie pakietu II - Test ureazowy Helicobacter.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZAMKNIĘTY ASPIRACYJNO-PRÓŻNIOWY SYSTEM POBIERANIA KRWI ORAZ MIKROMETODA DO POBRAŃ KRWI WŁOŚNICZKOWEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych artykułów medycznych i podobnych artykułów dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku, w zakresie pakietu III - Zamknięty aspiracyjno-próżniowy system pobierania krwi oraz mikrometoda do pobrań krwi włośniczkowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.00-3, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: POJEMNIKI Z WODĄ DO DOZOWNIKÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych artykułów medycznych i podobnych artykułów dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku, w zakresie pakietu IV - Pojemniki z wodą do dozowników.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAPIER EKG,USG DO DRUKAREK LABORATORYJNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych artykułów medycznych i podobnych artykułów dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku, w zakresie pakietu V - Papier EKG, USG do drukarek laboratoryjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 22.99.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: WKŁAD I DREN DO SSAKA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych artykułów medycznych i podobnych artykułów dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku, w zakresie pakietu VI - Wkład i dren do ssaka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.16.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.