eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiZakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego dla Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o. o. w Gorzowie Wlkp.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-22

Gorzów Wielkopolski: Zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego dla Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o. o. w Gorzowie Wlkp.
Numer ogłoszenia: 281238 - 2015; data zamieszczenia: 22.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 251626 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacji Odpadów Spółka z o.o., ul. Teatralna 49, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7225385 w. 36, faks 095 7225385.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego dla Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o. o. w Gorzowie Wlkp..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o. o. w Gorzowie Wlkp. na teren 1)zakładu unieszkodliwiania odpadów tj. Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych przy ul. Małyszyńskiej 180 obręb-7 Chróścik, 66-400 Gorzów Wlkp., 2) zakładu gospodarki biokomponentami w Stanowicach 29, 66-450 Bogdaniec,3) Pola golfowego Zawarcie ul. Śląska 52, 66-400 Gorzów Wlkp. 1)Rodzaj zamówienia: dostawa 2)Kod CPV: 09.13.41.00-8 Olej napędowy 3)Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4)zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego spełniającego wymogi jakościowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 9 grudnia 2008 r. (t.j. 2013.1058 ze zm.). 5)Całkowita wielkość zamówienia: 215.000 litrów. Podana wielkość całkowitego zapotrzebowania Zamawiającego na paliwo może ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu maksymalnie o 20 %. 6)Dostawy oleju napędowego będą realizowane w ilościach zależnych od bieżących potrzeb Zamawiającego, jednorazowo około: a) do zakładu unieszkodliwiania odpadów przy ul. Małyszyńskiej 180 w Gorzowie Wlkp., ok. 5.000 l b) do zakładu gospodarki biokomponentami Stanowice 29, 66-450 Bogdaniec, ok. 3.500 l, c) na Pole golfowe Zawarcie przy ul. Śląskiej 52, 66-400 Gorzów Wlkp., ok. 1.000 l Miejsce dostawy: 1.)zakład unieszkodliwiania odpadów ul. Małyszyńska 180 w Gorzowie Wlkp. Wielkość jednostkowej dostawy ok. 5.000 l Szacowana liczba dostaw 37 dostaw (średnio co dwa tygodnie) 2.) zakład gospodarki biokomponentami Stanowice 29, 66-450 Bogdaniec Wielkość jednostkowej dostawy ok. 3.500 l Szacowana liczba dostaw 8 dostaw 3.) Pole golfowe Zawarcie ul. Śląska 52, 66-400 Gorzów Wlkp. Wielkość jednostkowej dostawy ok. 1.000 l, Szacowana liczba dostaw 2 dostawy. 7) Czas na realizację pojedynczej dostawy: Zamawiający wymaga, aby poszczególne dostawy do miejsc realizacji zamówienia, tj. a) zakładu unieszkodliwiania odpadów przy ul. Małyszyńskiej 180 w Gorzowie Wlkp., b) zakładu gospodarki biokomponentami Stanowice 29, 66-450 Bogdaniec c) Pole golfowe Zawarcie przy ul. Śląskiej 52, 66-400 Gorzów Wlkp. odbywały się w godzinach od 7:00 do 14:00, w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu złożenia przez Zamawiającego zamówienia jednostkowego, z wyłączeniem sobót, niedziel, oraz dni ustawowo wolnych od pracy. 8)Zamawiający każdorazowo wymagać będzie od wykonawcy przedłożenia aktualnego świadectwa jakości (atestu) kupowanego oleju napędowego. 9)Dostawy przedmiotu umowy będą odbywać się autocysterną wyposażoną w zalegalizowany licznik paliwa. 10)Zamawiający zastrzega sobie prawo do każdorazowej kontroli ilości oraz wyrywkowej kontroli dostarczonego oleju napędowego pod względem jakości, a w przypadku stwierdzenia przez niezależne laboratorium, że pobrana z autocysterny w obecności kierowcy próbka oleju nie spełnia wymagań jakości, Zamawiający upoważniony jest do żądania od Wykonawcy wymiany go na wolny od wad ze wskazaniem terminu tej wymiany, a Wykonawca zobowiązany jest dokonać wymiany w tym terminie. Ponadto, jeżeli próbka oleju nie spełnia wymagań jakości, Wykonawca zwróci Zamawiającemu poniesione przez niego z tego tytułu koszty, w tym przeprowadzenia badań laboratoryjnych, w terminie 14 dni od wezwania i mogą one zostać potrącone z ceny Wykonawcy. 11)Wszelkie obowiązki związane z transportem przyjmie na siebie Wykonawca, 12)Wykonawca zobowiązany jest a)poinformować Zleceniodawcę o przewidywanych lub już zaistniałych przeszkodach w dostawie, b)przestrzegać przepisów BHP, a w szczególności obowiązujących przepisów i procedur na terenie zakładów. 13)Na teren zakładów będą mogły wjechać tylko samochody, które zostały wcześniej zgłoszone osobie wskazanej do kontaktu ze strony Zamawiającego. Zgłoszenie odbywa się w formie elektronicznej lub telefonicznej- ze wskazaniem: a)numeru rejestracyjnego pojazdu, b)danych kierowcy (imię i nazwisko, seria i numer dowodu osobistego). 14)Środek transportu musi spełniać wymagania obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności być a)sprawny technicznie, b)dopuszczony do poruszania się po drogach. 15)Wymagane zabezpieczenia dotyczące transportu określają stosowne normy techniczne, oraz prawo o ruchu drogowym, oraz wszelkie znane Wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu paliw płynnych, oraz warunków, jakich można się spodziewać na trasie przejazdu. 16)Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania porządku i czystości nawierzchni dróg (zakładowych i publicznych) w trakcie wykonywania usługi. W przypadku wystąpienia sytuacji powodującej nie spełnienie powyższego warunku Wykonawca w trybie natychmiastowym przywróci zanieczyszczony teren do stanu pierwotnego. 17)W szczególności Wykonawca odpowiada za a)przyjęcie i realizację wszystkich otrzymanych zleceń, b)terminowe podstawienie środka transportu, c)dotrzymywanie uzgodnionych terminów dostawy, wg zleceń przekazywanych przez Zamawiającego. 18) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli wykonania usługi na każdym etapie jej realizacji. 19)Wykonawca winien zapewnić stały kontakt telefoniczny z wyznaczoną przez siebie osobą pełniącą funkcję kierownika na wykonywanym zadaniu odpowiedzialną za koordynację działań Wykonawcy z Zamawiającym. 20)Wykonawca zapewni ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę minimum 500.000 zł, ciągłość koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, w okresie obowiązywania umowy, a także ważności kaucji gwarancyjnej na cały okres obowiązywania umowy zawartej w niniejszym postępowaniu. 21)Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania umowy w całości. 22)Niezrealizowanie całego przedmiotu umowy w okresie jej trwania nie powoduje jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu. 23)W razie awarii jednostek sprzętowych Wykonawca zapewni ciągłość realizacji zamówienia poprzez dostarczenie (podstawienie) jednostek zastępczych na własny koszt i na warunkach określonych w umowie, bez dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu. 24)Wykonawca będzie ponosić pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia. 25)Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy musi złożyć kaucję gwarancyjną, o której mowa w art. 105b ustawy o podatku od towarów i usług (Dz.U.2011.177.1054 j.t. z późn. zmianami) oraz musi uzyskać wpis w wykazie podmiotów, które złożyły kaucję gwarancyjną, publikowany w Biuletynie Informacji Publicznej Ministerstwa Finansów, o którym mowa w art. 105c ww. ustawy o podatku od towarów i usług. Wysokość kaucji gwarancyjnej musi spełniać wymogi ustawy o podatku od towarów i usług dla zastosowania przesłanki wyłączającej odpowiedzialność Zamawiającego za zobowiązania podatkowe w podatku VAT Wykonawcy. Dokonanie wpłaty kaucji gwarancyjnej zostanie zweryfikowana przez Zamawiającego poprzez wgląd do wykazu, o którym mowa powyżej. Termin ważności kaucji gwarancyjnej musi obejmować cały okres obowiązywania umowy zawartej w niniejszym postępowaniu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółka Jawna T&J Tyrakowski, Jachnik, ul. Sławoszewska 2b, 63-220 Kotlin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 710589,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 853829,72

  • Oferta z najniższą ceną: 853829,72 / Oferta z najwyższą ceną: 866073,75

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.