Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-17
Częstochowa: Dostawę 80 par półbutów służbowych strażaka, 70 par botków ocieplanych strażaka, 50 par półbutów koszarowych strażaka, 15 par butów dla kadry dowódczo sztabowej.
Numer ogłoszenia: 281246 - 2009; data zamieszczenia: 17.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej , ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, faks (034) 378 53 32.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cspsp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SAMODZIELNA PAŃSTWOWA JEDNOSTAKA ORGANIZACYJNA NIEPOSIADAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę 80 par półbutów służbowych strażaka, 70 par botków ocieplanych strażaka, 50 par półbutów koszarowych strażaka, 15 par butów dla kadry dowódczo sztabowej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie A: 80 par półbutów służbowych strażaka. 2. Zadanie B: 70 par botków ocieplanych strażaka. 3. Zadanie C: 50 par półbutów koszarowych strażaka. 4. Zadanie D: 15 par butów dla kadry dowódczo sztabowej. 5. Przedmiot zamówienia musi być zgodny ze szczegółowym opisami przedmiotu zamówienia stanowiącym odpowiednio: Załącznik nr 1A półbuty służbowe; Załącznik nr 1B botki ocieplane; Załącznik nr 1C półbuty koszarowe; Załącznik 1D buty dla kadry dowódczo sztabowej do niniejszej siwz. 6. Wymagany okres gwarancji: 12 miesięcy. 7. Czas realizacji zamówienia: 7 dni od podpisania umowy. 8. Oznaczenie wg CPV - 18800000-7; 18810000-0. 9. Miejsce realizacji zamówienia: dostawa do magazynów Centralnej Szkoły Państwowej Straży PSP w Częstochowie przy ul. Sabinowskiej 62/64. 10. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego dokumentem WZ i doręczenia faktury..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.80.00.00 - Obuwie 18.81.00.00 - Obuwie inne niż sportowe oraz ochronne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: ZADANIE A: 200,00 zł (dwieście złotych), ZADANIE B: 180,00 zł (sto osiemdziesiąt złotych). ZADANIE C: 150,00 zł (sto pięćdziesiąt złotych), ZADANIE D: 70,00 zł (siedemdziesiąt złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają postanowienia art. 22 ust. 1pkt 1-4 tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności dotyczącej przedmiotu objętego zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz: 5) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; 6) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia między innymi na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych, oraz spełniają warunki określone w niniejszej siwz; 7) Wnieśli wymagane wadium przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia spełnienia warunków Zamawiająca żąda od wykonawców oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, wymienionych w poniżej, następnie dokona oceny spełnienia warunków poprzez określenie spełnia lub nie spełnia na podstawie kryteriów zapisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony, ostemplowany i podpisany przez Wykonawcę lub osobę-y upoważnioną-e do reprezentowania firmy formularz OFERTOWY wykonany wg wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 0 do siwz. Dopuszcza się wypełnienie formularza sporządzonego przez Zamawiającą, pod warunkiem, iż będzie on czytelny i zgodny pod względem treści ze wzorem. Dokument musi zostać złożony w formie oryginału. 2. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych (wg wzoru - ZAŁĄCZNIK Nr 2), złożone w formie oryginału ostemplowane i podpisane przez osobę-y uprawnioną-e. 3. Oświadczenie zgodne z art. 24 prawa zamówień publicznych (wg wzoru - ZAŁĄCZNIK Nr 3), złożone w formie oryginału ostemplowane i podpisane przez osobę-y uprawnioną-e. 4. Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, złożone w formie oryginału lub kserokopii. Kserokopia winna zostać potwierdzona za zgodność z oryginałem. Dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5. Dokumenty - upoważnienia - pełnomocnictwa uprawniające osobę - y podpisujące ofertę do jej podpisania w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub z dokumentów, o których mowa w wierszu 4 niniejszej tabeli, złożone w formie oryginału dokumentu lub kserokopii pełnomocnictwa udzielonego w obecności notariusza potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną. Z dokumentu musi wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa. 6. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, w celu wspólnego ubiegania się o zamówienie i ustalenia pełnomocnika należy zaznaczyć, które podmioty występują wspólnie, oraz przedstawić pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej te podmioty. Oryginał, z treści którego musi wynikać sposób reprezentacji w niniejszym postępowaniu. (Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Zamawiająca wymaga od podmiotów występujących wspólnie potwierdzenia powyższego przez złożenie oświadczeń). 7. Uchwałę wspólników zgodnie z art. 230 kodeksu spółek handlowych. Dotyczy Wykonawców zarejestrowanych jako Sp. z o.o. i przypadków, w których taka uchwała jest wymagana tj. gdy cena oferty przekracza dwukrotną wartość kapitału zakładowego spółki. W celu potwierdzenia odpowiedniego umocowania do złożenia oferty wykonawca winien złożyć kopię takiej uchwały wspólników w przedmiotowym zakresie, złożoną w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 8. Dowód wniesienia wadium - (kopia przelewu lub dowodu wpłaty lub oryginał w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz). W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, Zamawiająca dopuszcza wpięcie w ofertę potwierdzonej kopii dowodu wniesienia wadium. W takim przypadku oryginał tegoż dokumentu musi zostać złożony z ofertą luzem w jednej kopercie z ofertą. Wadium w kwocie określonej w niniejszej siwz wniesione w formie innej niż pieniądz musi obejmować termin związania ofertą tj. 30 dni od terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cspsp.pl/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sabinowska 62/64, Częstochowa, Budynek administracyjny pok. 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2009 godzina 12:00, miejsce: ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa, Sekretariat Komendanta Szkoły w Budynku Administracyjnym.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie A: 80 par półbutów służbowych strażaka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie A: 80 par półbutów służbowych strażaka. Przedmiot zamówienia musi być zgodny ze szczegółowym opisami przedmiotu zamówienia stanowiącym Załączniki nr 1A półbuty służbowe do siwz. Wymagany okres gwarancji: 12 miesiące. Czas realizacji zamówienia: 7 dni od podpisania umowy. Miejsce realizacji zamówienia: dostawa do magazynów Centralnej Szkoły Państwowej Straży PSP w Częstochowie przy ul. Sabinowskiej 62/64. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego dokumentem WZ i doręczenia faktury..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.80.00.00-7, 18.81.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie B: 70 par botków ocieplanych strażaka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie B: 70 par botków ocieplanych strażaka. Przedmiot zamówienia musi być zgodny ze szczegółowym opisami przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1B botki ocieplane do siwz. Wymagany okres gwarancji: 12 miesiące. Czas realizacji zamówienia: 7 dni od podpisania umowy. Miejsce realizacji zamówienia: dostawa do magazynów Centralnej Szkoły Państwowej Straży PSP w Częstochowie przy ul. Sabinowskiej 62/64. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego dokumentem WZ i doręczenia faktury..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.80.00.00-7, 18.81.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie C: 50 par półbutów koszarowych strażaka..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie C: 50 par półbutów koszarowych strażaka. Przedmiot zamówienia musi być zgodny ze szczegółowym opisami przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1C półbuty koszarowe do siwz. Wymagany okres gwarancji: 12 miesiące. Czas realizacji zamówienia: 7 dni od podpisania umowy. Miejsce realizacji zamówienia: dostawa do magazynów Centralnej Szkoły Państwowej Straży PSP w Częstochowie przy ul. Sabinowskiej 62/64. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego dokumentem WZ i doręczenia faktury..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.80.00.00-7, 18.81.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie D: 15 par butów dla kadry dowódczo sztabowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie D: 15 par butów dla kadry dowódczo sztabowej. Przedmiot zamówienia musi być zgodny ze szczegółowym opisami przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1D buty dla kadry dowódczo sztabowej do siwz. Wymagany okres gwarancji: 12 miesiące. Czas realizacji zamówienia: 7 dni od podpisania umowy. Miejsce realizacji zamówienia: dostawa do magazynów Centralnej Szkoły Państwowej Straży PSP w Częstochowie przy ul. Sabinowskiej 62/64. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego dokumentem WZ i doręczenia faktury..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.80.00.00-7, 18.81.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: " Przebudowa DP 1029S na odc. Kłomnice - Bartkowice wraz z budową chodnika i odwodnieniem, gm. Kłomnice".
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ulicy Janusza Kusocińskiego w Częstochowie - IL.
- Budowa kanalizacji sanitarnej w drodze bocznej do ulicy Długiej w Częstochowie - IL.
- Sukcesywne dostawy jaj kurzych do Aresztu Śledczego w Częstochowie.
- Remont drogi powiatowej nr 1082S na odc. Koniecpol - Radoszewnica, dł. 775m, gmina Koniecpol.
- Utrzymanie bieżące dróg w granicach miasta Częstochowy w latach 2025-2026 w rejonie II i III
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sortów mundurowych, sortów BHP, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego w roku 2025 dla Nadleśnictwa Ostrowiec Świętokrzyski
- Sukcesywny zakup i dostawa odzieży roboczej
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i innych środków ochrony indywidualnej, przysługujących pracownikom Nadleśnictwa Barycz w 2025 roku
- Dostawa sortów mundurowych leśnika, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Łagów w roku 2025
- Dostawa sortów bhp i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Baligród w 2025 roku
- Dostawa elementów umundurowania leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Nowa Dęba
więcej: Obuwie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.