Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-17
Istebna: Budowa transgranicznego połączenia komunikacyjnego Jaworzynka - Cierne - Skalite - Etap 1 - Przebudowa dróg lokalnych w Jaworzynce i Ciernym w ramach Programu Rozwoju Trójstyku
Numer ogłoszenia: 281264 - 2009; data zamieszczenia: 17.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Istebnej , Istebna 1000, 43-470 Istebna, woj. śląskie, tel. 033 8556500 w. 39.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.istebna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa transgranicznego połączenia komunikacyjnego Jaworzynka - Cierne - Skalite - Etap 1 - Przebudowa dróg lokalnych w Jaworzynce i Ciernym w ramach Programu Rozwoju Trójstyku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa transgranicznego połączenia komunikacyjnego Jaworzynka - Cierne - Skalite - Etap 1 - Przebudowa dróg lokalnych w Jaworzynce i Ciernym w ramach Programu Rozwoju Trójstyku. Roboty polegać będą na: - wykonaniu robót rozbiórkowych, - wykonaniu przepustów drogowych, - wykonaniu podbudowy warstwy dolnej, górnej. - wykonaniu nawierzchni asfaltowej, - wykonaniu zjazdów oraz mijanek, - wykonaniu odwodnienia, - wykonaniu oznakowania. Przedmiot umowy obejmuje również: - Obsługę geodezyjną i pomiary geodezyjne powykonawcze, - Opracowanie planu BIOZ. Szczegółowe określenie zakresu rzeczowego zadania zawarte jest w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie WADIUM w wysokości 50.000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Miejsce wniesienia wadium w pieniądzu: Bank Spółdzielczy w Ustroniu O/ Istebna Nr konta 32 8129 1014 2002 0000 0172 0006 4. Oferta, która nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium, nie będzie rozpatrywana, a oferent zostanie wykluczony z postępowania. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział ( złożyć ofertę ) oferenci którzy: 1. Nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawa zamówień publicznych ( t. Jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr. 223 poz. 1655 ze zm.), 2. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 w/w ustawy. 3. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000 zł. 4. Aby udokumentować, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie zapewniające wykonanie zamówienia Wykonawca musi wykazać że: - zrealizował w charakterze samodzielnego wykonawcy lub łącznie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w okresie ostatnich pięciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, przynajmniej dwóch zadań w ramach których zrealizował roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia, polegające na remoncie lub przebudowie dróg o długości minimum 5,0 km i o wartości minimum 3.000.000,00 zł. brutto w jednej umowie. ( wg. formularza nr. 2 ). - wykonawca musi zatrudniać, co najmniej 1 osobę kadry kierowniczej dozoru technicznego, uprawnioną do prowadzenia robót o zakresie podobnym do niniejszego zamówienia (uprawnienia budowlane - drogowe) z doświadczeniem min. 5-letnim..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta pod rygorem jej odrzucenia i wykluczenia oferenta z postępowania przetargowego musi zawierać następujące dokumenty: A/. formularz ofertowy, zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. B/. oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków art. 22 ustawy prawa zamówień publicznych. C/. kserokopie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, D/. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. E/. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że oferent nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. F/. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, G/. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. H/. sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; I/. kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000 zł J/. wykonawca musi zatrudniać, co najmniej 1 osobę kadry kierowniczej dozoru technicznego, uprawnioną do prowadzenia robót o zakresie podobnym do niniejszego zamówienia (uprawnienia budowlane - drogowe) z doświadczeniem min. 5-letnim. K/. wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( wg. formularz nr 3) L/. wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - tj. dwóch zadań w ramach których zrealizował roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia, polegające na budowie lub remoncie dróg o długości minimum 5,0 km i o wartości minimum 3.000.000,00 zł. brutto w jednej umowie. (wg. formularza nr.2) Ł/. kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o załączony przedmiar robót. M/. oświadczenie o udzieleniu przez Wykonawcę 3 letniego okresu gwarancji i rękojmi licząc od daty odbioru przedmiot zamówienia protokołem końcowym. N/. kserokopię dowodu wniesienia wadium. O/. w przypadku składania oferty przez spółkę cywilna - umowę tej spółki. P/. wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. R/. oświadczenie, że oferent zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz specyfikacją techniczną i nie wnosi żadnych zastrzeżeń. S/. oświadczenie, że kosztorys ofertowy został sporządzony zgodnie z załączonym przedmiarem robót. T/. oświadczenie, że oferent zapoznał się z projektem umowy i przyjmuje jego postanowienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.istebna.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Istebna
43-470 Istebna 1000
pok. 202 ( II piętro ).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Istebna 43-470 Istebna 1000, pok. 102 - sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska-Republika Słowacka 2007-2013..
INNE PRZETARGI ISTEBNA
więcej: przetargi ISTEBNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
- Remont drogi gminnej nr 540007K (ulica Jałowcowa) w km. 0+000 do km 0 + 263 w mc. Dobczyce, Gmina Dobczyce
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1200Z na odcinku Borzysław-Podborsko.
- Dostawa i montaż oświetlenia solarnego oraz progów zwalniających Zadanie Nr I - Dostawa i montaż oświetlenia solarnego Zadanie Nr II - Dostawa i montaż progów zwalniających
- Remont drogi gminnej K420105 (ul. Budzowa) w km 0d 0+350 do km 0+550 w miejscowości Murzasichle.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.