To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-10-23
Swarzędz: Dostawa i montaż kontenerów na potrzeby zaplecza socjalnego Swarzędzkiego Centrum Sportu i Rekreacji.
Numer ogłoszenia: 281281 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 216108 - 2008r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Swarzędz, Rynek 1, Swarzędz, woj. wielkopolskie, tel. (061) 65 12 000, fax (061) 65 12 211.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż kontenerów na potrzeby zaplecza socjalnego Swarzędzkiego Centrum Sportu i Rekreacji..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż kontenerów na potrzeby zaplecza socjalnego Swarzędzkiego Centrum Sportu i Rekreacji. W ramach realizacji zadania należy wykonać: Dostawę i montaż kontenerów z przeznaczeniem na pomieszczenia socjalne o następujących parametrach: a)konstrukcja stalowa; b)ściany zewnętrzne ocieplone wykonane z płyt warstwowych z rdzeniem styropianowym; c)ściany wewnętrzne - jak wyżej; d)stolarka: 1.3 szt. drzwi zewnętrzne metalowe ocieplone, do pomieszczenia dla rolby wrota podnoszone szt 2 (wrota na dwóch krótszych bokach); 2.okna PCV ok. 10 szt. W tym jedno okno kasowe (szyba przesuwana); e)daszki nad wejściami do pomieszczeń; f)instalacja elektryczna; g)instalacja grzewcza z grzejnikami elektrycznymi; h)instalacja wodno - kanalizacyjna; i)ilość pomieszczeń i ich wymiary: kasa: ok. 12 m2; szatnia: ok. 42 m2; wypożyczalnia łyżew: ok. 28 m2; pomieszczenie dla rolby ok. 18 m2;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.11.11.00 - 28.11.11.00 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 122950.82 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KONTENER-OBORNIKI" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"KONTENER-OBORNIKI" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- KONTENER - OBORNIKI Spółka z o.o., Ocieszyn 12, 64-600 Oborniki, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 113250.00
- Oferta z najniższą ceną: 113250.00 oferta z najwyższą ceną: 217100.00
- Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.