Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-26
Warszawa: dostawa i instalacja rejestratora obrazu HDTV na taśmach LTO-5.
Numer ogłoszenia: 281371 - 2011; data zamieszczenia: 26.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Senatu , ul. Wiejska 6, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6949035, faks 22 6949213.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.senat.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kancelaria Senatu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i instalacja rejestratora obrazu HDTV na taśmach LTO-5..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: - dostawa fabrycznie nowego rejestratora HDTV pracującego na taśmach LTO 5; - zainstalowanie i uruchomienie rejestratora u Zamawiającego. 2. Specyfikacja techniczna rejestratora Wymagane: - zwarta jednomodułowa budowa i przenośność; - możliwość zamocowania w szafie typu RACK, - wbudowany streamer standardu LTO 5, - dysk wewnętrzny do buforowania nagrań o pojemności nie mniejszej niż taśma, - nagrywanie taśm w standardzie LTO-5 IBM LTFS, - dodatkowe wyjście SAS z możliwością obsługi zewnętrznego streamera, - panel przedni zgodny ze standardem magnetowidu VTR: PLAY, REV, FWD, STOP, REC, JOG, SHUTTLE, VAR, = obsługiwany standard zapisu i kodowania video: MXF OP-1a (SMPTE): SD MPEG-2 50/40/30Mbps (4:2:2/422P@ML) (I-frame only), HD MPEG-2 Long GOP : 50Mbps (CBR/4:2:2/422P@ML), 35Mbps (VBR/4:2:0/MP@ML); 25Mbps (CBR/4:2:0/MP@H14), 18Mbps (VBR/4:2:0/MP@HL), - wejścia video: HD/SDI, 2 Synchro: Black Burst i Tri Level, możliwość obiegu, - możliwość podania external LTC z generatora odniesienia, - wyjścia video: HD/SDI i 2 wyjścia super (timecode), - standardy video 525/60, 625/50, 1080/50i, 1080/59.94, 720/59.94p, 720/50p, - wejścia fonii 2 AES/EBU fonia dołączona do SDI 8 kanałów 48 kHz, - wyjścia fonii 2 AES/EBU fonia dołączona do SDI 8 kanałów 48 kHz, - wyjście kodu czasowego LTC, - wyjście VGA, możliwość podania interfejsu użytkownika na zewnętrzny monitor, - inne złącza: Ethernet 1000Mbps, RS422 9 pin D-sub F (kontrola VTR), USB, - funkcjonalność: 1. rejestracja sygnału HD/SDI na taśmie LTO-5 z buforowaniem dyskowym z wejścia SDI, 2. możliwość pobrania przez ftp pliku wizyjnego z taśmy w niskiej rozdzielczości w formacie MP4 lub WMV, 3. możliwość pobrania przez ftp metadanych z taśmy w postaci pliku XML, 4. odtwarzanie materiału od zadanego TC, 5. front panel wyposażony w monitor LCD umożliwiający podgląd materiałów zapisanych na taśmach LTO-5 oraz wyświetlający interfejs użytkownika, 6. pobieranie i zapisywanie zawartości taśmy przez Ethernet (FTP), 7. możliwość podłączenia przez USB klawiatury komputerowej do wpisywania metadanych. Urządzenie odniesienia - rejestrator FOR-A LTR-100HS wyznacza oczekiwane przez Zamawiającego cechy użytkowe i jakościowe. Zamawiający dopuszcza urządzenia równoważne, o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych i jakościowych. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania równoważności. Liczba zamawianych urządzeń: jedno. 3. Instalacja Dostarczony rejestrator ma zostać zainstalowany w szafie typu RACK będącej w posiadaniu Zamawiającego i podłączony do istniejącej w sąsiedniej szafie krosownicy (po jednym torze in i out) oraz do przełącznika Ethernet. Wykonawca dostarczy stosowne uchwyty i kable. 4. Gwarancja 4.1. Dostarczone urządzenie ma być objęte min. 60 - miesięczną gwarancją producenta. 4.2. Jeśli naprawa w miejscu instalacji sprzętu nie jest możliwa, Wykonawca odbierze sprzęt i dostarczy po naprawie na własny koszt i odpowiedzialność. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania naprawy gwarancyjnej w terminie 45 dni roboczych, liczonym od dnia zgłoszenia, pod rygorem zapłaty kary umownej wskazanej we wzorze umowy. 4.3. Gwarancja ma obejmować sprzęt i wbudowane sterowanie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.33.31.00 - Rejestratory obrazu wideo 32.32.43.00 - Urządzenia telewizyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiazany wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy dołączyć do oferty: 1) dane zaoferowanego urządzenia; 2) w przypadku zaoferowania urządzenia równoważnego Wykonawca musi dołączyć do oferty materiały informacyjne na ich temat lub dowiązania do serwerów WWW producentów i w załączonym opisie wykazać zachodzenie równoważności.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wymagane dokumenty i oświadczenia, które Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: 1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza, w przypadku podpisania oferty przez osobę/osoby, których uprawnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia, do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (podpisane przez wszystkich Wykonawców) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 8.2. ppkt 1)-3), i w pkt 8.3. lit. a) i b) SIWZ winny być złożone przez każdy podmiot występujący wspólnie. Natomiast pozostałe dokumenty, o których mowa w SIWZ, składa w imieniu podmiotów występujących wspólnie pełnomocnik reprezentujący te podmioty. 4. W przypadku wykonywania zamówienia przy udziale podwykonawców do oferty należy dołączyć wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca odpowiada za podwykonawców jak za działania własne. 5. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy. 6. Dane zaoferowanego urządzenia. 7. W przypadku zaoferowania urządzenia równoważnego Wykonawca musi dołączyć do oferty materiały informacyjne na ich temat lub dowiązania do serwerów WWW producentów i w załączonym opisie wykazać zachodzenie równoważności. 8. Dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, lub upoważnionego przedstawiciela. Zaleca się, aby podpis/podpisy osób podpisujących ofertę i pozostałe dokumenty, lub poświadczających za zgodność z oryginałem kopie dokumentów były opatrzone pieczątkami imiennymi. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. Jednocześnie Zamawiający informuje, że będzie akceptował dokumenty sporządzone w języku powszechnie używanym w handlu międzynarodowym. 10. Zamawiający zaleca, aby oferta wraz z załącznikami były ze sobą połączone w sposób uniemożliwiający jej dekompletację (np. zszyte, spięte itp.). 11. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.senat.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Senatu, Warszawa, ul. Frascati 2, pokój 217, tel.: (22) 694-90-35, faks: (22) 694-92-13..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2011 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Kancelarii Senatu w Warszawie, ul. Wiejska 6, budynek B, wejście BII, w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00 - 16.00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.