Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-23
Tarnów: Dostawa umundurowania dla strażaków Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie
Numer ogłoszenia: 281373 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej , ul. Klikowska 39, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6317003.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.tarman.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa umundurowania dla strażaków Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa umundurowania strażackiego do siedziby Zamawiającego na koszt i transportem Wykonawcy. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymogi stawiane w: 1. Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 listopada 2005r w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej Dz. U. z 2006r Nr 4 poz. 25. 2. Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005r w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej Dz. U. Nr 258 poz. 2173 z 2005r, 3. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007r w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania Dz. U. Nr 143 poz. 1002 z 2007r, 4. PN-EN 659 rękawice ochronne dla strażaków. 5. Opisie technicznym: - ubranie koszarowe czteroczęściowe, wykonane z tkaniny o ograniczonej palności 100 %, bawełna, kamizelka bez rękawów, - skarpety letnie i zimowe wykonane z bawełny w kolorze czarnym, - koszulka gimnastyczna typu T-shirt wykonana z dzianiny bawełnianej 100 % kolorystyka do uzgodnienia typu - spodenki gimnastyczne w pasie zakończone gumowym ściągaczem kolorystyka do uzgodnienia, 100 % bawełna, - dres sportowy dwuczęściowy 100 % bawełna, bluza zapinana na zamek błyskawiczny, pod szyją stójka z możliwością zapięcia zamka do końca stójki kolorystyka do uzgodnienia, w spodniach dwie kieszenie po bokach zapinane na zamki błyskawiczne, pas spodni wykończony ściągaczem z gumy oraz dodatkowym tunelem ze sznurkiem, materiał 70% bawełna 30% poliester, - obuwie sportowe tzw. halówki lub równoważne, - sztormiak - szwy podklejane, Szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie: czapka wyjściowa zimowa szt. 8, czapka wyjściowa letnia szt. 55, czapka służbowa zimowa szt. 52, beret szt. 2, płaszcz sukienny szt. 11, kurtka ? z podpinką szt. 2, płaszcz letni z podpinką szt. 56, mundur wyjściowy zimowy kpl. 8, mundur wyjściowy letni kpl. 55, mundur służbowy kpl. 52, sweter służbowy szt. 10, spodnie letnie szt. 10, peleryna p. deszczowa szt. 10, krawat szt. 108, szalik zimowy szt. 10, szalik letni szt. 56, rękawiczki zimowe par 10, rękawiczki letnie par 56, koszula wyjściowa dł. rękaw szt. 24, koszula wyjściowa kr. rękaw szt. 20, koszula służbowa dł. rękaw szt. 20, koszula służbowa kr. rękaw szt. 20, skarpety zimowe par 20, skarpety letnie par 20, botki ocieplane par 55, półbuty służbowe par 8, półbuty wyjściowe par 14, sznur galowy szt. 8, pasek do spodni szt. 57, teczka służbowa szt. 56, waliza torba podróżna szt. 56, pokrowiec na mundur szt. 10, koszulka gimnastyczna szt. 112, spodenki gimnastyczne szt. 112, ubranie treningowe kpl. 2, obuwie sportowe par 57, ubranie koszarowe kpl. 160, sztormiak, szt. 3, rękawice specjalne par 50, ubranie KDS kpl. 10, podkoszulek kr. rękaw z napisem STRAŻ haft szt. 318, podkoszulek kr. rękaw polo z napisem STRAŻ haft szt. 34, podkoszulek dł. rękaw szt. 352, obuwie koszarowe par 150.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00 - Mundury strażackie 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.14.10.00 - Rękawice robocze 18.21.20.00 - Płaszcze 18.22.11.00 - Peleryny nieprzeprzemakalne 18.22.32.00 - Kurtki 18.23.30.00 - Szorty 18.31.84.00 - Podkoszulki 18.32.10.00 - Biustonosze 18.33.30.00 - Koszulki polo 18.41.21.00 - Odzież treningowa 18.41.22.00 - Koszulki sportowe 18.42.30.00 - Krawaty 18.44.33.10 - Berety 18.44.33.20 - Czapki 18.81.50.00 - Buty 18.81.51.00 - Buty za kostkę 18.82.00.00 - Obuwie sportowe 18.93.10.00 - Torby podróżne 18.93.90.00 - Torby podręczne 19.31.50.00 - 19.31.50.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 21.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, 3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny, 3.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a.1 Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę Załącznik Nr 1 do SIWZ, a.2 Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę Załącznik Nr 1A do SIWZ, a.4 Inne dokumenty: - oświadczenie wypełnione i podpisane przez wykonawcę, Załącznik Nr 2 do SIWZ, - świadectwo dopuszczenia wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa dotyczy rękawic specjalnych - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną, wykonawcy dołączą do oferty. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.6 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. Załącznik Nr 2 do SIWZ. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: Zamawiający nie wymaga. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: Zamawiający nie wymaga. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1 Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2 nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. C nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B6 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. G. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: G.1 próbki, opisy lub fotografie. Do oferty należy dołączyć jeden egzemplarz ubrania koszarowego wzorcowego, który służył będzie do porównania przy odbiorze dostawy od Wykonawcy wybranego w wyniku procedury przetargowej, ubrania pozostałych wykonawców zostaną zwrócone na ich koszt po wyborze wykonawcy - dotyczy również ubrania wykonawcy wyłonionego do realizacji zamówienia w ramach przeprowadzonej procedury, - świadectwo dopuszczenia wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa dotyczy rękawic specjalnych- kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną. H. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów , H.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. H.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.tarman.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie
ul. Klikowska 39
33-100 Tarnów
pok Nr 203, sekretariat, II piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie ul. Klikowska 39 33-100 Tarnów pok Nr 222, sekretariat, II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Czapka wyjściowa zimowa, czapka wyjściowa letnia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czapka wyjściowa zimowa szt. 8, czapka wyjściowa letnia szt. 55.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3, 18.44.33.20-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Beret, czapka służbowa zimowa, pasek do spodni, pokrowiec na mundur..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Beret szt. 2, czapka służbowa zimowa szt. 52, pasek do spodni szt. 57, pokrowiec na mundur szt. 10..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3, 18.44.33.10-2, 18.44.33.20-5, 18.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Peleryna przeciwdeszczowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Peleryna przeciwdeszczowa szt. 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3, 18.22.11.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Płaszcz sukienny, płaszcz letni z podpinką..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płaszcz sukienny szt. 11, płaszcz letni z podpinką szt. 56.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3, 18.21.20.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurtka ?.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurtka ? szt. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3, 18.22.32.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Mundur wyjściowy zimowy, mundur wyjściowy letni, mundur służbowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mundur wyjściowy zimowy kpl. 8, mundur wyjściowy letni kpl. 55, mundur służbowy kpl. 52, spodnie letnie szt. 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sweter służbowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sweter służbowy szt. 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Krawat.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krawat szt. 108.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3, 18.42.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Szalik zimowy, szalik letni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szalik zimowy szt. 10, szalik letni szt. 56..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3, 18.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Rękawiczki zimowe, rękawiczki letnie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawiczki zimowe par 10, rękawiczki letnie par 56..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3, 18.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Koszula służbowa długi rękaw, koszula służbowa krótki rękaw pod krawat, koszula służbowa krótki rękaw kołnierzyk wykładany, koszula wyjściowa długi rękaw, koszula wyjściowa krótki rękaw pod krawat, koszula wyjściowa krótki rękaw kołnierzyk wykładany..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszula służbowa długi rękaw szt. 20, koszula służbowa krótki rękaw pod krawat szt. 10, koszula służbowa krótki rękaw kołnierzyk wykładany szt. 10, koszula wyjściowa długi rękaw szt. 22 , koszula wyjściowa krótki rękaw pod krawat szt. 10, koszula wyjściowa krótki rękaw kołnierzyk wykładany szt. 10..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3, 18.32.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Skarpety zimowe, skarpety letnie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skarpety zimowe par 20, skarpety letnie par 20.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3, 18.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Botki zimowe, półbuty służbowe, półbuty wyjściowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Botki zimowe par 55, półbuty służbowe par 8, półbuty wyjściowe par 14..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3, 18.81.51.00-6, 18.81.50.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Sznur galowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sznur galowy szt. 8..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3, 18.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Sztormiak, ubranie koszarowe, ubranie KDS.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sztormiak szt. 3, ubranie koszarowe kpl. 160, ubranie KDS kpl. 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3, 35.11.34.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Koszulka letnia z emblematem i napisem STRAŻ (haft), koszulka zimowa, podkoszulek kr. rękaw - polo z napisem STRAŻ (haft)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: koszulka letnia z emblematem i napisem STRAŻ (haft) szt. 318, koszulka zimowa szt. 352, podkoszulek kr. rękaw - polo z napisem STRAŻ (haft) szt. 34.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3, 18.31.84.00-5, 18.33.30.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Koszulka gimnastyczna, spodenki gimnastyczne , ubranie treningowe - dres.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszulka gimnastyczna szt. 112, spodenki gimnastyczne szt. 112, ubranie treningowe - dres szt. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3, 18.41.22.00-2, 18.23.30.00-1, 18.41.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Obuwie sportowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie sportowe par 57..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3, 18.82.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Teczka służbowa, waliza (torba podróżna).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Teczka służbowa szt. 56, waliza (torba podróżna) szt. 56..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3, 18.93.90.00-0, 18.93.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Rękawice specjalne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice specjalne par 50..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3, 18.14.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Obuwie koszarowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie koszarowe par 150..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3, 19.31.50.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- "Budowa oświetlenia ulicznego na ul. Klasztornej i ul. Olejarskiej w Tarnowie"
- Wykonanie zadania pn. "Montaż automatycznego systemu parkingowego na terenie Specjalistycznego Szpitala im. Edwarda Szczeklika w Tarnowie".
- Dostawy igieł do biopsji mammotomicznej i innych niezbędnych akcesoriów wraz z dzierżawą zamkniętego systemu do wykonywania biopsji mammotomicznej pod kontrolą USG
- Sukcesywna dostawa resuscytatorów dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
- Dostawy: fartuchów chirurgicznych i ubrań operacyjnych wielokrotnego użytku oraz obuwia na sale operacyjne
- Dostawa artykułów żywnościowych do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Tarnowie w 2025 roku
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa elementów umundurowania dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
- Dostawa ubrań specjalnych, umundurowania oraz środków ochrony indywidualnej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku
- Dostawa odzieży i obuwia dla pracowników SK MSWiA z WM C-O w Olsztynie
- Dostawa zestawów jednolitego ubioru oraz wyposażenia specjalistycznego służącego do realizacji programu szkolenia w Oddziałach Przygotowania Wojskowego
- Dostawa odzieży stanowiącej elementy munduru leśnika pracownikom Nadleśnictwa Rajgród do końca roku 2025
- Dostawa 10.788 sztuk koszulek sportowych dla szkół realizujących program "Mały Mistrz"
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.