Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-17
Poznań: Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb Oddz. Chirurgii i Kardiochirurgii Szpitala przy ul. Szkolnej 8/12.
Numer ogłoszenia: 281382 - 2009; data zamieszczenia: 17.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań - Stare Miasto , ul. Szkolna 8/12, 61-833 Poznań, woj. wielkopolskie, faks 061 858-56-23.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-strusia.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb Oddz. Chirurgii i Kardiochirurgii Szpitala przy ul. Szkolnej 8/12..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb Oddz. Chirurgii i Kardiochirurgii Szpitala przy ul. Szkolnej 8/12 i został podzielony na 26 pakietów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 26.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do postępowania zostaną dopuszczeni wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 usOcena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia i zaświadczenia dołączone do oferty , pod warunkiem, że dokumenty te będą aktualne i kompletne. Brak choćby jednego z dokumentów wymaganych w pkt. 4.2 niniejszej specyfikacji lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie (np. kopie niewłaściwie poświadczone za zgodność z oryginałem, brak pieczątki lub podpisu osoby upoważnionej, nie złożenie wraz z tłumaczeniem na język polski dokumentów sporządzonych w językach obcych) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania (wówczas oferta zostanie uznana za odrzuconą), z zastrzeżeniem pkt. 4.5; nie spełnienie warunków określonych w pkt. 4.3.1 spowoduje odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem j.w. 4.5 Zamawiający wezwie wykonawców do uzupełnienia brakujących dokumentów lub oświadczeń w trybie i na zasadach określonych w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień publicznych. t. 1 powołanej ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 4.1 wykonawca winien dostarczyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert., b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem terminów, o których mowa w pkt. 3 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 6. Do postępowania mogą przystąpić wykonawcy występujący wspólnie. W takim przypadku wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w tym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Jeśli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, przed zawarciem umowy o zamówienie publiczne, wykonawcy ci przedłożą zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę w zakresie realizacji niniejszego zamówienia. 7. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określonych w pkt. 1.3 SIWZ 7.1Odpowiedni dokument potwierdzający dopuszczenie oferowanych odczynników, akcesoriów oraz aparatów, do obrotu medycznego i używania, wydany zgodnie z obowiązującymi przepisami, określonymi w pkt. 1.2 niniejszej specyfikacji. tj. certyfikat zgodności z odpowiednimi dyrektywami Unii Europejskiej lub dokument równorzędny - zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego 7.2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - ocena parametrów technicznych i użytkowych w pak. 1-17, 19-25; w pak.18, 26 - cena 100% - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-strusia.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Opieki Zdrowotnej - Poznań - Stare Miasto , ul. Szwajcarska 3, Dział Zamówień Publicznych, pok. 134 (wejście D I ptr).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Zakładu Opieki Zdrowotnej Poznań - Stare Miasto w Poznaniu, ul. Szwajcarska 3, pok. 239 (wejście D II ptr).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SYSTEMY DO STABILIZACJI KONIUSZKA SERCA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SYSTEMY DO STABILIZACJI KONIUSZKA SERCA - 5 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena parametrów technicznych i użytkowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SYSTEMY DO STABILIZACJI SERCA W OPERACJACH KARDIOCHIRURGICZNYCH BEZ UŻYCIA KRĄŻENIA POZAUSTROJOWEGO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SYSTEMY DO STABILIZACJI SERCA W OPERACJACH KARDIOCHIRURGICZNYCH BEZ UŻYCIA KRĄŻENIA POZAUSTROJOWEGO - 50 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena parametrów technicznych i użytkowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ELEKTRODY BIERNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ELEKTRODY BIERNE - 1000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena parametrów technicznych i użytkowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ELEKTRODY CZYNNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ELEKTRODY CZYNNE - 1000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena parametrów technicznych i użytkowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: DREN TYPU YANKAUER.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DREN TYPU YANKAUER - 1000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena parametrów technicznych i użytkowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: KOŃCÓWKI TYPU YANKAUER -.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KOŃCÓWKI TYPU YANKAUER - 1000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena parametrów technicznych i użytkowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: WYCINAKI DO AORTY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYCINAKI DO AORTY : rozm. 4,0 - 400 szt. 4,5 - 400 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena parametrów technicznych i użytkowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. PUDEŁKA NA ZUŻYTE IGŁY - 1000 szt. 2. PUDEŁKA NA ZUŻYTE IGŁY - 400 szt. 3. OCHRANIACZE NA NARZĘDZIA 241 cm x 26 cm - 300 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena parametrów technicznych i użytkowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: CZYŚCIK DO MIKRONARZĘDZI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZYŚCIK DO MIKRONARZĘDZI - 1 800 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena parametrów technicznych i użytkowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: CEWNIK THORAX.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CEWNIK THORAX Rozm. 32 - 800 szt. 36 - 800 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena parametrów technicznych i użytkowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: OSTRZA DO BY-PASS.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OSTRZA DO BY-PASS 1. Ostrza do by-pass: ostre - 800 szt. zaokrąglone - 800 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena parametrów technicznych i użytkowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: DRENY Z FILTREM P/BAKTERYJNYM.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DRENY Z FILTREM P/BAKTERYJNYM - 50 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena parametrów technicznych i użytkowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: BUTELKI DO DRENAŻU WYSOKOPRÓŻNIOWEGO I DRENY TYPU REDON.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. BUTELKI DO DRENAŻU WYSOKOPRÓŻNIOWEGO O POJ.150 ml - 250 szt. 2. BUTELKI DO DRENAŻU WYSOKOPRÓŻNIOWEGO O POJ.600 ml - 200 szt. 3. DRENY TYPU REDON 14 cm 50 cm Rozm. Nr 12 - 50 szt. Nr 14 - 130 szt. Nr 16 - 180 szt. Nr 18 - 50 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena parametrów technicznych i użytkowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: WORKI DO POBIERANIA KRWI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WORKI DO POBIERANIA KRWI - 500 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena parametrów technicznych i użytkowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: DREN DO SSANIA Z PERFOROWANĄ KOŃCÓWKĄ I POJEMNIKI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. DREN DO SSANIA Z PERFOROWANĄ KOŃCÓWKĄ typu Pode - 400 szt. 2. POJEMNIKI O POJ. 0,8 L - 300 szt. 2,0 L - 1 600 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena parametrów technicznych i użytkowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: CEWNIK DO ODSYSANIA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CEWNIK DO ODSYSANIA Rozmiar Nr 20 - 400 szt. Nr 18 - 1200 szt. Nr 14 - 1200 szt. Nr 12 - 500 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena parametrów technicznych i użytkowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: IGŁA DO BEZPIECZNEGO POBIERANIA I ROZPUSZCZANIA LEKU Z OTWOREM BOCZNYM 1,2 (18G).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IGŁA DO BEZPIECZNEGO POBIERANIA I ROZPUSZCZANIA LEKU Z OTWOREM BOCZNYM 1,2 (18G) -15 000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena parametrów technicznych i użytkowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: KORECZEK COMBI STOPPER (STOŻEK ZACISKOWY).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KORECZEK COMBI STOPPER (STOŻEK ZACISKOWY) - 15 000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: ŁĄCZNIK Z PRZESUWNĄ NAKRĘTKĄ LOCK.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŁĄCZNIK Z PRZESUWNĄ NAKRĘTKĄ LOCK - 500 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena parametrów technicznych i użytkowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: ŻEL-WAK (MEDI-GEL) DO ŻELOWANIA WYDZIELINY Z POLA OPERACYJNEGO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŻEL-WAK (MEDI-GEL) DO ŻELOWANIA WYDZIELINY Z POLA OPERACYJNEGO - 1 200 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena parametrów technicznych i użytkowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: UCHWYTY NA DRENY 13,3 x 3,8 cm.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: UCHWYTY NA DRENY 13,3 x 3,8 cm - 600 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena parametrów technicznych i użytkowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: TORBY DO LICZENIA KOMPRESÓW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TORBY DO LICZENIA KOMPRESÓW - 1000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena parametrów technicznych i użytkowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: DRENY BRZUSZNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DRENY BRZUSZNE Rozm. Nr 28- 40 szt. Nr 26- 40 szt. Nr 24- 40 szt. Nr 20- 40 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena parametrów technicznych i użytkowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: SZCZOTKI JEDNORAZOWE JAŁOWE DO CHIRURGICZNEGO MYCIA RĄK.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZCZOTKI JEDNORAZOWE JAŁOWE DO CHIRURGICZNEGO MYCIA RĄK - 5 800 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena parametrów technicznych i użytkowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: DRENY MEDYCZNE W ZWOJU DŁUGOŚCI 30,5 O ŚREDNICY 6 MM.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DRENY MEDYCZNE W ZWOJU DŁUGOŚCI 30,5 O ŚREDNICY 6 MM - 50 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena parametrów technicznych i użytkowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: ELEKTRODY DO STYMULACJI PRZESKÓRNEJ typu QUICK COMBO DO MONITORA LIVE PACK.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ELEKTRODY DO STYMULACJI PRZESKÓRNEJ typu QUICK COMBO DO MONITORA LIVE PACK - 80 kpl..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu.
- ZP3/2931/24 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. - koszenie trawy i przycinka żywopłotów
- Sukcesywna usługa odbioru odpadów
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie Gminnego Centrum Usług Medycznych oraz Poradni Rehabilitacyjnej w Trzciannem.
- Dostawa wyrobów medycznych
- Zakup wraz z dostawą aparatu USK dla Oddziału Kardiologii i Chorób Wewnętrznych w celu nieinwazyjnego badania chorych ze schorzeniami sercowo - naczyniowymi dla SP ZOZ w Puławach.
- Dostawa zestawów do inaktywacji patogenów chorobotwórczych w osoczu wraz z najmem urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania procedury.
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- DOSTAWA, INSTALACJA I URUCHOMIENIE WIEŻY ARTROSKOPOWEJ
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.