eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy WiśniczBudowa chodników wraz z kanalizacją deszczową - 4 zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-26

Nowy Wiśnicz: Budowa chodników wraz z kanalizacją deszczową - 4 zadania
Numer ogłoszenia: 281393 - 2011; data zamieszczenia: 26.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z siedzibą w Nowym Wiśniczu , ul. Limanowska 11, 32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie, tel. 014 6128206, faks 014 6108481.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.pl/bip/bochenski

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodników wraz z kanalizacją deszczową - 4 zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa chodników wraz z kanalizacją deszczową - 4 zadania: Zadanie nr 1: Budowa chodnika wraz z kanalizacją deszczową oraz przebudowa zjazdów w ciągu drogi powiatowej nr 1442 K Krzeczów - Grądy wraz przebudową drogi (poszerzenie jezdni) w miejscowości Jodłówka - dł. 400 mb. Zadanie nr 2: Budowa chodnika wraz z kanalizacją deszczową w ciągu drogi powiatowej nr 1428 K Bochnia - Niedzieliska w miejscowości Dąbrówka - dł. 328,13 mb. Zadanie nr 3: Budowa chodnika wraz z kanalizacją deszczową w ciągu drogi powiatowej nr 2006 K Szarów - Kłaj - Proszówki w miejscowości Proszówki - dł. 150 mb. Zadanie nr 4: Budowa chodnika wraz z kanalizacją deszczową w ciągu drogi powiatowej nr 2095 K Trzciana - Łąkta Górna w miejscowości Łąkta Dolna - dł. 234 mb. 2. Zakres robót obejmuje: Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych; zdjęcie warstwy humusu lub/i darniny; rozbiórka elementów dróg; wykonanie wykopów, wykonanie nasypów; wykonanie koryt wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża; wykonanie związań międzywarstwowych; wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego; ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego BA 0/12,8 mm mg do warstwy ścieralnej; ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej i kamiennej; ułożenie krawężników betonowych i kamiennych; ułożenie betonowych obrzeży chodnikowych; wykonanie kolektora deszczowego; zainstalowanie znaków drogowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.31.20-6, 45.23.32.60-9, 45.11.13.00-1, 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8, 45.23.32.20-7, 45.23.32.50-6, 45.45.00.00-6, 45.23.32.90-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Ocena spełniania warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, w szczególności: wykonania co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu lub remoncie chodnika, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, każda o cenie nie mniejszej niż: a) w przypadku składania oferty tylko na zadanie nr 1 - 250 000,00 zł brutto, b) w przypadku składania oferty tylko na zadanie nr 2 - 100 000,00 zł brutto, c) w przypadku składania oferty tylko na zadanie nr 3 - 100 000,00 zł brutto, d) w przypadku składania oferty tylko na zadanie nr 4 - 200 000,00 zł brutto. e) w przypadku składania oferty na dowolną ilość zadań - o cenie brutto nie mniejszej niż suma wartość jak powyżej na zadania, na które zostaje złożona oferta. - dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2) wykaz robót budowlanych, 3) dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej - dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, 3) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej , w szczególności: posiadania opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - dokonania zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2) opłaconą polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz Oferta - stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji. 2) Wykaz robot przewidzianych do wykonania przez podwykonawców - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji pn. Zakres robot wykonywanych przez podwykonawców - jeżeli dotyczy. 3) Kosztorys ofertowy. 4) Oryginał lub kopię pełnomocnictwa: a) dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. z aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpisu z właściwego rejestru). b) dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie. 5) W przypadku, gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pisemne zobowiązanie należy złożyć w oryginale. 6) Zamawiający informuje, że jeżeli w wyniku postępowania zostanie wybrana oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, będą oni zobowiązani przed zawarciem umowy, przedłożyć zamawiającemu kopię umowy regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. umowę spółki cywilnej wraz z kolejnymi aneksami lub umowę konsorcjum).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, w szczególności gdy jest spowodowana: a) koniecznością wykonania robót dodatkowych wpływających na termin wykonania robót objętych umowa podstawową, b) wystąpieniem wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających Wykonawcy wykonanie robót, c) następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak: opóźnienia, utrudnienia robót, zawieszenia robót lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu. 2) zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych między innymi takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie. 3) wprowadzenia robót zamiennych z powodu: a) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez zamawiającego lub wykonawcę, jeżeli zamiany te są korzystne dla zamawiającego, b) zaprzestania produkcji materiałów budowlanych, których użycie zamawiający przewidział przy realizacji przedmiotu zamówienia, c) zmiany przepisów prawa budowlanego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/bochenski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z/s w Nowym Wiśniczu 32-720 Nowy Wiśnicz, ul. Limanowska 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z/s w Nowym Wiśniczu 32-720 Nowy Wiśnicz, ul. Limanowska 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa chodnika wraz z kanalizacją deszczową oraz przebudowa zjazdów w ciągu drogi powiatowej nr 1442 K Krzeczów - Grądy wraz przebudową drogi (poszerzenie jezdni) w miejscowości Jodłówka - dł. 400 mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika wraz z kanalizacją deszczową oraz przebudowa zjazdów w ciągu drogi powiatowej nr 1442 K Krzeczów - Grądy wraz przebudową drogi (poszerzenie jezdni) w miejscowości Jodłówka - dł. 400 mb. 2. Zakres robót obejmuje: Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych; zdjęcie warstwy humusu lub/i darniny; rozbiórka elementów dróg; wykonanie wykopów, wykonanie nasypów; wykonanie koryt wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża; wykonanie związań międzywarstwowych; wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego; ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego BA 0/12,8 mm mg do warstwy ścieralnej; ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej i kamiennej; ułożenie krawężników betonowych i kamiennych; ułożenie betonowych obrzeży chodnikowych; wykonanie kolektora deszczowego; zainstalowanie znaków drogowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.31.20-6, 45.23.32.60-9, 45.11.13.00-1, 45.11.12.00-0, 45.23.31.00-8, 45.23.32.20-7, 45.23.32.50-6, 45.45.00.00-6, 45.23.32.90-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa chodnika wraz z kanalizacją deszczową w ciągu drogi powiatowej nr 1428 K Bochnia - Niedzieliska w miejscowości Dąbrówka - dł. 328,13 mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika wraz z kanalizacją deszczową w ciągu drogi powiatowej nr 1428 K Bochnia - Niedzieliska w miejscowości Dąbrówka - dł. 328,13 mb. 2. Zakres robót obejmuje: Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych; zdjęcie warstwy humusu lub/i darniny; rozbiórka elementów dróg; wykonanie wykopów, wykonanie nasypów; wykonanie koryt wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża; wykonanie związań międzywarstwowych; wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego; ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego BA 0/12,8 mm mg do warstwy ścieralnej; ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej i kamiennej; ułożenie krawężników betonowych i kamiennych; ułożenie betonowych obrzeży chodnikowych; wykonanie kolektora deszczowego; zainstalowanie znaków drogowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.31.20-6, 45.23.32.60-9, 45.11.12.00-1, 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8, 45.23.32.20-7, 45.23.32.50-6, 45.45.00.00-6, 45.23.32.90-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa chodnika wraz z kanalizacją deszczową w ciągu drogi powiatowej nr 2006 K Szarów - Kłaj - Proszówki w miejscowości Proszówki - dł. 150 mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika wraz z kanalizacją deszczową w ciągu drogi powiatowej nr 2006 K Szarów - Kłaj - Proszówki w miejscowości Proszówki - dł. 150 mb. 2. Zakres robót obejmuje: Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych; zdjęcie warstwy humusu lub/i darniny; rozbiórka elementów dróg; wykonanie wykopów, wykonanie nasypów; wykonanie koryt wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża; wykonanie związań międzywarstwowych; wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego; ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego BA 0/12,8 mm mg do warstwy ścieralnej; ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej i kamiennej; ułożenie krawężników betonowych i kamiennych; ułożenie betonowych obrzeży chodnikowych; wykonanie kolektora deszczowego; zainstalowanie znaków drogowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.31.20-6, 45.23.32.60-9, 45.11.13.00-1, 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8, 45.23.32.20-7, 45.23.32.50-6, 45.45.00.00-6, 45.23.32.90-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Budowa chodnika wraz z kanalizacją deszczową w ciągu drogi powiatowej nr 2095 K Trzciana - Łąkta Górna w miejscowości Łąkta Dolna - dł. 234 mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika wraz z kanalizacją deszczową w ciągu drogi powiatowej nr 2095 K Trzciana - Łąkta Górna w miejscowości Łąkta Dolna - dł. 234 mb. 2. Zakres robót obejmuje: Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych; zdjęcie warstwy humusu lub/i darniny; rozbiórka elementów dróg; wykonanie wykopów, wykonanie nasypów; wykonanie koryt wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża; wykonanie związań międzywarstwowych; wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego; ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego BA 0/12,8 mm mg do warstwy ścieralnej; ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej i kamiennej; ułożenie krawężników betonowych i kamiennych; ułożenie betonowych obrzeży chodnikowych; wykonanie kolektora deszczowego; zainstalowanie znaków drogowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.31.20-6, 45.23.32.60-9, 45.11.13.00-1, 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8, 45.23.32.20-7, 45.23.32.50-6, 45.45.00.00-6, 45.23.32.90-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.