eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławREMONT WYBRANYCH POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH SĄDU REJONOWEGO DLA WROCŁAWIA-KRZYKÓW WE WROCŁAWIU PRZY UL. KOMANDORSKIEJ 16 ORAZ UL. PODWALE 30 - część I, część II, część III

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-23

Wrocław: REMONT WYBRANYCH POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH SĄDU REJONOWEGO DLA WROCŁAWIA-KRZYKÓW WE WROCŁAWIU PRZY UL. KOMANDORSKIEJ 16 ORAZ UL. PODWALE 30 - część I, część II, część III
Numer ogłoszenia: 281393 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu , ul. Podwale 30, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3704401, fax. 071 3704401.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw-krzyki.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT WYBRANYCH POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH SĄDU REJONOWEGO DLA WROCŁAWIA-KRZYKÓW WE WROCŁAWIU PRZY UL. KOMANDORSKIEJ 16 ORAZ UL. PODWALE 30 - część I, część II, część III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane remontu wybranych pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Krzyków we Wrocławiu przy ul. Komandorskiej 16 oraz ul. Podwale 30, z podziałem na następujące trzy części: Część I - Remont pomieszczenia nr 31 dla potrzeb kancelarii tajnej, na III piętrze w budynku Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Krzyków przy ul. Komandorskiej 16. Powierzchnia remontowanego pomieszczenia wynosi 19,31 m2. Roboty należy wykonać zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 października 2005r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych (Dz.U.05.208.1741). Zakres robót obejmuje w szczególności: - wykonanie ścian gipsowo - kartonowych, - wykonanie sufitu podwieszanego - dostawa i montaż drzwi, - dostawa i montaż wideobramofonu wraz z okablowaniem, - dostawa i montaż kamer z okablowaniem, - rozbudowa sieci logicznej. Część II - Remont pomieszczeń nr 1, nr 2 i nr 14 na I piętrze w budynku Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków przy ul. Komandorskiej 16. Powierzchnia remontowanych pomieszczeń wynosi 105,75 m2 . Zakres robót obejmuje w szczególności: - rozbiórki posadzek, - oczyszczenie podłoży, - wykonanie posadzki cementowej, warstw wyrównujących, - wykonanie posadzek z wykładzin panelowych z tworzyw sztucznych bez warstwy izolacyjnej - wykonanie sufitów podwieszanych, - malowanie ścian Część III - Remont sal rozpraw nr 128 i nr 130 na I piętrze w budynku Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Krzyków przy ul. Podwale 30 Powierzchnia remontowanych pomieszczeń wynosi 66,50 m2 . Zakres robót obejmuje w szczególności: - rozebranie posadzek drewnianych, - wymianę zasypek izolacyjnych, - wykonanie nowych podłoży i posadzek z deszczułek parkietowych, - malowanie ścian i stropów. Wszystkie roboty budowlane powinny być wykonane zgodnie z Dokumentacjami Projektowymi i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącymi odpowiednio załączniki nr 4 i 5do niniejszej SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to znaczy spełniają następujące warunki szczegółowe: a) wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości minimum - 20 000,00 zł. brutto - w przypadku złożenia oferty na jedną z części (I lub II lub III) - 40 000,00 zł brutto - w przypadku złożenia oferty na dwie dowolne części, - 60 000,00 zł - w przypadku złożenia oferty na trzy części, b) wskażą na kierownika budowy - osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów - Dz. U z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.) 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty na zasadzie: (spełnia), (nie spełnia). 3. Wykonawcy zgodnie z art. 23 ustawy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wymagane jest: a) ustanowienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa); b) złożenie wraz z ofertą, przez każdego Wykonawcę występującego wspólnie, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (zał. nr 2 a do SIWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi, zgodnie z zapisem w rozdz. V oraz udokumentowanie, że razem spełniają wymagania art. 22 ust. 1 dotyczące wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego. 3.1. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy (art. 141 ustawy Pzp). 3.2. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; 3.3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (Lider)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy złożą wraz z ofertą następujące oświadczenia lub dokumenty: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych Wykonawcy wraz z ofertą przedłożą następujące dokumenty i oświadczenia: dokument nr 1 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia składa je każdy z uczestników (Partnerów); dokument nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ); dokument nr 2a - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór stanowi załącznik nr 2a do SIWZ). W przypadku oferty wspólnej ww. oświadczenie składają wszyscy Partnerzy indywidualnie. W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawcy wraz z ofertą przedłożą następujące dokumenty: dokument nr 3 - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - w tym roboty opisane w warunku w SIWZ rozdz. IV ust.1 pkt. 2 lit. a. Wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; dokument nr 4 - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - w tym osoba opisana w warunku w SIWZ rozdz. IV ust.1 pkt. 2 lit. b - wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ; dokument nr 5 - oryginały lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopie: uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie wymaganej osoby wskazanej w dokumencie nr 4 oraz aktualnego zaświadczenia o wpisie ww. osoby na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawcy przedłożą również wraz z ofertą: a) dokument pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów złożonych w ofercie, b) dokument pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymaga się złożenia oryginału stosownego pełnomocnictwa. Dopuszcza się również złożenie w ofercie kopii pełnomocnictwa notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 3. Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw-krzyki.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Krzyków ul. Podwale 30 50-040 Wrocław pokój 147.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2008 godzina 08:00, miejsce: Sąd Rejonopwy dla Wrocławia-Krzyków ul. Podwale 30 50-040 Wrocław pokój 147.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont pomieszczenia nr 31 dla potrzeb kancelarii tajnej, na III piętrze w budynku Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków przy ul. Komandorskiej 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Powierzchnia remontowanego pomieszczenia wynosi 19,31 m2. Roboty należy wykonać zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 października 2005r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych (Dz.U.05.208.1741). Zakres robót obejmuje w szczególności: - wykonanie ścian gipsowo - kartonowych, - wykonanie sufitu podwieszanego - dostawa i montaż drzwi, - dostawa i montaż wideobramofonu wraz z okablowaniem, - dostawa i montaż kamer z okablowaniem, - rozbudowa sieci logicznej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont pomieszczeń nr 1, nr 2 i nr 14 na I piętrze w budynku Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków przy ul. Komandorskiej 16..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Powierzchnia remontowanych pomieszczeń wynosi 105,75 m2 . Zakres robót obejmuje w szczególności: - rozbiórki posadzek, - oczyszczenie podłoży, - wykonanie posadzki cementowej, warstw wyrównujących, - wykonanie posadzek z wykładzin panelowych z tworzyw sztucznych bez warstwy izolacyjnej - wykonanie sufitów podwieszanych, - malowanie ścian.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont sal rozpraw nr 128 i nr 130 na I piętrze w budynku Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Krzyków przy ul. Podwale 30.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Powierzchnia remontowanych pomieszczeń wynosi 66,50 m2 . Zakres robót obejmuje w szczególności: - rozebranie posadzek drewnianych, - wymianę zasypek izolacyjnych, - wykonanie nowych podłoży i posadzek z deszczułek parkietowych, - malowanie ścian i stropów. Wszystkie roboty budowlane powinny być wykonane zgodnie z Dokumentacjami Projektowymi i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącymi odpowiednio załączniki nr 4 i 5do niniejszej SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.