Ogłoszenie z dnia 2017-01-04
Ogłoszenie nr 2813 - 2017 z dnia 2017-01-04 r.
Lubaczów: Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Lubaczów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 345291
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1. Centrum Integracji Społecznej w Dąbrowie, Dąbrowa 72, 37-600 Lubaczów
2. Szkoła Podstawowa w Krowicy Samej, Krowica Sama 183, 37-625 Krowica Sama
3. Zespół Szkół Publicznych w Młodowie, Młodów 48, 37-600 Lubaczów
4. Zespół Szkół Publicznych w Baszni Dolnej, ul. Szkolna 24, 37-621 Basznia Dolna
5. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Lisich Jamach, ul. Lwowska 45, 37-600 Lubaczów
6. Gminny Żłobek w Dąbkowie "Kraina Malucha", Dąbków 2, 37-600 Lubaczów
7. Gminny Ośrodek Kultury, ul. Wyszyńskiego 25, 37-600 Lubaczów
8. Gminna Biblioteka Publiczna w Lubaczowie, ul. Sobieskiego 11, 37-621 Basznia Dolna
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubaczów, krajowy numer identyfikacyjny
65090065400000, ul.
ul. Jasna
1,
37600
Lubaczów, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
016 632 16 84, faks
017 717 36 55, e-mail
przetargi@lubaczow.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.lubaczow.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Zamówienie zostało udzielne w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających, za wyjątkiem Gminnego Ośrodka Kultury w Lubaczowie i Gminnej Biblioteki Publicznej z/s w Baszni Dolnej, z którymi zostały zawarte odrębne umowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Lubaczów
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IKR.271.11.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie w ilości 2 212 450 kWh
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09300000-2
Dodatkowe kody CPV:
09000000-3,
09310000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT508863.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 555147.95 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- Dostawa sortów mundurowych i odzieży bhp dla pracowników Nadleśnictwa Lubaczów w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Zespole Placówek im. Jana Pawła II w Lubaczowie w 2025 roku.
- Świadczenie usług gastronomicznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Psychicznie Chorych w Krowicy Lasowej - II część
- Utrzymanie czystości w budynku administracyjnym, archiwum i pokojach gościnnych Nadleśnictwa Lubaczów w 2025 roku
- "Budowa Parku Historyczno-Etnograficznego "Przygródek" przy Muzeum Kresów w Lubaczowie - II etap"
- Przebudowa sieci teleinformatycznej w miejscowości Opaka
więcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.