eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Zakup wraz z dostawą samochodu typu kombi dla Grup Mobilnych Izby Celnej we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-17

Wrocław: Zakup wraz z dostawą samochodu typu kombi dla Grup Mobilnych Izby Celnej we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 281418 - 2009; data zamieszczenia: 17.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna we Wrocławiu , ul. Hercena 11, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3705328, faks 071 3435439.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.icwroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą samochodu typu kombi dla Grup Mobilnych Izby Celnej we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą samochodu typu kombi wraz z wyposażeniem dla Grup Mobilnych Izby Celnej we Wrocławiu. Zakup dotyczy odtworzenia pełnej floty samochodów zakupionych w ramach projektu PL0068 Dostawa Środków transportu wraz z wyposażeniem dla grup mobilnych Służby Celnej, a więc w celu wizualizacji wkładu finansowego Norweskiego Mechanizmu Finansowego dostarczony pojazd powinien być w widocznym miejscu oznaczony logo Norweskiego Mechanizmu Finansowego. Oznaczenie powinno być wykonane w formie naklejki samoprzylepnej z przeźroczystej folii. Pojazd należy objąć ubezpieczeniem OC AC NW na pierwszy rok eksploatacji. 1. Wykonawca zobowiązany jest do montażu w pojeździe niżej wymienionego używanego sprzętu będącego w dyspozycji Zamawiającego w postaci 1). Lampa ostrzegawcza zespolona (bez nagłośnienia) z dwoma niebieskimi światłami ksenonowymi z przeznaczeniem dla pojazdu uprzywilejowanego z napisem SŁUŻBA CELNA do montażu na relingach pojazdu. 2). Zestaw sterowniczy do lampy z poz. 1 oraz dodatkowego głośnika m ki ELFIR ZURA typ 1120 DIGITAL wraz z ręcznym urządzeniem nadającym , 3). Przetwornica PROFITEXX PI 1000, 12V 230 V AC, 1000 2000W 4). Radiostacja samochodowa MOTOROLA typ MW304 AC, Model MDM25KHF9AN5AE, 5). Radio CB MIDLAND, ALAN 102 z anteną do mocowania do relingu dachowego. 6). Światło punktowe do map (lampka na wysięgniku). Przed terminem składania ofert Zamawiający udostępni do wglądu wskazane powyżej używane wyposażenie. Termin należy wcześniej uzgodnić telefonicznie z Panem Łukaszem Biczyńskim pod numerem telefonu 071 3705 343 lub 071 3705327. 2. Wykonawca zobowiązany jest także do dostawy i montażu w pojeździe niżej wymienionego nowego sprzętu w postaci 1). Głośnik min. 100 W ( zastosowanie jako syrena pojazdu uprzywilejowanego oraz do przekazywania poleceń z ręcznego urządzenia nadającego zamontowanego w zestawie sterowniczym. 2). Antena do Radiostacji z zyskiem powyżej 3,5 dB, dwuzakresowa , dachowa, zintegrowana z anteną do radioodtwarzacza..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2 000,00 złotych Wadium może być wnoszone w następujących formach Pieniądzu, Poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, Gwarancjach bankowych, Gwarancjach ubezpieczeniowych. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek NBP Oddział Wrocław nr 12 1010 1674 0036 6513 9120 0000 z adnotacją wadium zakup wraz z dostawą samochodu typu kombi dla Grup Mobilnych Izby Celnej we Wrocławiu nr sprawy 450000 ILGW 253 36 09 Informacje dodatkowe: 1. Wadium musi być wniesione nie później niż w terminie składania ofert. 2. Wadium będzie zwrócone (lub zatrzymane) w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy 1.1 Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, 1.2 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie. 3. W przypadku, o którym mowa w punkcie 2, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w punkcie 2. 5. Jeżeli oferta Wykonawców określonych w punkcie 2 zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego może żądać umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w punkcie 1 nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. 7. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 pkt. 1 do 9 ustawy oraz Wykonawców, którzy: 7.1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. (art. 22 ust. 1 pkt 1-4) ustawy 7.2. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 7.3. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania 7.4. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy , 8. Zamawiający zawiadamia równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy. 9. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć: 1.1. Dokument stwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej. Dokumentem takim będzie aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego z Wykonawców. 1.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca jest obowiązany złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu tj. spełnienie warunków określonych w art. 22 ustawy a także, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. 1.3.Aktualne zaświadczenia: 1) Właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat, 2) Właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, 3) Właściwej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Za aktualne zaświadczenia uznaje się jedynie zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów systemem zero -jedynkowym - spełnia-nie spełnia.Niespełnienie przez któregokolwiek z Wykonawców powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.icwroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna we Wrocławiu ul.Hercena 11 pok.204.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Izba Celna we Wrocławiu ul.Hercena 11 pok.5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.