To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-22
Lublin: Zamówienie uzupełniające do zadania pn. zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy systemu zabezpieczeń pomieszczeń chronionych dla systemów teleinformatycznych w obiektach podległych KWP w Lublinie
Numer ogłoszenia: 281468 - 2015; data zamieszczenia: 22.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 266588 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 5354606, faks 81 5354313.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zadania pn. zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy systemu zabezpieczeń pomieszczeń chronionych dla systemów teleinformatycznych w obiektach podległych KWP w Lublinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wraz z wymaganym technologią standardem robót zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz we wzorze umowy. Przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy. Za ujęcie wszystkich robót ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie Wykonawca. 2.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie rozbudowy systemu zabezpieczeń pomieszczeń chronionych dla systemów teleinformatycznych w obiektach podległych KWP w Lublinie, tj. obejmuje: PAKIET 1 Wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej: a)systemu kontroli dostępu, b)systemu sygnalizacji włamania i napadu, c)systemu sygnalizacji pożarowej d)instalacja CCTV Wykonanie robót budowlanych opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych m.in.: a)demontaż istniejących drzwi b)montaż drzwi c)uzupełnienie posadzek, cokolików/listew po montażu drzwi d)uzupełnienie malatury e)montaż samozamykaczy PAKIET 2 Wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej: a)systemu kontroli dostępu, b)systemu sygnalizacji włamania i napadu, c)systemu sygnalizacji pożarowej d)instalacja CCTV Wykonanie robót budowlanych opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych m.in.: a)demontaż istniejących drzwi b)montaż drzwi c)uzupełnienie posadzek, cokolików/listew po montażu drzwi d)uzupełnienie malatury e)montaż samozamykaczy PAKIET 3 Wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej: a)systemu kontroli dostępu, b)systemu sygnalizacji włamania i napadu, c)systemu sygnalizacji pożarowej d)instalacja CCTV Wykonanie robót budowlanych opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych m.in.: a)demontaż istniejących drzwi b)montaż drzwi c)uzupełnienie posadzek, cokolików/listew po montażu drzwi d)uzupełnienie malatury e)montaż samozamykaczy PAKIET 4 Wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej: a)systemu kontroli dostępu, b)systemu sygnalizacji włamania i napadu, c)systemu sygnalizacji pożarowej d)instalacja CCTV Wykonanie robót budowlanych opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych m.in.: a)demontaż istniejących drzwi b)montaż drzwi c)uzupełnienie posadzek, cokolików/listew po montażu drzwi d)uzupełnienie malatury e)zamurowanie otworów drzwiowych z wykończeniem f)montaż samozamykaczy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONSUS CENTRUM SYSTEMÓW ZABEZPIECZEŃ I NADZORU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KONSUS CENTRUM SYSTEMÓW ZABEZPIECZEŃ I NADZORU SP. Z O.O.
- KONSUS Centrum Systemów Zabezpieczeń i Nadzoru Sp. z o.o., ul. Nałęczowska 19, Lublin, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76494,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 98400,00
Oferta z najniższą ceną: 98400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 98400,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOMPAS WÓJCIK, PASTUSIAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
KOMPAS WÓJCIK, PASTUSIAK SPÓŁKA JAWNA
- KOMPAS Wójcik, Pastowicz Sp. j., ul. Diamentowa 4, Lublin, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22474,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37000,00
Oferta z najniższą ceną: 37000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 37000,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONSUS CENTRUM SYSTEMÓW ZABEZPIECZEŃ I NADZORU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KONSUS CENTRUM SYSTEMÓW ZABEZPIECZEŃ I NADZORU SP. Z O.O.
- KONSUS Centrum Systemów Zabezpieczeń i Nadzoru Sp. z o.o, ul. Nałęczowska 19, Lublin, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41800,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55000,00
Oferta z najniższą ceną: 55000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 55000,00
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONSUS CENTRUM SYSTEMÓW ZABEZPIECZEŃ I NADZORU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KONSUS CENTRUM SYSTEMÓW ZABEZPIECZEŃ I NADZORU SP. Z O.O.
- KONSUS Centrum Systemów Zabezpieczeń i Nadzoru Sp. z o.o, ul. Nałęczowska 19, Lublin, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18873,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27000,00
Oferta z najniższą ceną: 27000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27000,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postulowanym trybem udzielenia zamówienia jest tryb z wolnej ręki - w oparciu o zapis art. 67 ust 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 poz. 907, z późn. zm.) - t.j. udzielenie zamówienia dotychczasowemu wykonawcy zadania (po negocjacjach) - tj.: firmie: - KONSUS Centrum Systemów Zabezpieczeń i Nadzoru Sp. z o.o., ul. Nałęczowska 19, 20-701 Lublin w zakresie pakietu nr 1, 3 i 4; - KOMPAS Wójcik, Pastowicz Sp. j. ul. Diamentowa 4, 20 - 447 Lublin w zakresie pakietu nr 2, który został wybrany w trybie przetargu nieograniczonego na zamówienie podstawowe. Zamawiający kolejno w dniach: 12.05.2015r. (w zakresie pakietu nr 1), 05.05.2015r. (w zakresie pakietu nr 2), 11.05.2015r. (w zakresie pakietu nr 3) i 14.05.2015r. (w zakresie pakietu nr 4) udzielił zamówienia podstawowego w/w Wykonawcom, po przeprowadzeniu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego. W ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego Zamawiający przewidział możliwość udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień i zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające łącznie stanowią 24,95% wartości zamówienia podstawowego, w tym: Pakiet 1 - 45,79% wartości zamówienia podstawowego; Pakiet 2 - 12,17% wartości zamówienia podstawowego; Pakiet 3 - 38,65% wartości zamówienia podstawowego; Pakiet 4 - 10,49% wartości zamówienia podstawowego, wobec powyższego istnieje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego przez KWP w Lublinie.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Opracowanie aktualizacji projektów stałej organizacji ruchu drogowego
- Dostawa środków czystości oraz papierowych środków toaletowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w 2025 r.
- Świadczenie usług kompleksowej obsługi prawnej 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SPZOZ w Lublinie oraz 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SPZOZ w Lublinie Filia w Ełku
- Dostawa oprogramowania antywirusowego dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Wykonanie systemu kontroli dostępu oraz systemu sygnalizacji włamania i napadu w budynku WBiA oraz WICA przy ul. Nadbystrzyckiej 40 w Lublinie
- dostawa leków i wyrobów medycznych - 4 zadania
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zmiana przeznaczenia pokoju nauczycielskiego na potrzeby Sali kameralnej Państwowej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Suwałkach
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- Wykonanie prac zabezpieczających o charakterze prewencyjnym i w części o charakterze trwałym na pozostałościach zespołu zamkowego w Pruchniku
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie windy osobowej dostosowanej do przewożenia osób ze szczególnymi potrzebami
więcej: Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.