Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-09
Gogołów: Przebudowa samochodu Star 266 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Gogołowie
Numer ogłoszenia: 281470 - 2011; data zamieszczenia: 09.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Gogołowie , 38-131 Gogołów, woj. podkarpackie, tel. 693 705 849.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ochotnicza Straż Pożarna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa samochodu Star 266 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Gogołowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy samochodu Star 266 zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale IV Średni samochód ratowniczo - gaśniczy wymagań dla samochodów ratowniczo - gaśniczych i samochodów ratownictwa technicznego przeznaczonych dla ochotniczych straży pożarnych oraz zgodnie z art. 66, 66a, 68, 69 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 928 z późn. zm.) Opis robót do wykonania przy realizacji przedmiotu zamówienia: I. KABINA ZAŁOGI - jednomodułowa, zespolona, czterodrzwiowa typu STAR na 6 osób, wykonana z oryginalnych elementów tłoczonych, dobudowana do istniejącej: przebudowa podszybia zewnętrznego i wewnętrznego; wymiana dachu na nowy typ - podwyższony; wymiana atrapy przedniej dużej na nowy typ; wymiana atrapy przedniej małej na nowy typ; montaż nowej przedniej szyby od Stara 244 z uszczelką; montaż nowych mechanizmów wycieraczek; wymiana ramion i piór wycieraczek - 3 szt.; montaż zbiornika na płyn do spryskiwaczy; wykonania drzwi do kabiny załogi z szybami oryginalnymi typu Star (lewa i prawa strona); na dachu kabiny lampa zespolona STRAŻ - stroboskopowa w koszu ochronnym; ocieplenie ścian sufitu i podłogi; wyłożenie wykładziną miękką sufitu, ścian i tapicerki drzwi (jednokolorową); wymiana podszybia tapicerowanego wewnętrznego; montaż daszków przeciwsłonecznych; tapicerowanie siedzeń kierowcy i dowódcy; wyłożenie podłogi blachą aluminiową ryflowaną; siedzenia skrzynkowe, uchylne, tapicerowane, piankowe z oparciem; w suficie uchwyty do trzymania; barierka wewnętrzna rurowa pomiędzy przedziałem przednim i tylnym; wieszaki na odzież; wymiana dywaników na podłodze w kabinie (kierowca + dowódca); stopnie rurowe wyłożone blachą aluminiową; wykonanie pod nadszybiem przednim półki do montażu radiostacji, radia, sterowania sygnałami uprzywilejowanymi itp.; w suficie, w środku kabiny zespolonej specjalna półka na drobny sprzęt lub dokumenty; półka na hełmy bojowe; montaż nowych stopni rurowych do kabiny (kierowca + dowódca); uchwyty zewnętrzne ułatwiające wsiadanie; założenie nowych chlapaczy przy kabinie; ogrzewanie kabiny zespolonej niezależne od pracy silnika z rozdziałem nadmuchu do przedziału autopompę; w kabinie kierowcy sygnalizacja otwarcia schowków, wysunięcia masztu i załączenia autopompy; z przodu kabiny zderzak rurowy z lampami niebieskimi pulsującymi - stroboskopowymi oraz lampa typu szperacz. II. NADBUDOWA POŻARNICZA: konstrukcja z profili stalowych zamkniętych zabezpieczona wewnątrz antykorozyjnie; pokrycie zewnętrzne z blachy aluminiowej, mocowane metodą klejenia; nadkola z blachy aluminiowej; balustrada ochronna wykonana jako jednolita nierozłączna część z nadbudową pożarniczą, wyłożona od wewnątrz blachą aluminiową łękową; 7 szt. Żaluzji aluminiowych anodowanych z bocznymi uszczelkami, zamykane jednym kluczem; żaluzje pyło- i wodoszczelne, wyposażone w mechanizm sprężynowy samozwijalny, wspomagający otwarcie oraz uniemożliwiający samoczynne opadanie a także wyposażone w taśmy ułatwiające zamykanie; spody schodków i ścianki wyłożone blachą aluminiową łezkową; za kabiną załogi wymagane są dwa schowki zamykane drzwiami, po jednym na bokach pojazdu; na drzwiach uchwyty do mocowania sprzętu tj. łopaty, szpadle, miotły, siekiery itp.; z prawej strony w schowku ruchomy wysięgnik do mocowania koła zapasowego z możliwością łatwego wyjmowania przez jedną osobę; z lewej strony schowek przeznaczony na aparaty powietrzne, regał wysuwany; w pierwszym schowku za drzwiami po lewej stronie maszt oświetleniowy podnoszony pneumatycznie oraz miejsce do mocowania agregatu prądotwórczego na wysuwanej palecie; w lewym tylnym schowku miejsce do mocowania motopompy pływającej typu NIAGARA na wysuwanym podłożu; schowki przeznaczone na osprzęt wodny wyposażone w stojaki na węże fi 52 i fi 75 oraz uchwyty na prądownice w tym prądownicę Rambojet 2 z wkładami - 6 szt., smok ssawny, rozdzielacz, kliny pod koła, przełącznik, zbieracz i inne wyposażenie standardowe; konstrukcja schowków umożliwiająca łatwy dostęp do sprzętu, maksymalna wysokość najwyżej położonych półek, szuflad i palet nie może przekraczać 1850 mm od poziomu gruntu; uchwyty i klamki wszystkich urządzeń samochodu, drzwi, szuflad, palet muszą umożliwiać ich obsługę w rękawicach; konstrukcja schowków zapewniająca odprowadzanie wody z ich wnętrza; szuflady i palety wyposażone w oznaczenia ostrzegawcze; z tyłu pojazdu dogrzewany przedział autopompy, zamykany żaluzją aluminiową; pod przedziałem autopompy podest zamontowany na tylnym zderzaku; schowki nadwozia oświetlone wewnątrz automatycznie po otwarciu żaluzji; oświetlenie zewnętrzne pola pracy wokół samochodu sterowane ręcznie; dach pojazdu użytkowy pokryty blachą aluminiową łezkową; na dachu wyjście na działko wodno - pianowe z zaworem 2? cal. + działko wodno - pianowe, uchwyty do mocowania drabiny nasadkowej, węży ssawnych fi 110, hydrantu i klucza hydrantowego oraz skrzynia aluminiowa na sprzęt zamykana; z tyłu pojazdu lampa LBX, belka świetlna FALA, nierdzewna drabinka wejściowa na dach oraz sygnał cofania z lampą pulsującą. III. INSTALACJA WODNA: zbiornik wodny o pojemności 2500 l, stalowy, zabezpieczony obustronnie lakierami chemoutwardzalnymi; zbiornik umieszczony wzdłuż osi pojazdu z falochronami i włazem rewizyjnym; zbiornik wyposażony w instalację napełniania z hydrantu, króciec 1x 75 oraz w instalację przelewową i grawitacyjnego opróżniania; autopompa A20/10 z trokomatem, o wydajności 2000 l/min. przy 10 barach, napędzana przez przystawkę wyjścia mocy, 2 wały napędowe i wał pośredni na wejściu ssawnym autopompy zamontowany element zabezpieczający przed przedostaniem się do pompy zanieczyszczeń stałych zarówno od strony zbiornika zewnętrznego jak i zbiornika własnego pojazdu. IV. WYPOSAŻENIE UKŁADU WODNEGO: wyjście ssawne fi 110; linia tłoczna 2 x fi 75 pod bocznymi żaluzjami; napełnianie zbiornika z hydrantu z zastosowaniem zaworu kulowego; wyjście na działko na podest dachu z zaworem 2? cal. + działko wodno - pianowe; układ 4 szt. zraszaczy (2 z przodu, 2 po bokach pojazdu); szybkie natarcie niskociśnieniowe z wężem 40 mb, prądownicą pistoletową i układem zwijania; podświetlana tablica sterująca z manometrem, regulacją obrotów silnika, elektronicznym wskaźnikiem poziomu wody i środka pianotwórczego, wskaźnikami ciśnienia oleju i temperatury wody oraz wyłącznikiem silnika pojazdu; konstrukcja układu wodnego powinna umożliwiać jego całkowite odnowienie; elementy układu wodno - pianowego wykonane z materiałów odpornych na korozję. V. INSTALACJA ELEKTRYCZNA: wymiana wiązek instalacji elektrycznej; oznakowanie pojazdu uprzywilejowanego lampą zespoloną STRAŻ - stroboskopową w koszu ochronnym na kabinie załogi oraz lampą LBX z tyłu zabudowy; z tyłu zabudowy belka świetlna FALA 6-cio segmentowa; dodatkowe lampy halogenowe pod zderzakiem przednim; oświetlenie wewnętrzne kabiny załogi w tym osobne nad siedzeniem dowódcy; oświetlenie schowków bocznych i schowka tylnego, załączane automatycznie po podniesieniu żaluzji; oświetlenie stopni wejściowych do kabiny załogi włączających się po otwarciu drzwi; montaż nowych tylnych lamp (zawierających stop, kierunkowskazy, światła tylne, cofania przeciwmgielne); lampy obrysowe; lampy odblaskowe boczne; montaż dźwiękowego sygnału cofania z lampą pulsującą; montaż lampki oświetlenia tablicy rejestracyjnej; montaż na tablicy sterującej pracą autopompy elektronicznego wskaźnika poziomu wody i środka pianotwórczego, wskaźników ciśnienia oleju i temperatury wody oraz wyłącznika silnika pojazdu; niezależne ogrzewanie przedziału osobowego z możliwością rozdziału nadmuchu do przedziału autopompy; montaż lampy szperacz z niezależnym podłączeniem, oświetlenie zewnętrzne pola pracy wokół pojazdu, po 2 szt. na bokach z osłonami wpuszczanymi w zabudowę, tylne na podeście dachu; oświetlenie podestu dachu; montaż radiostacji, anteny i przetwornicy (radiostacja zamawiającego); zakup i montaż radia samochodowego; montaż dodatkowego głośnika wraz z mikrofonem w przedziale autopompy; w kabinie kierowcy sygnalizacja otwarcia skrytek, wysunięcia masztu i załączenia autopompy; montaż gniazda do ładowania akumulatorów ze źródła zewnętrznego; z przodu samochodu na zderzaku rurowym montaż lamp pulsacyjnych niebieskich; maszt oświetleniowy podnoszony pneumatycznie, lampy halogenowe 2 x 500 W, pochył najaśnic i obroty sterowane elektrycznie, automatyczna funkcja złożenia masztu do pozycji wyjściowej (bez agregatu prądotwórczego). VI. LAKIEROWANIE I KONSERWACJA: piaskowanie konstrukcji samochodu; malowanie lakierami akrylowymi zewnątrz i renowacyjnymi wewnątrz; samochód wraz z zabudową w kolorze czerwonym RAL 3000; zderzak przedni oraz nadkola w kolorze białym; zderzak rurowy w kolorze białym; felgi w kolorze srebrnym; konserwacja podwozia; opis samochodu: nazwa OSP GOGOŁÓW i nr operacyjne. VII. PRACE UZUPEŁNIAJĄCE: wzmocnienie resorów tylnych osi; przeróbka chłodnicy; montaż w zderzaku króćca do podłączenia sprężarki zewnętrznej; przestawienie zbiornika paliwa i przeróbka wlewu; montaż nowego filtra powietrza; przeróbka pompy wtryskowej z dwuzakresowej na wielozakresową; zakup i montaż wyciągarki mechanicznej; naprawa hamulca ręcznego; wymiana kierownicy na nowy typ; wymiana deski rozdzielczej na nowy typ; przeniesienie rury wydechowej na prawą stronę pojazdu; modernizacja przodu kabiny. VIII. WYKONANIE OCENY TECHNICZNEJ O ZMIANIE PRZEZNACZENIA SAMOCHODU..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, określonego w pkt 5.2) Zamawiający uzna jeżeli wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o okresie gwarancji i rękojmi
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że wystąpią okoliczności które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. W szczególności mogą być to: 1) Zaistnienia okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacja finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy. 2) Gdy zaistniała inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji umowy. 3) Zaistnienia siły wyższej - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy. 4) Zawieszenia robót przez Zamawiającego oraz wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających terminową realizacje umowy - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy. 5) Zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa. 6) Wystąpienie okoliczności powodujących zmiany w przedmiocie umowy (np. zmiana technologii, zmiana materiału). 7) Wystąpienie konieczności zmniejszenia wartości robót z tytułu dokonania potrąceń za wady trwałe. 8) Wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany osób które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia (przewidzianych w ofercie), na osoby o co najmniej równoważnych kwalifikacjach i doświadczeniu. Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP w przypadku wystąpienia takiej okoliczności. 16.3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego istotne okoliczności potwierdzające konieczność zawarcia aneksu oraz przedstawienie ewentualnych zmian w wynagrodzeniu umownym.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.frysztak.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Frysztak
ul. ks W. Blajera 20
38-130 Frysztak.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2011 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Frysztak ul. Ks. W. Blajera 20 38-130 Frysztak pok. Nr 8 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP w Odrzechowej z terenu gminy Zarszyn realizującej zadania w zakresie zapobiegania i zwalczania zagrożeń"
- Zakup nowego lekkiego samochodu ratowniczo- gaśniczego przez jednostkę OSP Krokocice
- Dostawa samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Knurowie
- "Zakup średniego używanego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej Siciny"
- "Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego, SLRr" dla Komendy Powiatowej PSP w Mielcu
- Zakup samochodu pożarniczego typu pickup o napędzie 4x4 o DMC do 3,5t dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu
więcej: Wozy strażackie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.