eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GogołówPrzebudowa samochodu Star 266 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Gogołowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-09

Gogołów: Przebudowa samochodu Star 266 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Gogołowie
Numer ogłoszenia: 281470 - 2011; data zamieszczenia: 09.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Gogołowie , 38-131 Gogołów, woj. podkarpackie, tel. 693 705 849.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ochotnicza Straż Pożarna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa samochodu Star 266 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Gogołowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy samochodu Star 266 zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale IV Średni samochód ratowniczo - gaśniczy wymagań dla samochodów ratowniczo - gaśniczych i samochodów ratownictwa technicznego przeznaczonych dla ochotniczych straży pożarnych oraz zgodnie z art. 66, 66a, 68, 69 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 928 z późn. zm.) Opis robót do wykonania przy realizacji przedmiotu zamówienia: I. KABINA ZAŁOGI - jednomodułowa, zespolona, czterodrzwiowa typu STAR na 6 osób, wykonana z oryginalnych elementów tłoczonych, dobudowana do istniejącej: przebudowa podszybia zewnętrznego i wewnętrznego; wymiana dachu na nowy typ - podwyższony; wymiana atrapy przedniej dużej na nowy typ; wymiana atrapy przedniej małej na nowy typ; montaż nowej przedniej szyby od Stara 244 z uszczelką; montaż nowych mechanizmów wycieraczek; wymiana ramion i piór wycieraczek - 3 szt.; montaż zbiornika na płyn do spryskiwaczy; wykonania drzwi do kabiny załogi z szybami oryginalnymi typu Star (lewa i prawa strona); na dachu kabiny lampa zespolona STRAŻ - stroboskopowa w koszu ochronnym; ocieplenie ścian sufitu i podłogi; wyłożenie wykładziną miękką sufitu, ścian i tapicerki drzwi (jednokolorową); wymiana podszybia tapicerowanego wewnętrznego; montaż daszków przeciwsłonecznych; tapicerowanie siedzeń kierowcy i dowódcy; wyłożenie podłogi blachą aluminiową ryflowaną; siedzenia skrzynkowe, uchylne, tapicerowane, piankowe z oparciem; w suficie uchwyty do trzymania; barierka wewnętrzna rurowa pomiędzy przedziałem przednim i tylnym; wieszaki na odzież; wymiana dywaników na podłodze w kabinie (kierowca + dowódca); stopnie rurowe wyłożone blachą aluminiową; wykonanie pod nadszybiem przednim półki do montażu radiostacji, radia, sterowania sygnałami uprzywilejowanymi itp.; w suficie, w środku kabiny zespolonej specjalna półka na drobny sprzęt lub dokumenty; półka na hełmy bojowe; montaż nowych stopni rurowych do kabiny (kierowca + dowódca); uchwyty zewnętrzne ułatwiające wsiadanie; założenie nowych chlapaczy przy kabinie; ogrzewanie kabiny zespolonej niezależne od pracy silnika z rozdziałem nadmuchu do przedziału autopompę; w kabinie kierowcy sygnalizacja otwarcia schowków, wysunięcia masztu i załączenia autopompy; z przodu kabiny zderzak rurowy z lampami niebieskimi pulsującymi - stroboskopowymi oraz lampa typu szperacz. II. NADBUDOWA POŻARNICZA: konstrukcja z profili stalowych zamkniętych zabezpieczona wewnątrz antykorozyjnie; pokrycie zewnętrzne z blachy aluminiowej, mocowane metodą klejenia; nadkola z blachy aluminiowej; balustrada ochronna wykonana jako jednolita nierozłączna część z nadbudową pożarniczą, wyłożona od wewnątrz blachą aluminiową łękową; 7 szt. Żaluzji aluminiowych anodowanych z bocznymi uszczelkami, zamykane jednym kluczem; żaluzje pyło- i wodoszczelne, wyposażone w mechanizm sprężynowy samozwijalny, wspomagający otwarcie oraz uniemożliwiający samoczynne opadanie a także wyposażone w taśmy ułatwiające zamykanie; spody schodków i ścianki wyłożone blachą aluminiową łezkową; za kabiną załogi wymagane są dwa schowki zamykane drzwiami, po jednym na bokach pojazdu; na drzwiach uchwyty do mocowania sprzętu tj. łopaty, szpadle, miotły, siekiery itp.; z prawej strony w schowku ruchomy wysięgnik do mocowania koła zapasowego z możliwością łatwego wyjmowania przez jedną osobę; z lewej strony schowek przeznaczony na aparaty powietrzne, regał wysuwany; w pierwszym schowku za drzwiami po lewej stronie maszt oświetleniowy podnoszony pneumatycznie oraz miejsce do mocowania agregatu prądotwórczego na wysuwanej palecie; w lewym tylnym schowku miejsce do mocowania motopompy pływającej typu NIAGARA na wysuwanym podłożu; schowki przeznaczone na osprzęt wodny wyposażone w stojaki na węże fi 52 i fi 75 oraz uchwyty na prądownice w tym prądownicę Rambojet 2 z wkładami - 6 szt., smok ssawny, rozdzielacz, kliny pod koła, przełącznik, zbieracz i inne wyposażenie standardowe; konstrukcja schowków umożliwiająca łatwy dostęp do sprzętu, maksymalna wysokość najwyżej położonych półek, szuflad i palet nie może przekraczać 1850 mm od poziomu gruntu; uchwyty i klamki wszystkich urządzeń samochodu, drzwi, szuflad, palet muszą umożliwiać ich obsługę w rękawicach; konstrukcja schowków zapewniająca odprowadzanie wody z ich wnętrza; szuflady i palety wyposażone w oznaczenia ostrzegawcze; z tyłu pojazdu dogrzewany przedział autopompy, zamykany żaluzją aluminiową; pod przedziałem autopompy podest zamontowany na tylnym zderzaku; schowki nadwozia oświetlone wewnątrz automatycznie po otwarciu żaluzji; oświetlenie zewnętrzne pola pracy wokół samochodu sterowane ręcznie; dach pojazdu użytkowy pokryty blachą aluminiową łezkową; na dachu wyjście na działko wodno - pianowe z zaworem 2? cal. + działko wodno - pianowe, uchwyty do mocowania drabiny nasadkowej, węży ssawnych fi 110, hydrantu i klucza hydrantowego oraz skrzynia aluminiowa na sprzęt zamykana; z tyłu pojazdu lampa LBX, belka świetlna FALA, nierdzewna drabinka wejściowa na dach oraz sygnał cofania z lampą pulsującą. III. INSTALACJA WODNA: zbiornik wodny o pojemności 2500 l, stalowy, zabezpieczony obustronnie lakierami chemoutwardzalnymi; zbiornik umieszczony wzdłuż osi pojazdu z falochronami i włazem rewizyjnym; zbiornik wyposażony w instalację napełniania z hydrantu, króciec 1x 75 oraz w instalację przelewową i grawitacyjnego opróżniania; autopompa A20/10 z trokomatem, o wydajności 2000 l/min. przy 10 barach, napędzana przez przystawkę wyjścia mocy, 2 wały napędowe i wał pośredni na wejściu ssawnym autopompy zamontowany element zabezpieczający przed przedostaniem się do pompy zanieczyszczeń stałych zarówno od strony zbiornika zewnętrznego jak i zbiornika własnego pojazdu. IV. WYPOSAŻENIE UKŁADU WODNEGO: wyjście ssawne fi 110; linia tłoczna 2 x fi 75 pod bocznymi żaluzjami; napełnianie zbiornika z hydrantu z zastosowaniem zaworu kulowego; wyjście na działko na podest dachu z zaworem 2? cal. + działko wodno - pianowe; układ 4 szt. zraszaczy (2 z przodu, 2 po bokach pojazdu); szybkie natarcie niskociśnieniowe z wężem 40 mb, prądownicą pistoletową i układem zwijania; podświetlana tablica sterująca z manometrem, regulacją obrotów silnika, elektronicznym wskaźnikiem poziomu wody i środka pianotwórczego, wskaźnikami ciśnienia oleju i temperatury wody oraz wyłącznikiem silnika pojazdu; konstrukcja układu wodnego powinna umożliwiać jego całkowite odnowienie; elementy układu wodno - pianowego wykonane z materiałów odpornych na korozję. V. INSTALACJA ELEKTRYCZNA: wymiana wiązek instalacji elektrycznej; oznakowanie pojazdu uprzywilejowanego lampą zespoloną STRAŻ - stroboskopową w koszu ochronnym na kabinie załogi oraz lampą LBX z tyłu zabudowy; z tyłu zabudowy belka świetlna FALA 6-cio segmentowa; dodatkowe lampy halogenowe pod zderzakiem przednim; oświetlenie wewnętrzne kabiny załogi w tym osobne nad siedzeniem dowódcy; oświetlenie schowków bocznych i schowka tylnego, załączane automatycznie po podniesieniu żaluzji; oświetlenie stopni wejściowych do kabiny załogi włączających się po otwarciu drzwi; montaż nowych tylnych lamp (zawierających stop, kierunkowskazy, światła tylne, cofania przeciwmgielne); lampy obrysowe; lampy odblaskowe boczne; montaż dźwiękowego sygnału cofania z lampą pulsującą; montaż lampki oświetlenia tablicy rejestracyjnej; montaż na tablicy sterującej pracą autopompy elektronicznego wskaźnika poziomu wody i środka pianotwórczego, wskaźników ciśnienia oleju i temperatury wody oraz wyłącznika silnika pojazdu; niezależne ogrzewanie przedziału osobowego z możliwością rozdziału nadmuchu do przedziału autopompy; montaż lampy szperacz z niezależnym podłączeniem, oświetlenie zewnętrzne pola pracy wokół pojazdu, po 2 szt. na bokach z osłonami wpuszczanymi w zabudowę, tylne na podeście dachu; oświetlenie podestu dachu; montaż radiostacji, anteny i przetwornicy (radiostacja zamawiającego); zakup i montaż radia samochodowego; montaż dodatkowego głośnika wraz z mikrofonem w przedziale autopompy; w kabinie kierowcy sygnalizacja otwarcia skrytek, wysunięcia masztu i załączenia autopompy; montaż gniazda do ładowania akumulatorów ze źródła zewnętrznego; z przodu samochodu na zderzaku rurowym montaż lamp pulsacyjnych niebieskich; maszt oświetleniowy podnoszony pneumatycznie, lampy halogenowe 2 x 500 W, pochył najaśnic i obroty sterowane elektrycznie, automatyczna funkcja złożenia masztu do pozycji wyjściowej (bez agregatu prądotwórczego). VI. LAKIEROWANIE I KONSERWACJA: piaskowanie konstrukcji samochodu; malowanie lakierami akrylowymi zewnątrz i renowacyjnymi wewnątrz; samochód wraz z zabudową w kolorze czerwonym RAL 3000; zderzak przedni oraz nadkola w kolorze białym; zderzak rurowy w kolorze białym; felgi w kolorze srebrnym; konserwacja podwozia; opis samochodu: nazwa OSP GOGOŁÓW i nr operacyjne. VII. PRACE UZUPEŁNIAJĄCE: wzmocnienie resorów tylnych osi; przeróbka chłodnicy; montaż w zderzaku króćca do podłączenia sprężarki zewnętrznej; przestawienie zbiornika paliwa i przeróbka wlewu; montaż nowego filtra powietrza; przeróbka pompy wtryskowej z dwuzakresowej na wielozakresową; zakup i montaż wyciągarki mechanicznej; naprawa hamulca ręcznego; wymiana kierownicy na nowy typ; wymiana deski rozdzielczej na nowy typ; przeniesienie rury wydechowej na prawą stronę pojazdu; modernizacja przodu kabiny. VIII. WYKONANIE OCENY TECHNICZNEJ O ZMIANIE PRZEZNACZENIA SAMOCHODU..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, określonego w pkt 5.2) Zamawiający uzna jeżeli wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o okresie gwarancji i rękojmi

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że wystąpią okoliczności które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. W szczególności mogą być to: 1) Zaistnienia okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacja finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy. 2) Gdy zaistniała inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji umowy. 3) Zaistnienia siły wyższej - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy. 4) Zawieszenia robót przez Zamawiającego oraz wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających terminową realizacje umowy - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy. 5) Zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa. 6) Wystąpienie okoliczności powodujących zmiany w przedmiocie umowy (np. zmiana technologii, zmiana materiału). 7) Wystąpienie konieczności zmniejszenia wartości robót z tytułu dokonania potrąceń za wady trwałe. 8) Wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany osób które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia (przewidzianych w ofercie), na osoby o co najmniej równoważnych kwalifikacjach i doświadczeniu. Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP w przypadku wystąpienia takiej okoliczności. 16.3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego istotne okoliczności potwierdzające konieczność zawarcia aneksu oraz przedstawienie ewentualnych zmian w wynagrodzeniu umownym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.frysztak.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Frysztak ul. ks W. Blajera 20 38-130 Frysztak.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2011 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Frysztak ul. Ks. W. Blajera 20 38-130 Frysztak pok. Nr 8 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.