Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-11
Lublin: Pełnienie funkcji koordynatora projektu pt.Twój start zawodowy w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 281507 - 2010; data zamieszczenia: 11.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 5 im. Jana Pawła II , ul. Elsnera 5, 20-854 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 740 40 19, faks 81 740 40 19.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs5.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji koordynatora projektu pt.Twój start zawodowy w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na wykonywaniu obowiązków i zadań koordynatora projektu pt.Twój start zawodowy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Zakres zamówienia obejmuje: nadzór merytoryczny i finansowy nad prawidłową realizacją zadań, zapewnienie sprawnej komunikacji i przepływu informacji koordynowanie działań zespołu projektowego, monitorowanie realizacji działań projektu, poziomu osiągniętych rezultatów oraz celów projektu, utrzymywanie kontaktów z instytucją wdrażającą, przygotowywanie wniosków o płatność, współpraca z dyrektorem placówki - osobą upoważnioną do podejmowania decyzji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych dodatkowych wymagań. Ocena spełniania przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr2 do SIWZ). Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 PZP ( załącznik nr 3 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych dodatkowych wymagań. Ocena spełniania przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr2 do SIWZ). Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 PZP ( załącznik nr 3 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych dodatkowych wymagań. Ocena spełniania przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr2 do SIWZ). Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 PZP ( załącznik nr 3 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych dodatkowych wymagań. Ocena spełniania przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr2 do SIWZ). Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 PZP ( załącznik nr 3 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych dodatkowych wymagań. Ocena spełniania przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr2 do SIWZ).Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 PZP ( załącznik nr 3 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W zakresie potwierdzenia, że oferowana usługa odpowiada określonym wymaganiom należy przedłożyć; w zakresie kryterium jakość, w podryterium dostępność wykonawcy w czasie realizacji projektu -oświadczenie; w podkryterium szkolenia odbyte przez wykonawcę z zakresu realizacji projektów współfinansowany ze środków unijnych - poświadczone kopie zaświadczeń o ukończonych szkoleniach lub studiach podyplomowych; w podkryterium Wyształcenie wykonawcy-poświadczone kopie dyplomów. W zakresie kryterium doświadczenie, podkryterium doświadczenie wykonawcy w zarządzaniu -kopia świadectwa pracy lub zaświadczenie; podkryterium doświadczenie wykonawcy w koordynowaniu działań w zakresie realizacji usług podobnych do przedmiotu zamówienia - zaświadczenie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Jakość - 30
- 3 - Doświadczenie - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs5.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół nr 5 im. Jana Pawła II /Technikum Gastronomiczno-Hotelarskie
ul. Elsnera 5, 20-854 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół nr 5 im. Jana Pawła II /Technikum Gastronomiczno-Hotelarskie ul. Elsnera 5, 20-854 Lublin sekretariat szkoły (p. nr 116) czynny: poniedziałek-piątek: godz. 8 00- 15 00 do dnia 19.10.201.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt.Twój start zawodowy jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa mleka i przetworów mlecznych na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w okresie od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r. dla Zespołu Szkół nr 12 przy ul. Sławinkowskiej 50 w Lublinie
- Zakup paliwa na potrzeby UMWL w Lublinie, Zespołu Lubelskich Parków Krajobrazowych oraz Lubelskiego Centrum Innowacji i Technologii w Lublinie.
- Dostawa sterylnych wyrobów medycznych oraz materiałów zużywalnych dla aparatu ABL 90 dla Oddziału Noworodków.
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w wersji drukowanej i elektronicznej dla Biblioteki Głównej i Biblioteki Specjalistycznej Romanistyki i Hispanistyki KUL na rok 2025
- Aktualizacja oraz rozszerzenie systemów IT dla Politechniki Lubelskiej. Podział na części
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.