To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-10-11
Wrzosowa: Odbiór nieczystości płynnych z obiektów Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie
Numer ogłoszenia: 281521 - 2010; data zamieszczenia: 11.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 243879 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., Sobuczyna, ul. Konwaliowa 1, 42-263 Wrzosowa, woj. śląskie, tel. (034) 327-53-20, faks (034) 327-52-66.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór nieczystości płynnych z obiektów Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Odbioru nieczystości płynnych z obiektów Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie tj. - zawartość zbiorników fekalnych - odciek składowiskowy 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) Maksymalna ilość nieczystości płynnych do odbioru w ramach zamówienia podstawowego w 2010r. - 5 100 Mg. b) Rozliczenie następuje w oparciu o wskazanie wagi Zamawiającego c) Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z warunkami poboru ścieków i ich składem chemicznym (wyniki badań surowego odcieku stanowią Załącznik Nr 6 SIWZ). d) Podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę będzie dokument z Oczyszczalni Ścieków, potwierdzający przekazanie ścieku do unieszkodliwienia w ilości wynikającej z faktury. Ww dokument będzie każdorazowo dołączany do wystawianych faktur. e) Wykonawca zobowiązuje się do realizacji usługi w ilości dobowej zleconej przez Zamawiającego w formie odrębnego, pisemnego zlecenia, przy czym Wykonawca realizując zlecenie zobowiązany jest do odbioru 25 Mg odcieku przed godziną 8.00 f) Wykonawca musi posiadać środki techniczne do odbioru min. 75 Mg ścieku na dobę..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.46.00.00 - Usługi opróżniania basenów septycznych lub zbiorników septycznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. INTER - PLAST Tomasz Nowak, ul. Wspólna 11, 42-260 Kamienica Polska, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 223686,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 200328,00
Oferta z najniższą ceną: 200328,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5018961,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.