Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-23
Pruszków: Dostawa kontenerów o dużej pojemności na odpady komunalne
Numer ogłoszenia: 281529 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Oczyszczania w Pruszkowie Spółka z o.o. , ul. Stefana Bryły 6, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7582063, 7582067, fax. 022 7582063, 7582057.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow-mzo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka komunalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kontenerów o dużej pojemności na odpady komunalne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa 5 kontenerów o pojemności 16 m sześc. 2. Dostawa 3 kontenerów o pojemności 30 m sześc. Dno z blachy o grubości 4 m, ścianki o grubości 4 mm podwójne drzwi na dwóch potrójnych zawiasach. Wysokość haka 1570 mm, hak o średnicy 50 m, st32. Kolor RAL 6018, grubość warstwy lakieru min. 200 mikrometrów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.21.31.00 - 28.21.31.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 2 000 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 6.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy na-kładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 6.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 6.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy (według załączonego druku) - zał. nr 1 b) dowód wpłacenia (wniesienia) wadium - zał. nr 2 /zał. Dostawcy/ c) oświadczenie - upoważnienie do występowania w imieniu Dostawcy - zał. nr 3 /zał. Dostawcy/ UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynika z załączonych dokumentów. d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działal-ności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi-dencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - zał. nr 4 /zał. Dostawcy/ e) oświadczenie, że Dostawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że Dostawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych - zał. nr 5 f) wraz z aktualnymi zaświadczeniami: g) - zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że Dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w cało-ści wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) - zał. nr 6 /zał. Dostawcy/ h) - zaświadczenie właściwego naczelnika Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Dostawca nie zalega z opłaca-niem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewi-dziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) - zał. nr 7 /zał. Dostawcy/ i) - informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego or-ganu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy - prawo zamówień publicznych (wystawione nie wcześniej niż sześć mie-sięcy przed upływem terminu składania ofert) - zał. nr 8 /zał. Dostawcy/ j) - informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - prawo zamówień publicznych (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem ter-minu składania ofert) - zał. nr 9 /zał. Dostawcy/ k) informacja banku, w którym Dostawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Dostawcy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zał. nr 10 /zał. Dostawcy/ l) wykaz dostaw zrealizowanych w ciągu 3 lat. - zał. nr 11 /zał. Dostawcy/ m) referencje poprzednich zamawiających potwierdzające, że dostawy sprzętu wykonane zostały z należytą starannością - zał. nr 12 /zał. Dostawcy/ n) parafowany projekt umowy - zał. nr 13 Dokumenty i oświadczenia należy składać w formie pisemnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba firmy, ul. Stefana Bryły 6, 05-800 Pruszków, II piętro p. 103.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba firmy, ul. Stefana Bryły 6, 05-800 Pruszków, II piętro p. 103.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa kontenerów o poj,. 16 m sześc..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 szt. kontenerów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.21.31.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa kontenerów o poj. 30 m sześć.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 kontenery o poj. 30 m sześć..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.21.31.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Dostawa, montaż i wdrożenie systemu do rejestracji czasu pracy na potrzeby Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie
- Wykonanie projektu i budowa doświetlenia 11 (jedenastu) przejść dla pieszych w ciągach dróg powiatowych w ramach zadania pn. "Budowa sygnalizacji świetlnych i doświetleń przejść dla pieszych"
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 4118W ul. Piłsudskiego w Piastowie od skrzyżowania z ul. Lisa Kuli oraz ul. Bohaterów Wolności w Piastowie do skrzyżowania z ul. Warszawską w Piastowie, gmina Piastów.
- Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę ul. Ciechanowskiej w Pruszkowie na odcinku od ul. Długiej do ul. Rysiej wraz z infrastrukturą techniczną.
- Wykonanie dokumentacji projektowej na rozbudowę ul. Wapiennej w Pruszkowie wraz z infrastrukturą techniczną.
- Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Sądu Rejonowego w Pruszkowie
więcej: przetargi w Pruszkowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.