eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźNr sprawy 140/ZP/2013. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego powyżej kwoty 14 000 EURO, nie przekraczającej wartości 200 000 EURO na dostawy tonerów do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz płyt DVD dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-27

Łódź: Nr sprawy 140/ZP/2013. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego powyżej kwoty 14 000 EURO, nie przekraczającej wartości 200 000 EURO na dostawy tonerów do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz płyt DVD dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 281535 - 2013; data zamieszczenia: 27.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 181829 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika, ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr sprawy 140/ZP/2013. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego powyżej kwoty 14 000 EURO, nie przekraczającej wartości 200 000 EURO na dostawy tonerów do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz płyt DVD dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń w postaci: Pakiet nr 1) tonery do drukarek Kyocera FS-1370dn (oryginał), Kyocera FS-4200dn (oryginał) oraz urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera FS-C2126MFP (oryginał), OKI MC-352 (B,C,M,Y), RICOH DSm 745, MP 2510 Aficio Pakiet nr 2) pyty DVD do nagrywania wyników badań dla pacjentów. Płyty DVD pasujące do urządzenia nagrywającego RIMAGE 2000 Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 pakiety. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne pakiety. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na pozycje w ramach pakietów. Na przedmiot zamówienia składają się następujące elementy: Pakiet nr 1 - tonery do drukarek Kyocera FS-1370dn (oryginał), Kyocera FS-4200dn (oryginał) oraz urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera FS-C2126MFP (oryginał), OKI MC-352 (B,C,M,Y), RICOH DSm 745, MP 2510 Aficio l.p. przedmiot zamówienia j.m. ilość 1. KYOCERA FS- 1370 dn (oryginał) szt. 900 2. KYOCERA FS- 4200 dn (oryginał) szt. 48 3. KYOCERA FS- C 2126 MFP (oryginał) szt. 24 4. KYOCERA FS- C 2126 MFP(oryginał) szt. 12 5. KYOCERA FS- C 2126 MFP (oryginał) szt. 12 6. KYOCERA FS- C 2126 MFP (oryginał) szt. 12 7. Zestaw naprawczy KYOCERA FS-1370 dn (oryginał) szt. 75 8. Zestaw naprawczy KYOCERA FS- 4200dn (oryginał) szt. 2 9. Zestaw naprawczy KYOCERA FS-C 2126 MFP (oryginał) szt. 2 10. OKI MC-352 BLACK szt. 15 11. OKI MC-352 Cyan szt. 10 12. OKI MC-352 Magneta szt. 10 13. OKI MC-352 Yelow szt. 10 14. RICOH Nashuatec DSm 745 Aficio szt. 6 15. Bęben światłoczuły RICOH Nashuatec DSm 745 Aficio szt. 2 16. Bęben światłoczuły RICOH MP 2510 Aficio szt. 2 W przypadku zaoferowania wyrobów innych firm niż producenta urządzenia dotyczy punktów od 10 do 16, oferowany wyrób musi być zgodny z zaleceniami producenta urządzenia do którego będzie używany. Winien być fabrycznie nowy, niezawodny w eksploatacji, a jakość druku oraz wydajność i szybkość schnięcia powinna odpowiadać wyrobowi producenta urządzenia (tzn. powinna być taka sama lub lepsza). Zaproponowany wyrób powinien być również niezawodny w zakresie bezawaryjnej pracy urządzenia, w którym będzie zastosowany. Zamawiający przez określenie fabrycznie nowy rozumie przedmiot zamówienia pochodzący z fabrycznej produkcji, uprzednio nie używany i nie pochodzący z odzysku. Zaproponowany przez Wykonawcę produkt nie może powodować utraty gwarancji użytkowanego sprzętu - nie dotyczy pozycji ujętych w Formularzu oferty, które oznaczone są jako oryginał. Pakiet nr 2 - pyty DVD do nagrywania wyników badań dla pacjentów. Płyty DVD pasujące do urządzenia nagrywającego RIMAGE 2000 l.p. przedmiot zamówienia j.m. ilość 1. MEDIA-KIT - kpl. = (płyty DVD 600 szt. + 2 tusze CMY oraz 1 tusz czarny) Kpl. 15 Szczegółowy opis parametrów wymaganych urządzeń w zakresie pakietu nr 1 znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Tonery do drukarek Kyocera FS-1370dn (oryginał), Kyocera FS-4200dn (oryginał) oraz urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera FS-C2126MFP (oryginał), OKI MC-352 (B,C,M,Y), RICOH DSm 745, MP 2510 Aficio.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GANDOLF Andrzej Kulesza, Ul. Oszmiańska 7, 03-503 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 484764,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 481826,67

  • Oferta z najniższą ceną: 471251,13 / Oferta z najwyższą ceną: 574596,96

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pyty DVD do nagrywania wyników badań dla pacjentów. Płyty DVD pasujące do urządzenia nagrywającego RIMAGE 2000.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe M-MED Jacek Miałkowski, Ul. Rynek 18, 39-230 Brzostek, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29520,00

  • Oferta z najniższą ceną: 29520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33431,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.