Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-18
Poznań: DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU NOSP
Numer ogłoszenia: 28153 - 2016; data zamieszczenia: 18.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 31 Baza Lotnictwa Taktycznego , Ul. Silniki 1, 61-325 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 261 548 500, faks 261 548 555.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.31blt.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU NOSP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu NOSP na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 6 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry produktów..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 35.42.10.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
w przypadku oferowania materiałów równoważnych: karty charakterystyki lub inną dokumentację (w języku polskim) jednoznacznie potwierdzającą, że oferowany asortyment spełnia wymagania Zamawiającego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin dostawy - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy ze względu na zmianę ustawowej stawki podatku VAT. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności obiektywnych, na które Wykonawca nie miał wpływu i których nie mógł przewidzieć w chwili podpisywania umowy, zwłaszcza okoliczności wywołanych siłami przyrody lub generalnym załamaniem się rynku w branży będącej przedmiotem umowy. 3. Zamawiający, w sytuacjach wycofania z produkcji artykułów będących przedmiotem umowy, na pisemnie umotywowaną prośbę Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie dostawy zamienników. Dostawa produktów zamiennych dopuszczalna będzie tylko i wyłącznie za zgodą Zamawiającego, który decyzję swą będzie podejmował w oparciu o wymagania dokumentacji technicznej eksploatowanego sprzętu, na podstawie udokumentowanej informacji od Wykonawcy. 4. Każda zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 5. Podczas realizacji umowy ilość i wartość przedmiotu zamówienia ulegnie zmniejszeniu w przypadku, gdy zaoferowany asortyment będzie środkiem trwałym w rozumieniu ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994r. - Dz. U. z 2013r. poz. 330 i w cenie jednostkowej przekroczy kwotę 3.500 zł brutto.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31blt.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO, ul. Silniki 1, 61-325 Poznań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2016 godzina 11:00, miejsce: 31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO, ul. Silniki 1, 61-325 Poznań, kancelaria jawna, pokój nr 3.10a.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚCI ZAMINNE DO POJAZDU FORD.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 6 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry produktów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 35.42.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: OPONY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 6 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry produktów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 35.42.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO CABIN LEAKAGE TESTER NSN 4920013814950.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 6 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry produktów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 35.42.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO URZĄDZENIA OŚWIETLENIOWEGO FL-1D NSN 6230014393732.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 6 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry produktów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 35.42.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚCI DO URZĄDZENIA CGAC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 6 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry produktów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 35.42.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO HOLOWNIKA MB4 NMC-WOLLARD.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 6 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry produktów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 35.42.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: CZĘŚCI DO URZĄDZENIA SGNSC-HP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 6 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry produktów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 35.42.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: FILTRY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 6 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry produktów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 35.42.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: TULEJA ŚLIZGOWA WODZIDŁA MD-1 55C22145.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 6 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry produktów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 35.42.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.11.2016.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: AKUMULATORY, KLEMY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 6 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry produktów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 35.42.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO URZĄDZENIA HYDRAULICZNEGO MK3A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 6 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry produktów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 35.42.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: WĄŻ POWIETRZNY BLEED AIR 60 23650.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 6 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry produktów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 34.54.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: CZĘŚCI DO KLIMATYZATORA LOTNICZEGO E100AC-4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 6 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry produktów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 35.42.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO MJ2A-1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 6 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry produktów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 35.42.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO URZĄDZENIA ASP100-1A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 6 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry produktów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 35.42.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: DEHYDRATOR UNIT MA-1FG WSC-MA-1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 6 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry produktów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 35.42.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: CZUJNIK TLENU SGNSC-HP 581922-009.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 6 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry produktów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 35.42.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Bieżący serwis, konserwacja i naprawy kopiarek (CANON) Wielkopolskiego OW NFZ
- Nadzór eksploatacyjny, serwisowanie oraz konserwacja fontann będących w utrzymaniu Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu
- Zabiegi konserwatorskie dezynfekcji i oczyszczenia wybranych materiałów archiwalnych Archiwum Państwowego w Poznaniu wraz z ich translokacją
- Projekt i wykonanie robót dla zadania pn. "Budowa rampy do odśnieżania pojazdów ciężarowych na ternie MOP Niwiska i Ochędzyn przy drodze ekspresowej S8 w woj. łódzkim"
- Malowanie ścian wraz z montażem odbojnic w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu przy ul. ks. Jakuba Wujka 1.
- Sukcesywna dostawa karmy specjalistycznej dla Schroniska dla Zwierząt w Poznaniu przy ul. Kobylepole 51
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa części zamiennych, filtrów, akcesoriów do pojazdów kołowych z podziałem na 6 zadań
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do pojazdów grupy Iveco, materiałów pędnych i smarów oraz sprzętu powszechnego użytku dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Serwis samochodów osobowych i dostawczych o DMC poniżej 3,5 tony dla ZZ Elbląg
- Świadczenie usług w zakresie obsługi technicznej i napraw bieżących pojazdów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostkach
- Dostawa samochodu służbowego dla Straży Miejskiej w Brodnicy
- Obsługa techniczna samochodów służbowych Kancelarii Sejmu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.