Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-02
Zabierzów: Opracowanie 10 szt. projektów budowlano - wykonawczych adaptacji
( przebudowy ) części pomieszczeń w istniejących budynkach Szkół Podstawowych ( Zespołów Szkół ) z przeznaczeniem ich na przedszkola.
Numer ogłoszenia: 28159 - 2015; data zamieszczenia: 02.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zabierzów , ul. Kolejowa 11, 32-080 Zabierzów, woj. małopolskie, tel. 12 285 21 16, faks 12 285 21 09.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabierzow.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie 10 szt. projektów budowlano - wykonawczych adaptacji ( przebudowy ) części pomieszczeń w istniejących budynkach Szkół Podstawowych ( Zespołów Szkół ) z przeznaczeniem ich na przedszkola..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie 10 szt. projektów budowlano - wykonawczych adaptacji ( przebudowy ) części pomieszczeń w istniejących budynkach Szkół Podstawowych ( Zespołów Szkół ) z przeznaczeniem ich na przedszkola tj. : Zadanie nr 1. Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Balicach; ul. Szkolna 66, 32-083 Balice Zadanie nr 2. Szkoły Podstawowej w Bolechowicach; ul. Szkolna 7, 320-82 Bolechowice Zadanie nr 3. Szkoły Podstawowej w Brzezin; Brzezie, ul. Szkolna 1, 32-080 Zabierzów Zadanie nr 4. Szkoły Podstawowej w Kobylanach; ul. Jana Pawła ii 61, 32-082 Bolechowice Zadanie nr 5. Szkoły Podstawowej w Nielepicach; Nielepice 183, 32-064 Rudawa Zadanie nr 6. Zespołu Szkół w Rudawie; ul. St. Polaczka 25, 32-064 Rudawa Zadanie nr 7. Zespołu Szkół w Rząsce; ul. Krakowska 122, Rząska, 30-199 Kraków Zadanie nr 8. Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zabierzowie; ul. Szkolna 50, 32-080 Zabierzów Zadanie nr 9. Integracyjnej Szkoły Podstawowej w Radwanowicach; Radwanowice, ul. Szkolna 6, 32-064 Radwanowice. Zadanie nr 10. Publicznej szkoły Podstawowej w Brzoskwini; Brzoskwinia 129, 32-084 Morawica.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Ust. III na zasadzie spełnia /nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat minimum 2 usług projektowych odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia ( projekty adaptacji, przebudowy, rozbudowy istniejących budynków lub projekty nowych obiektów kubaturowych ), o wartości minimum 20 000,00 zł brutto każdy z nich, potwierdzone dowodami, iż usługi te zostały lub są wykonywane należycie - załącznik nr 5 Doświadczenie zawodowe.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. projektantami z uprawnieniami dla każdej z branż: - architektonicznej - konstrukcyjnej - instalacji elektrycznych - instalacji sanitarnych - drogowej Wykaz należy przygotować według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 Potencjał kadrowy . Każda z wskazanych osób musi posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Zawodowej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku dotyczącego posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty - załącznik nr 1. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przez pełnomocnika 3. Podpisany lub zaparafowany projekt umowy - nie załączenie podpisanego lub zaparafowanego projektu umowy nie spowoduje odrzucenia oferty, zgodnie z oświadczeniem w załączniku nr 1 Oferta pkt. 12.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Skrócenie terminu wykonania zamówienia - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w następujących przypadkach: 1. Gdy dotrzymanie w/w terminów jest uzależnione od wyników postępowania administracyjnego w przedmiocie uzyskania stosownych zezwoleń, decyzji i podobnych aktów administracyjnych, niedotrzymanie przez Wykonawcę tych terminów nie jest uważane za naruszenie umowy, jeśli spełnione są łącznie następujące warunki: a) niedotrzymanie terminu wynika wyłącznie z przedłużającego się postępowania; b) Wykonawca wykaże, że zwłoka w tym postępowaniu nie jest rezultatem jego nieprawidłowych działań lub zaniechań.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabierzow.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać również w siedzibie Zamawiającego pok. nr 30 lub za pośrednictwem poczty (opłata 50 zł).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zabierzów, Biuro Obsługi Interesanta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie 10 szt. projektów budowlano - wykonawczych adaptacji ( przebudowy ) części pomieszczeń w istniejących budynkach Szkół Podstawowych ( Zespołów Szkół ) z przeznaczeniem ich na przedszkola.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1. Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Balicach; ul. Szkolna 66, 32-083 Balice.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie 10 szt. projektów budowlano - wykonawczych adaptacji ( przebudowy ) części pomieszczeń w istniejących budynkach Szkół Podstawowych ( Zespołów Szkół ) z przeznaczeniem ich na przedszkola.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2. Szkoły Podstawowej w Bolechowicach; ul. Szkolna 7, 320-82 Bolechowice.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Skrócenie terminu wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opracowanie 10 szt. projektów budowlano - wykonawczych adaptacji ( przebudowy ) części pomieszczeń w istniejących budynkach Szkół Podstawowych ( Zespołów Szkół ) z przeznaczeniem ich na przedszkola.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3. Szkoły Podstawowej w Brzezin; Brzezie, ul. Szkolna 1, 32-080 Zabierzów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Skrócenie terminu wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Opracowanie 10 szt. projektów budowlano - wykonawczych adaptacji ( przebudowy ) części pomieszczeń w istniejących budynkach Szkół Podstawowych ( Zespołów Szkół ) z przeznaczeniem ich na przedszkola.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4. Szkoły Podstawowej w Kobylanach; ul. Jana Pawła ii 61, 32-082 Bolechowice.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Skrócenie terminu wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Opracowanie 10 szt. projektów budowlano - wykonawczych adaptacji ( przebudowy ) części pomieszczeń w istniejących budynkach Szkół Podstawowych ( Zespołów Szkół ) z przeznaczeniem ich na przedszkola.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5. Szkoły Podstawowej w Nielepicach; Nielepice 183, 32-064 Rudawa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Skrócenie terminu wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Opracowanie 10 szt. projektów budowlano - wykonawczych adaptacji ( przebudowy ) części pomieszczeń w istniejących budynkach Szkół Podstawowych ( Zespołów Szkół ) z przeznaczeniem ich na przedszkola.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6. Zespołu Szkół w Rudawie; ul. St. Polaczka 25, 32-064 Rudawa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Skrócenie terminu wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Opracowanie 10 szt. projektów budowlano - wykonawczych adaptacji ( przebudowy ) części pomieszczeń w istniejących budynkach Szkół Podstawowych ( Zespołów Szkół ) z przeznaczeniem ich na przedszkola.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7. Zespołu Szkół w Rząsce; ul. Krakowska 122, Rząska, 30-199 Kraków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Skrócenie terminu wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Opracowanie 10 szt. projektów budowlano - wykonawczych adaptacji ( przebudowy ) części pomieszczeń w istniejących budynkach Szkół Podstawowych ( Zespołów Szkół ) z przeznaczeniem ich na przedszkola.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8. Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zabierzowie; ul. Szkolna 50, 32-080 Zabierzów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Skrócenie terminu wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Opracowanie 10 szt. projektów budowlano - wykonawczych adaptacji ( przebudowy ) części pomieszczeń w istniejących budynkach Szkół Podstawowych ( Zespołów Szkół ) z przeznaczeniem ich na przedszkola.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 9. Integracyjnej Szkoły Podstawowej w Radwanowicach; Radwanowice, ul. Szkolna 6, 32-064 Radwanowice..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Skrócenie terminu wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Opracowanie 10 szt. projektów budowlano - wykonawczych adaptacji ( przebudowy ) części pomieszczeń w istniejących budynkach Szkół Podstawowych ( Zespołów Szkół ) z przeznaczeniem ich na przedszkola.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 10. Publicznej szkoły Podstawowej w Brzoskwini; Brzoskwinia 129, 32-084 Morawica.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Skrócenie terminu wykonania zamówienia - 10
INNE PRZETARGI ZABIERZÓW
- Wykonanie nasadzeń zastępczych w m. Bolechowice i Szczyglice, gm. Zabierzów
- Remont w budynku szkolnym w Nielepicach, w tym wymiana pokrycia dachu
- BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO Z DOJŚCIEM, DRENAŻEM I OŚWIETLENIEM NA DZIAŁCE 705/4 W BOLECHOWICACH
więcej: przetargi ZABIERZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa infrastruktury przyrodniczo-dydaktycznej w ramach projektu "Eko-adaptacja i eko-edukacja w Mieście i Gminie Buk ."
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ DLA REMONTU Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKU DWUKLATKOWEGO PRZY UL. POLNEJ 5 I 3 MAJA 1B WE WROCŁAWIU
- Wykonanie instalacji wody użytkowej oraz hydrantowej w Międzyleskim Szpitalu Specjalistycznym w Warszawie - etap I dokumentacja
- Przebudowa trzech placów zabaw - dokumentacja projektowa
- Modernizacja kompleksu sportowego ORLIK wraz z budową bieżni
- Budowa szybu windowego wraz z montażem dźwigu osobowego w budynku przy ul. Belgijskiej 4 w ramach projektu inwestycyjnego pn. Modernizacja budynku siedziby Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.