Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-27
Kielce: Prowadzenie monitoringu w rejonie składowiska odapdów innych niż niebezpieczne i obojętne w Promniku gm. Strawczyn
Numer ogłoszenia: 28159 - 2009; data zamieszczenia: 27.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami sp. z o.o. , ul. Piekoszowska 390, 25-645 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3461244, faks 041 3460373.
- Adres strony internetowej zamawiającego: ww.bip.pgo.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka komunalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie monitoringu w rejonie składowiska odapdów innych niż niebezpieczne i obojętne w Promniku gm. Strawczyn.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie monitoringu winno uwzględniać zakres wynikający z : - Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 09.12.2002 r. w sprawie zakresu, czasu sposobu, oraz warunków prowadzenia monitoringu składowiska odpadów (Dz. U z 2000r. nr 220, poz 858). - Decyzji Wojewody Świętokrzyskiego z dnia 16.02.2007 r., Nr SR III.6618-11/06 z późniejszymi zmianami dot. udzielenia pozwolenia zintegrowanego dla instalacji składowania odpadów w Promniku gm. Strawczyn. - Pozwolenia wodno-prawnego Wojewody Świętokrzyskiego z dn. 17.07.2003r. Nr ŚR.II.6811-12/03 na monitorowanie wód deszczowych w rejonie składowiska odpadów w Promniku gm. Strawczyn. - Zakresu rzeczowego monitoringu stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.32.00.00 - 90.32.00.00 90.31.30.00 - 90.31.30.00 90.31.50.00 - 90.31.50.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 37.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 u.p.z.p. e) spełniać wymagania zawarte w niniejszej SIWZ Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Formularz oferty zał. nr 1 do SIWZ. 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 4 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 5 Oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ) 6 Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 u.p.z.p.(załącznik nr 4 do SIWZ) 7 Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8 Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS, potwierdzające , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9 Wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w latach 2006-2008 o charakterze i złożoności porównywalnej z pracami objętymi przedmiotem zamówienia 10 Referencje od Zamawiających związane z przedmiotem zamówienia za ostatnie 3 lata (2006-2008r.). 11 Odpis polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 12 Kosztorys na wszystkie roboty będące przedmiotem zamówienia z podziałem na poszczególne lata. 13 Kserokopia aktualnej akredytacji laboratorium, wykonującej badania związane z przedmiotem zamówienia, lub: 13.1 Kserokopia aktualnej akredytacji laboratorium, któremu Wykonawca zleci wykonanie badań związanych z przedmiotem zamówienia lub zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, iż Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia. Należy załączyć umowę z podwykonawcą dot. wykonawstwa badań związanych z przedmiotem zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pgo.kielce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o.
25-645 Kielce, ul. Piekoszowska 390.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. 25-645 Kielce, ul. Piekoszowska 390 (Sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Ochrona fizyczna osób i mienia Kieleckiego Parku Technologicznego
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZARZĄDZANIU LOTNISKIEM W MASŁOWIE KOŁO KIELC W IMIENIU I NA RZECZ ZARZĄDU WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Świadczenie usług pocztowych dla Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- SUKCESYWNA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO WRAZ Z DYSTRYBUCJĄ DLA POTRZEB PROKURATUR OKRĘGU KIELECKIEGO
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.