Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-27
Toruń: Dostawa mebli: Część 1 - Meble biurowe i krzesła, Część 2 - Dostawa i montaż regałów metalowych przesuwanych elektrycznie
Numer ogłoszenia: 281603 - 2011; data zamieszczenia: 27.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Mikołaja Kopernika , ul. Gagarina 11, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6114010, faks 056 6542944.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli: Część 1 - Meble biurowe i krzesła, Część 2 - Dostawa i montaż regałów metalowych przesuwanych elektrycznie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do jednostek Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu z podziałem na części: a) część 1 - dostawa mebli biurowych i krzeseł; b) część 2 - dostawa i montaż regałów metalowych przesuwanych elektrycznie. Szczegółowo przedmiot zamówienia oraz jego zakres określony został w załącznikach nr 2a i 2b do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.20.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: a) Dla części 1 - 1900,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc dziewięćset, 00/100); b) Dla części 2 - 3200,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące dwieście, 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje zrealizowanie - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej 1 dostawy: a) mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN brutto - dla udokumentowania doświadczenia w części pierwszej zamówienia; b) regałów metalowych przesuwanych elektrycznie o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto - dla udokumentowania doświadczenia w części drugiej zamówienia Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy (punkt 6.1.1 SIWZ) oraz dokumentów (punkt 6.1.2 SIWZ) wg reguły: spełnia / nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1. W przypadku zaoferowania innych krzeseł i foteli niż wskazane w załączniku nr 2 a do SIWZ, do oferty należy załączyć karty charakterystyki proponowanych krzeseł i foteli potwierdzające spełnienie wymogów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania w trakcie badania i oceny ofert próbek w postaci wzoru zaoferowanego krzesła z każdej wybranej przez Zamawiającego pozycji. 3. Do oferty na wykonanie zamówienia w części drugiej należy załączyć: a) karty charakterystyki proponowanych regałów; b) dokument potwierdzający przeprowadzenie badań w zakresie właściwości statycznych półek, badanie wytrzymałości zastosowanych półek w aspekcie zgodności z Polską Normą PN-88/M-78321 (dla wszystkich typów zastosowanych półek); c) dokument potwierdzający przeprowadzenie badań w zakresie właściwości statycznych, wytrzymałościowych i rodzaju stali szyn regałów przesuwnych w aspekcie zgodności z Polską Normą PN-88/M-78321; d) świadectwo bezpieczeństwa pracy, wystawione na oferowane regały; e) dokument klasyfikujący regały w zakresie niepalności; f) certyfikat zatwierdzenia wymagań normy EN ISO 9001:2008; g) atest higieniczny pozwalający na stosowanie regałów w budynkach użyteczności publicznej, archiwach, bibliotekach
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umk.pl/zamowienia/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Dział Zaopatrzenia i Transportu ul. Szosa Okrężna 56, pok.7, 87 - 100 Toruń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Dział Zaopatrzenia i Transportu ul. Szosa Okrężna 56, pok.7, 87 - 100 Toruń.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli biurowych i krzeseł.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli biurowych i krzeseł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż regałów metalowych przesuwanych elektrycznie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż regałów metalowych przesuwanych elektrycznie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy skrzyżowania na rondo turbinowe przy Placu Skalskiego w Toruniu
- Instalacja klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta Torunia przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 w Toruniu.
- Przegląd i konserwacja urządzeń klimatyzacji, wentylacji mechanicznej i klap przeciwpożarowych na terenie kompleksów wojskowych w Garnizonach Toruń i Inowrocław.
- Dostawa systemu do analizy organizmów GMM/GMO.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu posadzki w budynku JRG nr 3 Komendy Miejskiej PSP w Toruniu przy ul. Olsztyńskiej 6
- Remont pomieszczeń w Mini Aquaparku w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa foteli i innych mebli biurowych dla Urzędu Miasta Krakowa w 2025 roku
- dostawa mebli I dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie
- Remont i modernizacja infrastruktury Gminnego Ośrodka Kultury i Rekreacji w Wilkasach w ramach projektu ,,Amplifikator kultury-zwiększamy zasięg"
- Zakup i dostawa mebli oraz krzeseł na potrzeby Oddziału ZUS w Biłgoraju Inspektorat w Zamościu
- Dostawa mebli na potrzeby Politechniki Białostockiej ZK-DZP.262.38.2025
- Prace remontowe w pomieszczeniach obsługi obywateli państw trzecich w budynku Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku przy ul. Mickiewicza 3
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.