Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-18
Maniowy: Dostawa i montaż aparatu rentgenowskiego do zdjęć kostno-płucnych dla samodzielnego Publicznego Gminnego Ośrodka Zdrowia w Maniowach
Numer ogłoszenia: 281614 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Gminny Ośrodek Zdrowia w Maniowach , Ul. Gorczańska 6, 34-436 Maniowy, woj. małopolskie, tel. 18 275 00 88, faks 18 275 05 44.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż aparatu rentgenowskiego do zdjęć kostno-płucnych dla samodzielnego Publicznego Gminnego Ośrodka Zdrowia w Maniowach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawienie wymaganych parametrów technicznych 1.Wszystkie parametry i wartości podane w poniższej tabeli muszą dotyczyć oferowanej konfiguracji. 2.Parametry i wartości podane w poniższej tabeli muszą być poparte materiałami informacyjnymi w języku polskim ( broszury i katalogi producenta, instrukcje obsługi) załączonymi do tabeli. 3.Wartości zdefiniowane w poniższej tabeli wyrażeniem Tak należy traktować jako niezbędne minimum, którego niespełnienie będzie skutkowało odrzuceniem oferty. I WYMAGANIA OGÓLNE 1. Aparat fabrycznie nowy, nierekondycjonowany, nie powystawowy i nieużywany 2. Certyfikat CE obejmujący cały aparat RTG oraz wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych dot. oferowanego aparatu RTG 3. Fabrycznie zapewniona pełna kompatybilność elementów aparatu - generator, kolumna i stojak płucny wyprodukowane przez jednego producenta udokumentowane na podstawie dołączonych do oferty dokumentów 4. Fabrycznie przewidziana możliwość wykorzystywania różnych typów detektorów (kasety standardowe, kasety CR, płaskie detektory cyfrowe DR) 5. Instalacja aparatu w sposób umożliwiający wykorzystanie urządzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zapewniająca pełną ergonomię pracy w gabinecie RTG 6. Aparat jest pozbawiony wszelkich blokad, kodów serwisowych, itp., które po upływie gwarancji utrudniałyby właścicielowi dostęp do opcji serwisowych lub naprawę aparatu przez inny niż Wykonawca umowy podmiot w przypadku nie korzystania przez Zamawiającego z serwisu pogwarancyjnego wykonawcy 7. Wymagane zasilanie: 1-fazowe, 240V, 50Hz II GENERATOR 1. Typ-Producent Podać 2. Częstotliwość pracy generatora WN min. 100kHz 3. Nominalna moc generatora min. 40 kW 4. Zakres wysokiego napięcia min.(40 - 125kV) 5. Maksymalny prąd anodowy min.450 mA 6. Zakres nastaw miliamperosekund min.(0,1 - 400) mAs 7. Najkrótszy czas ekspozycji max. 1 ms 8. Automatyka zdjęciowa AEC trójpolowa w stole do zdjęć kostnych i stojaku do zdjęć płuc 9. Programy anatomiczne min.500 10. Konsola technika z dotykowym kolorowym ekranem LCD minimum 17 cali z menu użytkownika w języku polskim 11. Zdalny dostęp serwisowy umożliwiający diagnostykę i naprawę aparatu III KOLUMNA LAMPY RTG Z LAMPĄ RTG 1. Typ-Producent Podać 2. Kolumna RTG niezintegrowana ze stołem 3. Zakres przesuwu poziomego kolumny min.200cm 4. Zakres ruchu pionowego kołpaka min.150cm 5. Minimalna odległość promienia centralnego lampy od podłoża przy zdjęciach na stojaku max.35cm 6. Zakres rotacji lampy RTG względem osi poziomej (możliwość projekcji bocznych) min.+/- 135° 7. Lampa RTG dwuogniskowa z wirującą anodą 8. Ognisko małe lampy max. 0,6 mm 9. Moc małego ogniska lampy min.25kW 10. Ognisko duże lampy max. 1,2 mm 11. Moc dużego ogniska lampy min. 75kW 12. Pojemność cieplna anody min. 300 KHU 13. Pojemność cieplna kołpaka min. 1,2MHU 14. Kalkulacja cieplnego obciążenia lampy 15. Fabrycznie zapewniona możliwość instalacji lampy RTG innego producenta niż lampa zaoferowana, podać typ i producenta zaoferowanej lampy oraz co najmniej jednego zamiennika 16. Kolimator manualny 17. Zakres obrotu kolimatora +/- 180° 18. Podświetlenie pola pracy min.150lux 19. Laserowy wskaźnik lokalizacyjny 20. Możliwość wykonywania zdjęć poza stołem kostnym IV STÓŁ DO ZDJĘĆ KOSTNYCH- możliwość rozbudowy o stół RTG o parametrach nie gorszych niż wyszczególnione 1. Typ-Producent podać 2. Długość blatu min. 215cm 3. Szerokość blatu min. 85 cm 4. Blat stołu pływający 5. Zakres ruchu wzdłużnego min. 80 cm 6. Zakres ruch poprzecznego min. 25cm 7. Podnoszony automatycznie blat stołu 8. Minimalna wysokość stołu max. 55 cm 9. Maksymalna wysokość stołu min. 80 cm 10. Automatyczna blokada ruchu blatu stołu w pionie po napotkaniu przeszkody 11. Odległość zewnętrzna powierzchnia blatu-film max. 70mm 12. Akceptacja kaset od 18x24 do 35x43 cm 13. Automatyka AEC trójpolowa 14. Ruchoma kratka przeciw rozproszeniowa -odległość ogniskowa 100 cm 15. Gęstość lamelek w kratce 40 l/cm 16. Dopuszczalne obciążenie stołu przez pacjenta min. 250 kg 17. Współczynnik pochłaniania promieniowania przez płytę stołu pacjenta przy 100kV max. 1mm Al 18. Realizacja funkcji przemieszczania blatu stołu przyciskami nożnymi 19. Realizacja funkcji przemieszczania blatu stołu przyciskami ręcznymi 20. Blat stołu całkowicie płaski, bez widocznych ram utrudniających przemieszczanie pacjenta i dezynfekcję blatu 21. Możliwość blokady ruchów blatu przez personel w czasie siadania na blacie pacjenta bez konieczności wyłączania zasilania stołu 22. Wyłącznik blokujący ruch blatu w pionie po napotkaniu przeszkody V STOJAK DO ZDJĘĆ PŁUC 1. Maksymalna odległość środka panelu od podłoża min. 185 cm 2. Minimalna odległość środka panela od podłoża max. 40cm 3. Ruchoma kratka przeciwrozproszeniowa o ogniskowaniu pozwalającym na wykonywanie badań z odległości SID 180 cm 4. Gęstość lamelek w kratce min.40l/cm 5. Akceptacja kaset od 18x24cm do 35x43cm 6. Automatyka AEC trójpolowa 7. Odległość zewnętrzna powierzchnia blatu-film max. 50mm 8. Pochłanialność płyty czołowej przy 100kV max. 1mm Al VI POZOSTAŁE WYMAGANIA 1. Opracowanie dokumentacji instalacyjnej urządzenia 2. Instalacja oraz uruchomienie aparatu w miejscu wskazanym przez zamawiającego 3. Wykonanie testów akceptacyjnych aparatu RTG 4. Dokumentacja techniczno/serwisowa dla potrzeb służb technicznych użytkownika w języku polskim; Wykonawca przekaże na potrzeby Zamawiającego niezbędną dokumentację i oprogramowanie serwisowe konieczne do diagnozowania, regulowania i napraw urządzenia 5. Opracowanie dokumentu -Obliczenie osłon stałych- zgodnie z planowanym stanem pracowni RTG 6. Szkolenie personelu medycznego zamawiającego w zakresie obsługi sprzętu VII WARUNKI GWARANCJI I SERWISU 1. Pełna gwarancja min 24 m-ce na wszystkie elementy urządzenia w tym lampę RTG 2. Przeglądy techniczne zgodnie z dokumentacją producenta, dokonywane na koszt Wykonawcy po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym (min. 2 w czasie gwarancji) 3. Czas reakcji serwisu od zgłoszenia (podać w godzinach) do 12 godz. w dni robocze 4. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia usterek i wad w terminie 5 dni roboczych godzin licząc od czasu zgłoszenia awarii na piśmie lub faksem, a w przypadku konieczności sprowadzenia części z poza granic Polski - w terminie do 14 dni 5. Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z przedmiotem umowy: - Kartę gwarancyjną w języku polskim, - Instrukcję użytkowania w języku polskim, - Wykaz autoryzowanych punktów serwisowych, - Paszport aparatu dla danego sprzęt, - Dokumentację techniczno serwisową 6. Liczba napraw tego samego podzespołu uprawniająca do wymiany podzespołu na nowy - 3 naprawy w ciągu roku 7. Wykonawca gwarantuje dostępność części zamiennych przez okres 10 lat od podpisania umowy VIII WARUNKI PŁATNOŚĆI 1. Przelew na wskazany w fakturze rachunek bankowy 30 dni.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.000,00 zł, słownie: trzy tysiące 00/100 zł 2.Ostateczny termin wniesienia wadium upływa dnia 30.07.2013 r. o godz. 10:00. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: Pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego - Bank Spółdzielczy w Krościenku z/s w Maniowach 32 8817 0000 2002 0200 1674 0101 z zaznaczeniem. Wadium - POZ.271.1.2013 - dostawa i montaż aparatu rentgenowskiego. -poręczeniach bankowych (w postaci oryginału dokumentu) lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych (w postaci oryginału dokumentu) - gwarantowane na czas związania z ofertą; - gwarancjach ubezpieczeniowych (w postaci oryginału dokumentu) - gwarantowane na czas związania z ofertą; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Umowa może ulec zmianie w szczególności w zakresie zapisów obejmujących: termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, zastosowane materiały i urządzenia, wysokość wynagrodzenia. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 dopuszczalne są w przypadku: a) w sytuacji zaistnienia siły wyższej b) gdy konieczność zmiany jest spowodowana zaistnieniem niezawinionych przez Wykonawcę okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym w § 7, c) utraty przez Zamawiającego źródła finansowania zamówienia w całości lub części, a także w przypadku przesunięcia źródeł finansowania zamówienia. d) rozdzielenia procesu dostawy, instalacji i uruchamiania towaru. e) braku możliwości dostawy i instalacji wynikającej z nie zakończenia robót budowlanych w miejscu dostawy f) zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa lub zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do przedmiotu zamówienia. g) Zmiana ustawowej stawki podatku VAT; 2. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń wykonawcy do ich dokonania. 3. Ewentualna zmiana umowy nastąpi z uwzględnieniem wpływu, jaki wywiera wystąpienie okoliczności uzasadniającej modyfikację na dotychczasowy kształt zobowiązania umownego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czorsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Gminny
Ośrodek Zdrowia w Maniowach
ul. Gorczańska 6
34-436 Maniowy
pok. nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Zdrowia w Maniowach ul. Gorczańska 6 34-436 Maniowy rejestracja.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mobilnego aparatu RTG dla SP ZOZ w Bogatyni
- Zakup wraz z dostawą aparatu RTG typu ramię C dla ZOZ w Chełmnie
- Dostawa wraz z wniesieniem oraz montażem aparatu pantomograficznego z funkcją CBCT z przystawką cefalometryczną dla UCŚUM w Katowicach sp. z o.o.
- dostawa sprzętu j. użytku; materiałów opatrunkowych, nici chirurgiczne; aparatury medycznej.
więcej: Aparatura rentgenowska »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.