Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-11
Pabianice: Dostawa oleju opałowego
Numer ogłoszenia: 281633 - 2010; data zamieszczenia: 11.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: II Liceum Ogólnokształcące im. Królowej Jadwigi w Pabianicach , ul. Pułaskiego 29, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2152245, faks 042 2152245.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat.pabianice.bip.info.pl/index.php?idmp=546&r=o
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju opałowego do kotłowni przy ulicy Pułaskiego 29 w Pabianicach. Przewidywana ilość oleju - około 40000 litrów w okresie trwania umowy w minimalnej ilości około 4000 litrów zamawiana telefonicznie. Olej opałowy powinien spełniać wymagania obowiązującej w Polsce normy jakościowej PN-C 960224:L1.Nazwa parametru NORMA PN-C 960224:L1: 1.Gęstość w temp. 150 C, nie wyższa niż 860 Kg/m3. 2.Wartość opałowa nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg. 3.Temperatura zapłonu - min 65 0C. 4.Lepkość kinetyczna w temp. 200C nie większa niż 6,00 mm2/s. 5.Skład frakcyjny: Do temp. 2500C destyluje nie więcej niż 65% (V/V) Do temp. 3500C destyluje nie mniej niż 85 % ( V/V) 6.Temperatura płynięcia nie wyższa niż -20 0C. 7. Pozostałość po koksowaniu ( z 10% pozostałości destylacyjnej) nie większa niż 0,3% (m/m). 8.Zawartość siarki nie większa niż 0,20 %(m/m). 9.Zawartość wody nie większa niż 200mg/kg. 10.Zawartość stałych ciał obcych nie większa niż 24 mg/kg. 11. Pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01 %(m/m). 12. Barwa czerwona.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.50.00 - Oleje opałowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie ma obowiązku wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, których oferta odpowiada zasadom określonym w art.22 ustawy prawo zamówień publicznych, nie zostali wykluczeni na mocy art.24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniają wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferent ubiegający się o przedmiotowe zamówienie publiczne musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków zgodnie z art.44 ustawy prawo zamówień publicznych; posiadają uprawnienia określone przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne ( dz.U. z 2006r Nr 89, poz.625 z późń. zm.) na prowadzenie działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykaz dokumentów potwierdzających udział wykonawców w postępowaniu:Oferent ubiegający się o zamówienie publiczne w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu musi złożyć niżej wymagane dokumenty: 1. odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 2. Koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, stosownie do przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne ( Dz.U. z 2006r Nr 89, poz.625 z późń. zm. 3.Koncesja na obrót paliwami ciekłymi. Koncesja powinna być ważna w okresie obowiązywania umowy, t.j. 12 miesięcy od dnia podpisania umowy o zamówienia publiczne. 4. oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu w trybie art.24 ust.1 i ust. 2 i że spełnia wymagania określone w art.22 ustawy prawo zamówień publicznych ( wzór w SIWZ ) 5. formularz oferty ( wzór w SIWZ ) świadectwo jakości - atest na olej opałowy wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed terminem składania ofert, wymagane dokumenty powinny być dołączone do składanej oferty
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiat.pabianice.bip.info.pl/index.php?idmp=546&r=o
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: II Liceum Ogólnokształcące im. Królowej Jadwigi w Pabianicach, ul. Pułaskiego 29.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2010 godzina 10:15, miejsce: Sekretariat II Liceum Ogólnokształcące im. Królowej Jadwigi w Pabianicach, ul. Pułaskiego 29.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Usługi kominiarskie na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM Pabianice
- Przebudowa ul. Cynkowej (dz. nr ewid. 346/23 i 347/15) w Piątkowisku
- Usługa polegająca na sprzątaniu i utrzymaniu należytego stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego terenów zewnętrznych nieruchomości (...)
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM DLA MIEJSKIEGO CENTRUM POMOCY SPOŁECZNEJ w PABIANICACH
- Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Widzewskiej w Pabianicach
- Odnowienie oznakowania poziomego na drogach gminnych w Pabianicach w 2025 roku
więcej: przetargi w Pabianicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.