Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-09
Dąbrowa Górnicza: Szkolenie nt.: Kodeks pracy w pracy pośrednika pracy, doradcy zawodowego i lidera klubu pracy
Numer ogłoszenia: 281638 - 2011; data zamieszczenia: 09.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej , ul. Sobieskiego 12, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 0-32 262-37-39, faks 0-32 262-69-51.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-dg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie nt.: Kodeks pracy w pracy pośrednika pracy, doradcy zawodowego i lidera klubu pracy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przeprowadzenia zamkniętego szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Dąbrowie Górniczej w terminie od 21.10.2011 r. do 22.10.2011 r. nt: Kodeks pracy w pracy pośrednika pracy, doradcy zawodowego i lidera klubu pracy- 12 godzin, szkolenie powinno być przeprowadzone w formie wykładu teoretycznego popartego analizą przypadku (case study) oraz dyskusji. 2. Szkolenie musi być prowadzone przez trenera posiadającego odpowiednią wiedzę i doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń z zakresu kodeksu pracy. 3. Zamawiający planuje przeszkolić w ww. zakresie 20 pracowników. 4. Szkolenie obejmować ma 12 godzin zegarowych. Godzina zegarowa szkolenia liczy 45 minut zajęć i 15 minut przerwy, przy czym długość przerwy może być ustalana elastycznie. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zaproponował szczegółowy program, który ma uwzględnić następujący podstawowy zakres merytoryczny: a) prawa i obowiązki pracowników i pracodawców; b) zawarcie umowy o pracę: rodzaje umów, okres ich zawierania; c) rozwiązywanie umów oraz wygaśnięcie umowy o pracę; c) świadectwo pracy - zakres informacji; d) spory o roszczenia ze stosunku pracy w praktyce; e) uprawnienia pracowników związane z rodzicielstwem; f) świadczenia przysługujące w okresie czasowej niezdolności do pracy; g) zmiany w kodeksie pracy w 2011. Powyższy zakres tematów stanowi katalog otwarty, który Wykonawca powinien uszczegółowić w zaproponowanym programie szkolenia, mając na uwadze cel szkolenia oraz jego przydatność w pracy pracowników na stanowisku pośrednika pracy, doradcy zawodowego i lidera klubu pracy. 6. Szkolenie musi być przeprowadzone na terenie górskim, odległość z Powiatowego Urzędu Pracy w Dąbrowie Górniczej do miejsca szkolenia nie może przekroczyć 120 km. 7. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zakwaterowanie w hotelu co najmniej trzygwiazdkowym, w pokojach 2-3 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym dla 20 uczestników szkolenia oraz dodatkowo jednej osobie z ramienia Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia oraz osobie z ramienia Zamawiającego transport z siedziby Zamawiającego do miejsca szkolenia i z powrotem. 9. Szczegóły dotyczące zasad transportu np. godziny wyjazdu zostaną pisemnie ustalone przez Zamawiającego z ostatecznie wybranym Wykonawcą. 10. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia w trakcie trwania szkolenia warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, 2) Szkolenie powinno odbywać się w sali, o wielkości dostosowanej do liczby uczestników szkolenia, wyposażonej w: a) miejsca siedzące oraz stoliki dla 20 uczestników oraz jedno miejsce siedzące dla osoby monitorującej szkolenie z ramienia Zamawiającego lub instytucji kontrolującej, b) dostęp do światła dziennego z możliwością zaciemnienia i zapewnienia oświetlenia sztucznego, klimatyzację, c) projektor multimedialny, ekran, tablicę typu Flipchart, d) zaplecze sanitarne. 11. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom konieczne materiały szkoleniowe - w formie papierowej - zbindowane oraz w formie elektronicznej na nośniku typu pendrive - zgodne z tematyką szkolenia, notatnik, długopis, ołówek oraz zakreślacz. Materiały szkoleniowe powinny być przekazywane uczestnikom szkolenia na początku szkolenia. Na materiałach szkoleniowych muszą znaleźć się informacje o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamawiający udostępni Wykonawcy w wersji elektronicznej wymagane logotypy. Wykonawca zobowiązuje się przekazać jeden komplet materiałów dydaktycznych Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia. 12. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia odpowiedniej obsługi technicznej szkolenia poprzez wyznaczenie osoby odpowiedzialnej (osoba ta nie może być jednocześnie trenerem) między innymi za: - otwarcie sali przynajmniej na 20 minut przed szkoleniem, - wietrzenie sali, - poczęstunek, napoje, - rozwieszenie i stałe monitorowanie wizualizacji projektu oraz odpowiednich informacji o umiejscowieniu sali szkoleniowej i współfinansowaniu poprzez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - wykonywanie dokumentacji fotograficznej poczęstunku, rozmieszczenie wizualizacji sali szkoleniowej, - zaopatrzenie toalet w odpowiednie środki higieniczne (papier toaletowy, mydło, ręczniki, - uruchomienie sprzętu technicznego przed szkoleniem. 13. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: 1) w trakcie zajęć szkoleniowych zimne napoje tj. soki i wodę mineralną, 2) w trakcie przerw kawowych kawę i herbatę, 3 rodzaje ciastek, serwis gastronomiczny (zastawa, przygotowanie i sprzątanie), 3) w drugim dniu szkolenia śniadanie w formie bufetu obejmującego m.in.: dania ciepłe (jajecznica, bekon, kiełbaski) świeże pieczywo, sałatki, zakąski zimne, deska serów, owoce świeże, sok pomarańczowy i jabłkowy, wodę mineralną gazowaną i niegazowaną, kawę, herbatę, serwis gastronomiczny (przygotowanie, obsługa kelnerska, nakrycie stołów/obrusy, zastawa oraz przygotowanie i sprzątanie), 4) w pierwszym i drugim dniu szkolenia obiady w formie bufetu obejmującego: dania ciepłe (rybne, mięsne i warzywne), sałatki, zakąski zimne, desery (wyroby cukiernicze, owoce), sok pomarańczowy i jabłkowy, wodę mineralną gazowaną i niegazowaną, a także stoliki koktajlowe i serwis gastronomiczny (przygotowanie, obsługa kelnerska, nakrycie stołów/obrusy, zastawa oraz przygotowanie i sprzątanie), 5) w pierwszym i drugim dniu szkolenia kolacje w formie bufetu obejmującego m.in.: dania ciepłe (jajka, jajecznica, kiełbaski, bekon, wyroby mięsne i warzywa z grilla) świeże pieczywo, sałatki, zakąski zimne, owoce, herbata, kawa, sok pomarańczowy i jabłkowy, wodę mineralną gazowaną i niegazowaną, a także stoliki koktajlowe i serwis gastronomiczny (przygotowanie, obsługa kelnerska, nakrycie stołów/obrusy, zastawa oraz przygotowanie i sprzątanie). 14. Wykonawca zobowiązany jest wystawić każdemu uczestnikowi szkolenia po pozytywnym zakończeniu zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, według wzoru MEN oraz certyfikaty uczestnictwa oznaczone zgodnie z wymogami wytycznych o promocji w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki, z przedmiotowym opisem ukończonego szkolenia. Zaświadczenie zostanie wydrukowane przez Wykonawcę (na białym papierze, format A4, +/- 200g/m2, połyskującym, drukiem kolorowym). Na zaświadczeniu muszą znaleźć się informacje o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamawiający udostępni Wykonawcy w wersji elektronicznej wymagane logotypy wraz z informacją o współfinansowaniu w pełnym brzmieniu, 15. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: dziennik zajęć edukacyjnych, zawierający listę obecności uwzględniającą podpisy uczestników szkolenia, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, rejestr wydanych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia, rejestr potwierdzający odbiór materiałów szkoleniowych oraz cateringu. 16. Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania numeru telefonu, pod którym będzie możliwy kontakt z Wykonawcą w godzinach od 7:30 do 18.00. 17. Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu, w terminie 3 dni roboczych po podpisaniu umowy szczegółowy harmonogram zajęć dostosowanych do zakresu tematycznego szkolenia. 18. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów ubezpieczenia uczestników szkolenia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunki te zostały spełnione jeżeli Wykonawca wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedno szkolenie o charakterze zamkniętym dla grupy co najmniej 10 osobowej skierowane dla pracowników publicznych służb zatrudnienia (zdefiniowanych w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy /tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. nr 69, poz. 415 z późn. zm/). W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku, Wykonawca ma załączyć wykaz przeprowadzonych szkoleń wg wzoru, który stanowi załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji wraz z dokumentami potwierdzającymi, że szkolenia te zostały zrealizowane lub są realizowane. Z dokumentów musi wynikać, że szkolenie miało charakter zamknięty, obejmowało grupę 10 osobową i skierowane było dla pracowników publicznych służb zatrudnienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1 wypełniony formularz oferty zgodnie z wzorem dostarczonym Wykonawcy wraz ze SIWZ - załącznik nr 1; 2 program szkolenia zawierający: nazwę i zakres szkolenia, czas trwania i sposób organizacji szkolenia, cel szkolenia, plan nauczania określający tematy zajęć (wymienione w pkt. III.6 SIWZ) oraz ich wymiar, treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, 3 oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z warunkami umowy (wzór umowy załącznik nr 6 do SIWZ) oraz nie wnoszeniem co do jej treści żadnych zastrzeżeń (formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ); 4 informacje o obsłudze technicznej szkolenia, 5 wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ), 6 oświadczenie dotyczące miejsca szkolenia (wg wzoru na zał. nr 8 do SIWZ); 7 wzór zaświadczenia i certyfikatu potwierdzającego ukończenie szkolenia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pup-dg.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Jana III Sobieskiego 12, 41 - 300 Dąbrowa Górnicza, pok. nr 31.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2011 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Jana III Sobieskiego 12, 41 - 300 Dąbrowa Górnicza, pok. nr 22 - Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Projekt: Inwestujemy w najlepszych jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 6.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Wymiana wykładziny podłogowej
- Bieżące utrzymanie automatycznych toalet publicznych zlokalizowanych na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza
- Dostawa artykułów biurowych
- KOMPLEKSOWA USŁUGA CATERINGOWA W ZAKRESIE: PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW DLA KLIENTÓW DZIENNEGO DOMU "SENIOR-WIGOR" W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- Dostawa artykułów spożywczych w 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej " Pod Dębem" w Dąbrowie Górniczej, ul. Norwida 1.
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Organizacja Dnia Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
- Cyberbezpieczna Gmina Pełczyce
- kompleksowa usługa organizacji i poprowadzenia jednodniowych, odrębnych szkoleń online
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.