eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa GórniczaSzkolenie nt.Kodeks pracy w pracy pośrednika pracy, doradcy zawodowego i lidera klubu pracy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-09

Dąbrowa Górnicza: Szkolenie nt.: Kodeks pracy w pracy pośrednika pracy, doradcy zawodowego i lidera klubu pracy
Numer ogłoszenia: 281638 - 2011; data zamieszczenia: 09.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej , ul. Sobieskiego 12, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 0-32 262-37-39, faks 0-32 262-69-51.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-dg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie nt.: Kodeks pracy w pracy pośrednika pracy, doradcy zawodowego i lidera klubu pracy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przeprowadzenia zamkniętego szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Dąbrowie Górniczej w terminie od 21.10.2011 r. do 22.10.2011 r. nt: Kodeks pracy w pracy pośrednika pracy, doradcy zawodowego i lidera klubu pracy- 12 godzin, szkolenie powinno być przeprowadzone w formie wykładu teoretycznego popartego analizą przypadku (case study) oraz dyskusji. 2. Szkolenie musi być prowadzone przez trenera posiadającego odpowiednią wiedzę i doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń z zakresu kodeksu pracy. 3. Zamawiający planuje przeszkolić w ww. zakresie 20 pracowników. 4. Szkolenie obejmować ma 12 godzin zegarowych. Godzina zegarowa szkolenia liczy 45 minut zajęć i 15 minut przerwy, przy czym długość przerwy może być ustalana elastycznie. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zaproponował szczegółowy program, który ma uwzględnić następujący podstawowy zakres merytoryczny: a) prawa i obowiązki pracowników i pracodawców; b) zawarcie umowy o pracę: rodzaje umów, okres ich zawierania; c) rozwiązywanie umów oraz wygaśnięcie umowy o pracę; c) świadectwo pracy - zakres informacji; d) spory o roszczenia ze stosunku pracy w praktyce; e) uprawnienia pracowników związane z rodzicielstwem; f) świadczenia przysługujące w okresie czasowej niezdolności do pracy; g) zmiany w kodeksie pracy w 2011. Powyższy zakres tematów stanowi katalog otwarty, który Wykonawca powinien uszczegółowić w zaproponowanym programie szkolenia, mając na uwadze cel szkolenia oraz jego przydatność w pracy pracowników na stanowisku pośrednika pracy, doradcy zawodowego i lidera klubu pracy. 6. Szkolenie musi być przeprowadzone na terenie górskim, odległość z Powiatowego Urzędu Pracy w Dąbrowie Górniczej do miejsca szkolenia nie może przekroczyć 120 km. 7. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zakwaterowanie w hotelu co najmniej trzygwiazdkowym, w pokojach 2-3 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym dla 20 uczestników szkolenia oraz dodatkowo jednej osobie z ramienia Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia oraz osobie z ramienia Zamawiającego transport z siedziby Zamawiającego do miejsca szkolenia i z powrotem. 9. Szczegóły dotyczące zasad transportu np. godziny wyjazdu zostaną pisemnie ustalone przez Zamawiającego z ostatecznie wybranym Wykonawcą. 10. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia w trakcie trwania szkolenia warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, 2) Szkolenie powinno odbywać się w sali, o wielkości dostosowanej do liczby uczestników szkolenia, wyposażonej w: a) miejsca siedzące oraz stoliki dla 20 uczestników oraz jedno miejsce siedzące dla osoby monitorującej szkolenie z ramienia Zamawiającego lub instytucji kontrolującej, b) dostęp do światła dziennego z możliwością zaciemnienia i zapewnienia oświetlenia sztucznego, klimatyzację, c) projektor multimedialny, ekran, tablicę typu Flipchart, d) zaplecze sanitarne. 11. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom konieczne materiały szkoleniowe - w formie papierowej - zbindowane oraz w formie elektronicznej na nośniku typu pendrive - zgodne z tematyką szkolenia, notatnik, długopis, ołówek oraz zakreślacz. Materiały szkoleniowe powinny być przekazywane uczestnikom szkolenia na początku szkolenia. Na materiałach szkoleniowych muszą znaleźć się informacje o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamawiający udostępni Wykonawcy w wersji elektronicznej wymagane logotypy. Wykonawca zobowiązuje się przekazać jeden komplet materiałów dydaktycznych Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia. 12. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia odpowiedniej obsługi technicznej szkolenia poprzez wyznaczenie osoby odpowiedzialnej (osoba ta nie może być jednocześnie trenerem) między innymi za: - otwarcie sali przynajmniej na 20 minut przed szkoleniem, - wietrzenie sali, - poczęstunek, napoje, - rozwieszenie i stałe monitorowanie wizualizacji projektu oraz odpowiednich informacji o umiejscowieniu sali szkoleniowej i współfinansowaniu poprzez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - wykonywanie dokumentacji fotograficznej poczęstunku, rozmieszczenie wizualizacji sali szkoleniowej, - zaopatrzenie toalet w odpowiednie środki higieniczne (papier toaletowy, mydło, ręczniki, - uruchomienie sprzętu technicznego przed szkoleniem. 13. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: 1) w trakcie zajęć szkoleniowych zimne napoje tj. soki i wodę mineralną, 2) w trakcie przerw kawowych kawę i herbatę, 3 rodzaje ciastek, serwis gastronomiczny (zastawa, przygotowanie i sprzątanie), 3) w drugim dniu szkolenia śniadanie w formie bufetu obejmującego m.in.: dania ciepłe (jajecznica, bekon, kiełbaski) świeże pieczywo, sałatki, zakąski zimne, deska serów, owoce świeże, sok pomarańczowy i jabłkowy, wodę mineralną gazowaną i niegazowaną, kawę, herbatę, serwis gastronomiczny (przygotowanie, obsługa kelnerska, nakrycie stołów/obrusy, zastawa oraz przygotowanie i sprzątanie), 4) w pierwszym i drugim dniu szkolenia obiady w formie bufetu obejmującego: dania ciepłe (rybne, mięsne i warzywne), sałatki, zakąski zimne, desery (wyroby cukiernicze, owoce), sok pomarańczowy i jabłkowy, wodę mineralną gazowaną i niegazowaną, a także stoliki koktajlowe i serwis gastronomiczny (przygotowanie, obsługa kelnerska, nakrycie stołów/obrusy, zastawa oraz przygotowanie i sprzątanie), 5) w pierwszym i drugim dniu szkolenia kolacje w formie bufetu obejmującego m.in.: dania ciepłe (jajka, jajecznica, kiełbaski, bekon, wyroby mięsne i warzywa z grilla) świeże pieczywo, sałatki, zakąski zimne, owoce, herbata, kawa, sok pomarańczowy i jabłkowy, wodę mineralną gazowaną i niegazowaną, a także stoliki koktajlowe i serwis gastronomiczny (przygotowanie, obsługa kelnerska, nakrycie stołów/obrusy, zastawa oraz przygotowanie i sprzątanie). 14. Wykonawca zobowiązany jest wystawić każdemu uczestnikowi szkolenia po pozytywnym zakończeniu zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, według wzoru MEN oraz certyfikaty uczestnictwa oznaczone zgodnie z wymogami wytycznych o promocji w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki, z przedmiotowym opisem ukończonego szkolenia. Zaświadczenie zostanie wydrukowane przez Wykonawcę (na białym papierze, format A4, +/- 200g/m2, połyskującym, drukiem kolorowym). Na zaświadczeniu muszą znaleźć się informacje o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamawiający udostępni Wykonawcy w wersji elektronicznej wymagane logotypy wraz z informacją o współfinansowaniu w pełnym brzmieniu, 15. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: dziennik zajęć edukacyjnych, zawierający listę obecności uwzględniającą podpisy uczestników szkolenia, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, rejestr wydanych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia, rejestr potwierdzający odbiór materiałów szkoleniowych oraz cateringu. 16. Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania numeru telefonu, pod którym będzie możliwy kontakt z Wykonawcą w godzinach od 7:30 do 18.00. 17. Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu, w terminie 3 dni roboczych po podpisaniu umowy szczegółowy harmonogram zajęć dostosowanych do zakresu tematycznego szkolenia. 18. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów ubezpieczenia uczestników szkolenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki te zostały spełnione jeżeli Wykonawca wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedno szkolenie o charakterze zamkniętym dla grupy co najmniej 10 osobowej skierowane dla pracowników publicznych służb zatrudnienia (zdefiniowanych w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy /tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. nr 69, poz. 415 z późn. zm/). W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku, Wykonawca ma załączyć wykaz przeprowadzonych szkoleń wg wzoru, który stanowi załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji wraz z dokumentami potwierdzającymi, że szkolenia te zostały zrealizowane lub są realizowane. Z dokumentów musi wynikać, że szkolenie miało charakter zamknięty, obejmowało grupę 10 osobową i skierowane było dla pracowników publicznych służb zatrudnienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1 wypełniony formularz oferty zgodnie z wzorem dostarczonym Wykonawcy wraz ze SIWZ - załącznik nr 1; 2 program szkolenia zawierający: nazwę i zakres szkolenia, czas trwania i sposób organizacji szkolenia, cel szkolenia, plan nauczania określający tematy zajęć (wymienione w pkt. III.6 SIWZ) oraz ich wymiar, treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, 3 oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z warunkami umowy (wzór umowy załącznik nr 6 do SIWZ) oraz nie wnoszeniem co do jej treści żadnych zastrzeżeń (formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ); 4 informacje o obsłudze technicznej szkolenia, 5 wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ), 6 oświadczenie dotyczące miejsca szkolenia (wg wzoru na zał. nr 8 do SIWZ); 7 wzór zaświadczenia i certyfikatu potwierdzającego ukończenie szkolenia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pup-dg.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Jana III Sobieskiego 12, 41 - 300 Dąbrowa Górnicza, pok. nr 31.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2011 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Jana III Sobieskiego 12, 41 - 300 Dąbrowa Górnicza, pok. nr 22 - Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Projekt: Inwestujemy w najlepszych jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 6.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.