eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrumieńRozbudowa oraz modernizacja Sali Gimnastycznej Zespołu Szkół w Drogomyślu wraz z utworzeniem miasteczka ruchu drogowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-17

Strumień: Rozbudowa oraz modernizacja Sali Gimnastycznej Zespołu Szkół w Drogomyślu wraz z utworzeniem miasteczka ruchu drogowego
Numer ogłoszenia: 281644 - 2009; data zamieszczenia: 17.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Strumieniu , Rynek 4, 43-246 Strumień, woj. śląskie, tel. 0-33 8570142, faks 0-33 8570247.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowieniapubliczne.strumien.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa oraz modernizacja Sali Gimnastycznej Zespołu Szkół w Drogomyślu wraz z utworzeniem miasteczka ruchu drogowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania p.n. Rozbudowa oraz modernizacja Sali Gimnastycznej Zespołu Szkół w Drogomyślu wraz z utworzeniem miasteczka ruchu drogowego w oparciu o dokumentację w tym : 1.1 Modernizacja części istniejącej Sali Gimnastycznej,(pow. użytkowa 320,11 m2, kubatura 2113,70 m3), która obejmuje w szczególności: - wymianę istniejącej stolarki w części zaplecza PCV 100% ( okna pcv) - awaryjne wyjście ppoż - wzmocnienie wiązarów stalowych Sali Gimnastycznej - w części nowoprojektowanej magazyn BRD - docieplenie części istniejącej ścian styropianem gr.10 cm i 20 cm stropodachu -10cm nad szatniami - salkę ćwiczeń do gimnastyki korekcyjnej - wymianę rynien i rur spustowych - likwidację ścianek działowych w części szatniowej i wykonanie szatni z umywalniami - szatnię główną dla Szkoły zachowaną w istniejącym miejscu z uwzględnieniem podziału na klasę zerową, Szkołę Podstawową i Gimnazjum. - wymianę i wykonanie nowej instalacji wod-kan oraz instalacji c.o z grzejnikami wg projektu branży sanitarnej. 1.2 Rozbudowa Sali Gimnastycznej (Pow. zabudowy 156,41 m2, pow. użytkowa 305,41 m2, kubatura 1642,23 m3), która obejmuje w szczególności: 1.2.1 Konstrukcja: - fundamenty i ściany fundamentowe - żelbetowe beton B15 MPa - ściany zewn. gr. 44 cm na zaprawie termochronnej - stropy prefabrykowane - wg projektu branży konstrukcyjnej - schody wewnętrzne - żelbetowe - wg projektu branży konstrukcyjnej - dach w konstrukcji drewnianej krokwiowo-płatwiowej - pokrycie dachu - docieplenie wełną min. gr. 20cm - zadaszenie ze szkła nad wejściem 1.2.2 Elementy wykończeniowe: - rynny ? fi 120 mm i rury spustowe fi 100mm PCV - podłogi, posadzki - płytki gress ,parkiet i novoflex - tynki wewn - gładzie gipsowe - tynki zewn. - akrylowe na siatce i płytach styropianowych gr.10cm - okładziny zewn. - płytki gress - kolorystyka elewacji - wg wytycznych - schody zewnętrzne - kostka betonowa małogabarytowa w kolorze czarnym - parapety - wewn. pcv w kolorze stolarki, zewn. blacha powlekana proszkowo w kolorze siwym - izolacje przeciwilgociowe a) poziome - 2 x papa na lepiku + folia PCV, w pomieszczeniach mokrych 2x papa na lepiku, paro-izolacja stropodachów - folia polietylenowa zbrojona b) pionowe - Abizol R+papa termozgrzewalna+ membrana izolacyjna - izolacje termiczne a) stropodach - wełna mineralana 20 i 10 cm b) posadzka parteru - styropian gr.10 cm c) ściany fundamentowe - styropian gr.10 cm d) ściany parteru - pustaki ceramiczne gr.44 cm na zaprawie termochronnej - stolarka okienna - zewnętrzna pcv o szkleniu podwójnym z mikrouchyłami, - drzwi zewn. pcv o szkleniu podwójnym - wg zestawienia stolarki. - obróbki blacharskie - blacha miedziana - rynny i rury spustowe z pcv w kolorze ciemnego brązu - malowanie - wewn. ścian i sufitów klejowe w kolorach pastelowych - elementy stalowe należy zabezpieczyć antykorozyjnie a następnie pomalować farbą ftalową do zewn. stosowania 2x w kolorze ciemnego brązu - elementy drewniane pomalować Drewnochronem w kolorze tico elementy konstrukcji dachu zabezpieczyć preparatem Soltex R-12, najlepiej przez 30 - to min. kąpiel, ewentualnie 3-krotny natrysk. - podjazd dla niepełnosprawnych oraz szatnia z łazienką. 1.2.3 Instalacje sanitarne. - kanalizacyjna - z rur PCV kielichowych, łączonych za pomocą elastycznego pierścienia. Piony i podejścia do przyborów sanitarnych wykonane z rur i kształtek PCV kielichowych i polipropylenowych PP. Odprowadzenie ścieków do istniejącej kanalizacji sanitarnej a następnie do istniejącego osadnika ścieków. - wodę opadową oraz drenów opaskowych odprowadza się do istniejących studni chłonnych - wodociągowa z istniejącego przyłącza gminnego - podlega modernizacji - wg proj. branży sanitarnej - ciepła woda - proponuje się 3 pojemnościowe elektryczne podgrzewacze wody - patrz proj. branży sanitarnej i elektrycznej 1.2.4. Instalacja grzewcza, 1.2.5. Instalacja wentylacyjna. 1.2.6. Instalacje elektryczne. 1.2.7. Instalacje odgromowe. 1.3. Utworzenie miasteczka ruchu drogowego, poprzez wykonanie systemu miniaturowego układu drogowego, składającego się z następujących elementów: - drogi jednojezdniowe - drogi dwujezdniowe - jezdnie jednokierunkowe - jezdnie dwukierunkowe - skrzyżowania zwykłe - skrzyżowania skanalizowane - małe rondo - rondo dwupasowe - skrzyżowanie z sygnalizacją świetlną - przejazd kolejowy - przejścia dla pieszych - plac manewrowy 1.4. prace towarzyszące i roboty tymczasowe, w tym: - wykonanie dokumentacji powykonawczej, budowlanej i geodezyjnej, łącznie z naniesieniem zmian do zasobów mapowych, - zlecenie nadzorów do właścicieli sieci uzbrojenia terenu, - dokonanie uzgodnień z właścicielem w związku z prowadzeniem robót w pasie drogowym, łącznie z opłatą za zajęcie terenu, - badanie jakości wody do celów bytowych, - wykonanie badań powykonawczych (szczelności instalacji wodnej i kanalizacyjnej, wydajności instalacji wentylacji, szczelności instalacji c. o. skuteczności zerowania i ochrony przeciwporażeniowej instalacji elektrycznych, sprawności działania instalacji słaboprądowych), - roboty tymczasowe (zorganizowanie zaplecza dla potrzeb budowy, doprowadzenie wody, energii elektrycznej, odprowadzenie ścieków, zabezpieczenie zaplecza i budowy przed dostępem osób postronnych)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 7. Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 15 000,00 zł. Wadium może być wniesione w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego, nr: 74 1050 1083 1000 0001 0076 0313 z informacją na przelewie - wadium przetargowe na zadanie: Rozbudowa oraz modernizacja Sali Gimnastycznej Zespołu Szkół w Drogomyślu wraz z utworzeniem miasteczka ruchu drogowego. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz (poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości), oryginały dokumentów należy złożyć w kasie zamawiającego ul. Rynek 4, 43-246 Strumień w godz. 800 - 1400, uzyskując potwierdzenie złożenia na kserokopii dokumentów. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 09.09.2009 r. do godz. 1000. Poręczenie lub gwarancja, o którym mowa powyżej powinno być ważne przez okres ważności oferty, powinno dotyczyć konkretnego zamówienia i zawierać klauzulę o dostępności środków przez Zamawiającego w okresie trwania procedury udzielania zamówienia, bez spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz odpowiednie dokumenty winny być złożone w kasie Zamawiającego w terminie wyznaczonym dla złożenia oferty. Wadium uważać się będzie za wniesione wtedy, kiedy znajdować się będzie ono na rachunku Zamawiającego, lub zostanie zdeponowane w kasie Zamawiającego (w razie wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz). Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca przystępujący do przetargu powinien spełniać następujące wymagania: 1. Sytuacja finansowa: 1.1. Wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia, określonymi na sumę 300 000,00 zł, - udokumentowane jak w pkt. IV-1.2.8. 1.2. Posiadać średnio roczny obrót w ciągu ostatnich trzech lat w zakresie wykonawstwa robót w wysokości 3 000 000,00 zł - potwierdzony jak w pkt. IV-1.2.7. 2. Potencjał kadrowy: Dysponować odpowiednio wykwalifikowanymi osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń -1 osoba, - do pełnienia funkcji kierownika budowy, - elektrycznej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, bez ograniczeń -1 osoba, - instalacyjno - sanitarnej (woda, kanalizacja, centralne ogrzewanie, wentylacja) - 1 osoba, - drogowej - 1 osoba wraz z zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa, co należy udokumentować, jak w pkt. 1.2.4). 3. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi udowodnić poprzez przedstawienie w załączniku określonym w pkt. IV.1.2.6, oraz dołączenie dokumentów określonych w pkt. IV.1.2.6, potwierdzających zrealizowanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch zadań odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Jako zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie wykonywanie robót budowlanych o wartości całkowitej min. 800 000,00 zł w obiekcie kubaturowym, w tym co najmniej jedno zadanie obejmujące również roboty drogowe (drogi, parkingi, chodniki). Jako referencje (inne dokumenty) dotyczące realizacji z ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, Zamawiający uzna takie, które dotyczą realizacji zadań, których zakończenie miało miejsce nie wcześniej jak 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania. 4. Potencjał sprzętowy: Wykonawca musi dysponować sprzętem budowlanym i środkami transportowymi niezbędnymi do wykonywania robót. Wymagane jest posiadanie następujących narzędzi i urządzeń: rusztowanie - min. 200 m2, samochody ciężarowe 5 - 10 t. - 2 szt., w tym wywrotka, elektronarzędzia i narzędzia do robót elewacyjnych termomodernizacyjnych metodą lekką mokrą, sprzęt do robót dekarskich, kop.-ładowarka o poj. łyżki 0,25 m3 - 1szt., dźwig - 1 szt, co należy udokumentować jak w pkt. IV.1.2.5. 5. Gwarancja: Wykonawca musi zaoferować minimum 5 lat gwarancji na przedmiot zamówienia, za wyjątkiem sieci i instalacji, gdzie gwarancja musi wynosić min. 3 lata oraz robót wykończeniowych, gdzie gwarancja musi wynosić min. 2 lata. 6. Obowiązującą formą zapłaty za przedmiot zamówienia będzie wynagrodzenie ryczałtowe. - Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją w całości warunków zawartych w niniejszej specyfikacji jako wyłącznej podstawy przetargu. - Od uczestników oczekuje się starannego zapoznania się z projektem, dostarczoną specyfikacją istotnych warunków zamówienia, a także dokonania wizji lokalnej na terenie przyszłej budowy oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. - Zamawiający odrzuci oferty zgodnie z art. 89 i art. 90 ustawy Prawo zamówień publicznych, - Zamawiający dokona wykluczenia wykonawców zgodnie z treścią art. 24 ust 1 i 2 a w szczególności tych, którzy nie złożyli wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów określonych w pkt. IV.1. po uprzednim wyczerpaniu procedury określonej w art. 26 ust. 3 oraz art. 87 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Oferty wykonawców, którzy zostali wykluczeni traktowane będą jako odrzucone. - Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Wypełniony szczegółowo formularz oferty, część A SIWZ 1.2. Dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej i technicznej Wykonawcy: 1) Oświadczenie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. na załączniku nr I. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje, lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami potwierdzającymi spełnienie warunku udziału w postępowaniu, oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, a także z określeniem zakresu wykonywanych przez nie czynności z uwzględnieniem spełnienia wymogów pkt. III - 2, na załączniku nr II. 5) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca na załączniku nr III, z uwzględnieniem wymogu pkt. III - 4. 6) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem co najmniej 3 referencji (innych dokumentów) od poprzednich zamawiających (inwestorów) zgodnie z wymaganiami pkt. III - 3, potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, na załączniku nr IV. 7) Bilans z rachunkiem zysków i strat, albo w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, udokumentowane jak w pkt III - 1.2). 8) Informacja banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy; dokument jest aktualny, jeżeli został wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, udokumentowane jak w pkt III - 1.1). 1.3. Kosztorys ofertowy, który winien być zgodny wartościowo z wynagrodzeniem ryczałtowym zaoferowanym przez wykonawcę, w ramach oferty. 1.4. Harmonogram realizacji umowy w ujęciu rzeczowo-finansowym, zgodny z kosztorysem ofertowym zawierający zestawienie kosztów elementów robót w cenach brutto. Będzie on podstawą do wystawienia faktur częściowych, obejmujących wykazane w harmonogramie elementy robót jako przedmioty oddzielnych odbiorów zgodnie z umową. Harmonogram winien uwzględniać termin realizacji, o którym mowa w pkt II.1., oraz zaangażowanie finansowe w roku 2009 w wysokości 770 000, 00 zł brutto. Zaparafowany na dowód akceptacji przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy projekt umowy. UWAGI: - dokumenty z pkt. 1.2.1) - 1.2.8), mogą być przedstawione w formie oryginałów albo czytelnych kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, - złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów albo nierzetelnych oświadczeń zagrożone jest karą pozbawienia wolności (art. 297 ustawy z dnia 6.06.1997 roku - Kodeks Karny (Dz. U. z 1997 roku, nr 88, poz. 553 z późn. zm.) i zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych powoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 2.1. zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2.1, 1.2.3 składa odpowiedni dokument, lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1. można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.3. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 2., sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 3. Oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych musi spełniać następujące warunki: 3.1. Spełniać warunki określone w pkt. III przy uwzględnieniu zsumowania danych od wszystkich podmiotów; 3.2. Zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. od 1.2.2) do 1.2.3) dotyczące każdego podmiotu; pozostałe dokumenty winny dotyczyć wykonawcy (konsorcjum, lub spółki cywilnej) tj. w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty, przez tego-tych wykonawcę-wykonawców, który-którzy spełnia-spełniają warunek. 3.3. Musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie Strony; 3.4. Zawierać pełnomocnictwo w rozumieniu art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowieniapubliczne.strumien.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Strumieniu, ul. Rynek 4, 43-246 Strumień,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Strumieniu, ul. Rynek 4, 43-246 Strumień, pokój nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.