Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-07
Łódź: ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE CZYSZCZENIA I KONTROLI PRZEWODÓW KOMINOWYCH
Numer ogłoszenia: 281688 - 2010; data zamieszczenia: 07.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. ul. Rakowiecka 26, 00-940 Warszawa; adres korespondencyjny: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Łodzi , al. Kościuszki 5/7, 90-940 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 633 25 81, faks 042 633 08 08.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE CZYSZCZENIA I KONTROLI PRZEWODÓW KOMINOWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenia usługi w zakresie: czyszczenia i kontroli przewodów kominowych w obiektach Poczty Polskiej S.A. podległych Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Łodzi w ilościach, parametrach oraz na zasadach określonych w SIWZ dotyczącym przedmiotowego postępowania.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. dysponować osobą/osobami zdolną/ymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj.: a)część 1 - dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą Uprawnienia Mistrza Kominiarskiego, b)część 2 - dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą Uprawnienia Mistrza Kominiarskiego, c)część 3 - dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą Uprawnienia Mistrza Kominiarskiego, d)część 4 - dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą Uprawnienia Mistrza Kominiarskiego, Zamawiający dopuszcza by wskazać tą samą osobę jako potwierdzającą spełnienie warunków udziału w postępowaniu w więcej niż jednym z warunków opisanych w pkt 1 a) - d) 2.W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.poczta-polska.pl/O_Firmie/?d=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska S.A. Oddział Regionalny w Łodzi Dział Zamówień Publicznych, al. Kosciuszki 5/7, 90 - 940 Łódź pokój 1010 X piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2010 godzina 10:45, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie w Poczty Polskiej S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Łodzi, al. Kościuszki 5/7, pokój nr 309 (sekretariat) w nieprzekraczalnym terminie:.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usługi w zakresie czyszczenia i kontroli przewodów kominowych w budynkach podległych Wydziałowi Operacyjnemu Infrastruktury w Sieradzu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenia usługi w zakresie: czyszczenia i kontroli przewodów kominowych w obiektach Poczty Polskiej S.A. podległych Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Łodzi, Wydział Operacyjny Infrastruktury w Sieradzu w ilościach, parametrach oraz na zasadach określonych w SIWZ dotyczącym przedmiotowego postępowania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usługi w zakresie czyszczenia i kontroli przewodów kominowych w budynkach podległych Wydziałowi Operacyjnemu Infrastruktury w Skierniewicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenia usługi w zakresie: czyszczenia i kontroli przewodów kominowych w obiektach Poczty Polskiej S.A. podległych Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Łodzi, Wydział Operacyjny Infrastruktury w Skierniewicach w ilościach, parametrach oraz na zasadach określonych w SIWZ dotyczącym przedmiotowego postępowania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usługi w zakresie czyszczenia i kontroli przewodów kominowych w budynkach podległych Wydziałowi Operacyjnemu Infrastruktury w Łodzi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenia usługi w zakresie: czyszczenia i kontroli przewodów kominowych w obiektach Poczty Polskiej S.A. podległych Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Łodzi, Wydział Operacyjny Infrastruktury w Łodzi w ilościach, parametrach oraz na zasadach określonych w SIWZ dotyczącym przedmiotowego postępowania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usługi w zakresie czyszczenia i kontroli przewodów kominowych w budynkach podległych Wydziałowi Operacyjnemu Infrastruktury w Piotrkowie Trybunalskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenia usługi w zakresie: czyszczenia i kontroli przewodów kominowych w obiektach Poczty Polskiej S.A. podległych Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Łodzi, Wydział Operacyjny Infrastruktury w Piotrkowie Trybunalskim w ilościach, parametrach oraz na zasadach określonych w SIWZ dotyczącym przedmiotowego postępowania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- MZŻ.262.5.2025.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA ŚWIEŻEGO MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Świadczenie usługi sprzątania oraz obsługi szatni w budynkach B14 oraz B15 Wydziału FTIMS PŁ
- Zestaw do analizy i zbierania danych pomiarowych.
- "Zaprojektowanie, wykonanie, oznakowanie, opakowanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem do siedziby Zamawiającego"
- Szkolenie stacjonarne w zakresie MS Excel i MS Word dla pracowników administracyjnych
- Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego dla Prokuratury Okręgowej w Łodzi oraz podległych jej jednostek organizacyjnych.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie obiektów przystankowych na 2025 r.
- Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie miasta Jelenia Góra
- Centrum integracji międzypokoleniowej bazą kulturalno-turystyczną Gminy Rokiciny
- Usługa konserwacji zbiorników azotu i tlenu w Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT
- Wykonanie czynności czwartego poziomu utrzymania dwóch wagonów 120A
- NAPRAWA I KONSERWACJA STRZELNICY PISTOLETOWEJ W KOMPLEKSIE KOSZAROWYM 4369 W ŚWINOUJŚCIU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.