Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-18
Szczawno-Zdrój: Usługa przygotowania i przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach Projektu pn. Kompetencje moją szansą. Osoby niepełnosprawne aktywne na rynku pracy. Nr zamówienia publicznego: ZP/WR/SZP/38/2013
Numer ogłoszenia: 281694 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 266834 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 64 80 400, faks 074 64 80 417.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przygotowania i przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach Projektu pn. Kompetencje moją szansą. Osoby niepełnosprawne aktywne na rynku pracy. Nr zamówienia publicznego: ZP/WR/SZP/38/2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa przygotowania i przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach Projektu pn. Kompetencje moją szansą. Osoby niepełnosprawne aktywne na rynku pracy. Część I: Przygotowanie i przeprowadzenie kursu umiejętności zawodowych pn. Kurs nowoczesnej poligrafii dla 2 osób. Część II: Przygotowanie i przeprowadzenie kursu umiejętności zawodowych pn. Nowoczesny archiwista - kurs kancelaryjno-archiwalny I i II stopnia wraz z językiem angielskim dla niesłyszących dla 2 osób oraz przygotowanie i przeprowadzenie kursu umiejętności zawodowych pn. Nowoczesny archiwista - kurs kancelaryjno-archiwalny I i II stopnia wraz z obsługą baz danych dla 1 osoby. Część III: Przygotowanie i przeprowadzenie kursu umiejętności zawodowych pn Pracownik biura rachunkowego z wykorzystaniem programów komputerowych w pracy księgowo-kadrowej i znajomością księgowości MMŚP dla 2 osób. Część IV:Przygotowanie i przeprowadzenie kursu umiejętności zawodowych pn Projektant i administrator stron www wraz z obsługą programu MS Excel dla 1 osoby. Część V:Przygotowanie i przeprowadzenie kursu umiejętności zawodowych pn Pomoc kuchenna dla 1 osoby. Część VI:Przygotowanie i przeprowadzenie kursu umiejętności zawodowych pn Programista JAVA i VBA z uprawnieniami na pomiary elektryczne dla dla 1 osoby. Część VII:Przygotowanie i przeprowadzenie kursu umiejętności zawodowych pn Operator wprowadzania danych z wykorzystaniem technologii informatycznych dla 2 osob. Część VIII:Przygotowanie i przeprowadzenie kursu umiejętności zawodowych pn Maszynista urządzeń poligraficznych dla 1 osoby. Część IX:Przygotowanie i przeprowadzenie kursu umiejętności zawodowych pn Pracownik administracyjno-biurowy wraz z profesjonalną obsługą programów komputerowych dla 1 osoby. Część X:Przygotowanie i przeprowadzenie kursu umiejętności zawodowych pn Projektant stron www - grafik komputerowy dla 2 osób. Część XI:Przygotowanie i przeprowadzenie kursu umiejętności zawodowych pn Nowoczesna kosmetyczka I, II, III stopnia wraz z obsługą kas fiskalnych dla 1 osoby.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Kompetencje moją szansą. Osoby niepełnosprawne aktywne na rynku pracy. Usługa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OTREK TRAINING AND CONSULTING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
OTREK TRAINING AND CONSULTING SP. Z O.O.
- OTREK Europejskie Centrum Rozwoju Biznesu, ul. Fabryczna 10, 53-609 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 108550,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 110500,00
Oferta z najniższą ceną: 110500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 110500,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Stosownie do treści art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w sytuacji, gdy w prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia, z których co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego, nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Wskazany przepis zezwala zatem na zawarcie umowy o zamówienie publiczne po negocjacjach tylko z jednym wykonawcą, w przypadku łącznego zaistnienia następujących przesłanek: 1. w kolejno prowadzonych postępowaniach o udzielenie zamówienia co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego, 2. w postępowaniach tych nie złożono żadnych ofert lub wszystkie oferty zostały odrzucone, 3. pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Z literalnego brzmienia przepisu wynika zatem wymóg, by w dwóch kolejnych postępowaniach zamawiający nie miał możliwości dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na wystąpienie sytuacji, o których mowa w przepisie. Zamawiający w dniu 15.05.2013r. wszczął postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na realizację usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania: nr zamówienia publicznego: ZP/PN/SZP/19/2013. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie wpłynęła żadna oferta co zmusiło Zamawiającego do unieważnienia postępowania. Następnie w dniu 23.05.2013r. Zamawiający wszczął kolejne postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego (nr postępowania ZP/PN/SZP/29/2013). W wyznaczonym terminie ponownie nie wpłynęły żadne oferty. Należy wskazać, iż w każdym postępowaniu (łącznie z przedmiotowym postępowaniem prowadzonym w trybie zamówienia z wolnej ręki) pierwotne warunki zamówienia nie uległy zmianie. W związku z powyższym stanem prawnym i faktycznym uzasadniony jest wybór Wykonawcy i zawarcie umowy w wyniku negocjacji przeprowadzonych w procedurze zamówienia z wolnej ręki. Wartość zamówienia jest niższa od równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11. ust. 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
INNE PRZETARGI SZCZAWNO-ZDRÓJ
- Dostawa transportem wykonawcy lub na jego koszt środków czystościowych dla Spółki Uzdrowisko Szczawno - Jedlin S.A. Zadanie 4 - środki dezynfekcyjne.
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
więcej: przetargi SZCZAWNO-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekologia wód śródlądowych - konwersatorium" w celu modyfikacji kierun.: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. - KEY.
- Cyberbezpieczny samorząd Powiatu Bartoszyckiego
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej" - z podziałem na II części
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Hydrobiologia - podstawy" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. projekt KEY
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.