eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RopczyceOdbudowa trybun stadionu sportowego w Ropczycach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-18

Ropczyce: Odbudowa trybun stadionu sportowego w Ropczycach
Numer ogłoszenia: 281706 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 215760 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ropczyce, ul. Krisego 1/30, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. (017) 2210550, faks (017) 2210555.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa trybun stadionu sportowego w Ropczycach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie I etapu odbudowy trybuny na stadionie sportowym Ropczyckiego Centrum Sportu i Rekreacji w Ropczycach przy ul. Mickiewicza 56 na działce nr ewidencyjny 1893/3 w Ropczycach. Planowany do wykonania w ramach zamówienia odbudowywany obiekt zaprojektowano w miejscu istniejących trybun ziemnych przeznaczonych do rozbiórki. Najniższy poziom trybun przyjęto 1,20m nad poziomem istniejącej bieżni. Wejścia dla widzów przewidziano czterema biegami schodów zlokalizowanymi wzdłuż ulicy Sportowej. Trybuna podzielona została schodami zejściowymi szerokości 1,5m (2,5m) na poszczególne sektory. Sektor gości w ilości 110 miejsc siedzących przewidziano jako całkowicie wydzielony, zaprojektowano go na krańcu trybuny od strony południowej, z wejściem niezależnym - z projektowanego placu parkingowego i manewrowego autokarów, zamknięty ogrodzeniem z własnymi zespołami sanitarnymi. Na osi boiska zapewniono wyjście obu drużynom poprzez wycięcie 4 rzędów w części najniższej trybun oraz główne wejścia do projektowanego zaplecza od ul. Sportowej. 2. Zamówienie obejmuje wykonanie m.in. następujących robót: 1/ rozbiórkę istniejących obiektów budowlanych, w tym: - rozbiórkę trybuny betonowej na nasypie ziemnym (inwentaryzacja i projekt rozbiórki stanowi część Tomu II Projektu Wykonawczego), - demontaż i ponowny montaż obrzeży bieżni od strony trybuny, - demontaż i ponowny montaż części ogrodzenia terenu i ogrodzenia między w/w trybuną a ul. Sportową po wykonaniu robót w obrębie trybun, - rozbiórkę części chodników wraz z ponownym ich montażem oraz wykonaniem z pozostałych elementów koryt odwadniających. 2/ budowę trybuny na 1993 miejsca siedzące na stropodachu w konstrukcji żelbetowej szkieletowej, częściowo prefabrykowanej ze schodami wejściowymi od strony ul. Sportowej, 3/ przełożenie słupów oświetleniowych kolidujących z planowaną do realizacji trybuną, 4/ przygotowanie przejścia pod fundamentami dla przyłącza kanalizacji sanitarnej i wodociągowego. 3. Sposób wykonania: 1/ Posadowienie bezpośrednie poprzez ławy oraz stopy fundamentowe na wzmocnionym podłożu gruntowym. Z względu na występowanie w podłożu gruntów słabonośnych (pyły i gliny w stanie plastycznym) przewiduje się wykonanie wzmocnienia podłoża gruntowego kolumnami DSM w zakresie ilościowym i głębokościowym umożliwiającym uzyskanie warunków nośności, stateczności i osiadania projektowanego posadowienia zgodnie przepisami normowymi. Kolumny DSM należy wykonać pod stopami fundamentowymi. Przed przystąpieniem do wykonywania kolumn należy wykonać kolumny sprawdzające. Dla ław fundamentowych przewiduje się zgodnie z dokumentacją wymianę gruntu lub posadowienie na platformie roboczej. W obu przypadkach należy uzyskać zagęszczenie kruszywa w stopniu Is>0,98. Konieczność wykonania platformy roboczej winien określić Wykonawca po dokonaniu analizy warunków gruntowych zawartych w dokumentacji projektowej. W projekcie i przedmiarze ujęto platformę roboczą. Wymiana gruntu na kruszywo niewysadzinowe z punktu widzenia nośności podłoża gruntowego nie jest rozwiązaniem równoważnym do wzmocnienia gruntu kolumnami DSM. Ilość kolumn może zależeć od technologii Wykonawcy, sprzętu oraz przyjętych parametrów materiałowych, np. cementu. Należy dokonać wzmocnienia podłoża gruntowego poprzez wgłębne mieszanie gruntu - technologią DSM tworząc kolumny cementowo gruntowe o wytrzymałości min. 2,5 MPa w zakresie ilościowym i głębokościowym umożliwiającym uzyskanie warunków nośności, stateczności i osiadania projektowanego posadowienia zgodnie z przepisami normowymi. Oszacowana na podstawie badań geotechnicznych przez Projektanta ilość kolumn i ich rozmieszczenie tj: 106 sztuk kolumn o średnicy 80 cm i długości 3 m w osiach 20-25, oraz 408 szt. kolumn o średnicy 80 cm i długości 5 m w osiach 1-19 należy dostosować do załączonego w projekcie zestawienia obciążeń i zastanych warunków gruntowych. Zamawiający wymaga by Wykonawca robót opracował projekt robót geotechnicznych dostosowany do posiadanej technologii specjalistycznych robót fundamentowych. W fundamentach przewidzieć uziemienie wg projektu elektrycznego. Fundamenty izolować Superflex 10 lub środkiem równoważnym technicznie. Dla strefy południowej obiektu wykonać zabezpieczenie wykopu stalowymi grodziami. Przewidziana ilość powierzchni grodzi stalowych przez projektanta to 700 m2 (70mb x 10m). Dla strefy z posadowieniem na poziomie -1,7m wykonać wymianę gruntu wg wskazanego schematu części rysunkowej. 2/ Układ konstrukcyjny obiektu stanowi przestrzenna rama żelbetowa 24-tero nawowa zbudowana z płaskich ram prefabrykowanych wykonywanych w zakładzie produkcyjnym podlegającym montażowi na placu budowy, na konstrukcji żelbetowej wykonywanej na placu budowy. Ramy w rozstawie 5m połączone belkami poprzecznymi oraz stopnicami strefy widowni trybuny. W strefie korony trybuny przewidziano usztywnienie tarczowe w postaci stropu żelbetowego typu filigran krzyżowo zbrojonego z warstwą nadbetonu. Beton C 30/37 W8 F150 zmiennej grubości (15/20cm) kształtujący spadek w kierunku strefy widowni trybuny. 3/ Prefabrykowane płaskie ramy żelbetowe przewidziano w postaci ram trój nawowych zbudowanych ze słupów prostokątnych z belką płaską w strefie korony trybuny oraz skośną belką schodkową w strefie trybuny. Stopnice strefy trybuny przewidziano w postaci belek typu L opartych na belkach skośnych trybuny. Schody komunikacji trybuny w postaci żelbetowych nakładek na stopnice. Wszystkie elementy prefabrykowane wykonane z Betonu C30/37 W8 F150 XF3 XC4 zbrojone stalą St3SX strzemiona oraz Stal A-IIIN pręty główne. Wykonawca ma obowiązek przedstawić próbny element prefabrykacji do akceptacji Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. 4/ Schody zewnętrzne przewidziano w postaci układu samonośnego współpracującego z słupem skrajnym ramy nośnej. Układ nośny schodów stanowią żelbetowe ramy o geometrii zmiennej o przekrojach prostokątnych 25x50cm. Stopnice oraz spoczniki przewidziano jako elementy prefabrykowane o grubości płyty nośnej gr.15cm. Elementy wykonane z betonu C30/37 W8 F150 XF3 XC4 zbrojone stalą Stal A-I St3SX strzemiona oraz Stal A-IIIN pręty główne. 5/ Balustrady wykonane ze stali S235 z profili RK 50x50x4 słupki, RO 51x4 oraz RO 26,9x3 wypełnienie. Konstrukcja zabezpieczona antykorozyjnie i przed skutkami atmosfery systemem malarskim epoksydowo-poliuretanowym. 6/ Pomieszczenie spikera i ochrony wykonane z elementów żelbetowych. Pomieszczenie zaprojektowano z żelbetowych ścian gr.15cm wykonanych z Betonu C25/30 zbrojonych stalą AIII N pręty główne oraz A0 pręty rozdzielcze. 7/ Siedziska z tworzywa sztucznego typu WO-03 lub równoważne technicznie, odpowiadające normom i posiadające wymagane atesty bezpieczeństwa. Siedziska należy zamontować zgodnie z instrukcją producenta w sposób trwały do projektowanych trybun za pośrednictwem stalowych stelaży. 8/ Murowanie ściany z gazobetonu od strony boiska sportowego. 4. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: - przejęcie terenu robót od Zamawiającego; - zabezpieczenie i wygrodzenie terenu robót; - zlokalizowanie i przygotowanie zaplecza placu budowy wg swoich potrzeb i na swój koszt; - zapewnienie obsługi geodezyjnej w tym do opracowania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, - wykonanie niezbędnych prób i odbiorów, - dostarczenie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia zgodnie z art. 21a ustawy- Prawo Budowlane; - przygotowanie harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji robót; - dostarczenie deklaracji kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierownika budowy wraz z kompletem wymaganych prawem uprawnień i zaświadczeń; - zapewnienie dozoru mienia na własny koszt; - ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonywaniem przedmiotu budowy; - uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy jak i terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prac obiektów, dróg lub ich fragmentów, nawierzchni lub instalacji; - przygotowanie kompletu dokumentów do odbioru końcowego i do zgłoszenia zakończenia robót. 5. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ, projekty budowlano - wykonawcze stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik Nr 3 do SIWZ oraz przedmiar robót stanowiący załącznik Nr 5 do SIWZ. 6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 7. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 8. Dopuszcza się do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż zaproponowane w projekcie, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 9. Wymagany okres gwarancji 36 m-cy liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 10. Zadanie realizowane będzie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa 5. Infrastruktura publiczna, Działanie 5.3. Infrastruktura sportowa i rekreacja, Schemat B - inna infrastruktura sportowa i rekreacyjna. 11. I etap realizacji inwestycji nie będzie obejmował: a/ budowy ciągów komunikacyjnych, w tym zjazdu publicznego, placu manewrowego, miejsc parkingowych, chodników i schodów terenowych, z wyłączeniem odtworzenia chodnika zdemontowanego na czas budowy, b/ budowy ogrodzenia terenu wraz z bramami i kołowrotami, z wyłączeniem odtworzenia fragmentu ogrodzenia zdemontowanego na czas realizacji inwestycji, c/ budowy i przebudowy sieci uzbrojenia terenu, d/ robót w obrębie budynku trybuny, w tym m.in.: - ścian murowanych z wyłączeniem ściany od strony boiska sportowego, - nadproży, stolarki i ślusarki otworowej, parapetów, daszków nad wejściami, orynnowania, instalacji itp. - zadaszenia środkowych sektorów trybun, należy wykonać jedynie mocowanie słupów do konstrukcji żelbetowej za pomocą kotew stalowych, fajkowych, - pomieszczeń zaplecza pod koroną trybuny, - demontażu istniejących siedzisk..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.24 - Roboty budowlane związane ze stadionami 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiotowe zamówienie realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013, oś Priorytetowa 5. Infrastruktura publiczna, Działanie 5.3. Infrastruktura sportowa i rekreacja, Schemat B - inna infrastruktura sportowa i rekreacyjna..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKANSKA S.A., ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5160225,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3843750,22

  • Oferta z najniższą ceną: 3843750,22 / Oferta z najwyższą ceną: 4080447,12

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.