Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-18
Powidz: Dostawa akumulatorów i baterii do systemów ubezpieczenia lotów.
Numer ogłoszenia: 281708 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 3293 , ul. Witkowska 8, 62-430 Powidz, woj. wielkopolskie, tel. 63 277 44 71, faks 63 277 41 00, 2774111.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa akumulatorów i baterii do systemów ubezpieczenia lotów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa akumulatorów i baterii do systemów ubezpieczenia lotów. 2.Przedmiot zamówienia podzielony jest na zadania: Zadanie nr 1 - Dostawa akumulatorów do systemu radionawigacyjnego ILS (LOC,GS) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3A do SIWZ Zadanie nr 2 - Dostawa akumulatorów do systemu radionawigacyjnego ILS (FFM) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3B do SIWZ Zadanie nr 3 - Dostawa akumulatorów do systemu radionawigacyjnego (DME) -szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3C do SIWZ Zadanie nr 4 - Dostawa akumulatorów do systemu radiolokacyjnego typu GCA 2000- UPS -szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3D do SIWZ Zadanie nr 5 - Dostawa akumulatorów do systemu radiolokacyjnego typu GCA 2000- MTI -szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3E do SIWZ Zadanie nr 6 - Dostawa akumulatorów do systemu radiolokacyjnego typu GCA 2000 -szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3F do SIWZ 3.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę zadań, z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na 6 zadań. Każdemu z Wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane z poszczególnych zadań pozycje..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.43.10.00-6, 31.43.20.00-3, 31.43.30.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosowanego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosowanego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosowanego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosowanego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosowanego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a)wypełniony i podpisany formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ. b)wypełniony i podpisany formularz cenowy - wg załącznika nr 2A,2B, 2C, 2D, 2E, 2F do SIWZ. c)dokument potwierdzający uprawnienia do podpisania oferty (o ile nie wynika to z dokumentów dołączonych do oferty) lub w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, d)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie- Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.33blot.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3293
ul. Witkowska 8
62-430 Powidz
pokój nr 230..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2013 godzina 09:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 3293 ul. Witkowska 8 62-430 Powidz Kancelaria Jawna pokój nr 118.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1-Dostawa akumulatorów do systemu radionawigacyjnego ILS (LOC,GS)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akumulatorów do systemu radionawigacyjnego ILS (LOC,GS) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3A do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.43.10.00-6, 31.43.20.00-3, 31.43.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Dostawa akumulatorów do systemu radionawigacyjnego ILS (FFM).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akumulatorów do systemu radionawigacyjnego ILS (FFM) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.43.10.00-6, 31.43.20.00-3, 31.43.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 Dostawa akumulatorów do systemu radionawigacyjnego (DME)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akumulatorów do systemu radionawigacyjnego (DME) -szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3C do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.43.10.00-6, 31.43.20.00-3, 31.43.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 Dostawa akumulatorów do systemu radiolokacyjnego typu GCA 2000- UPS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akumulatorów do systemu radiolokacyjnego typu GCA 2000- UPS -szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3D do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.43.10.00-6, 31.43.20.00-3, 31.43.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 Dostawa akumulatorów do systemu radiolokacyjnego typu GCA 2000- MTI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akumulatorów do systemu radiolokacyjnego typu GCA 2000- MTI -szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3E do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.43.10.00-6, 31.43.20.00-3, 31.43.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 Dostawa akumulatorów do systemu radiolokacyjnego typu GCA 2000.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akumulatorów do systemu radiolokacyjnego typu GCA 2000 -szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3F do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.43.10.00-6, 31.43.20.00-3, 31.43.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.