eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinPrzebudowa ulicy Eugeniusza Kwiatkowskiego w Koszalinie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-23

Koszalin: Przebudowa ulicy Eugeniusza Kwiatkowskiego w Koszalinie.
Numer ogłoszenia: 281709 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie , ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3118060, fax. 094 3425419.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdm.koszalin.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Eugeniusza Kwiatkowskiego w Koszalinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Opis przedmiotu zamówienia Zamówienie obejmuje: Branża drogowa: - roboty rozbiórkowe - frezowanie nawierzchni 7859,83m2 - nawierzchnie z betonu asfaltowego - 1753,18m2, - nawierzchnie z SMA - 6106, 64m2, - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej gr. 8cm - 2446,8m2, - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej gr. 6cm - 4610m2, Oświetlenie: - przestawienie słupów oświetleniowych - 12 szt. Branża sanitarna: - kanały z rur o średnicy 300mm - 183,10m, - kanały z rur o średnicy 315mm - 261,50m, - kanały z rur o średnicy 200mm - 265,50m - kanały z rur o średnicy 160mm - 256,80m - studnie rewizyjne o średnicy 1200mm - 27szt, - studnie rewizyjne o średnicy 315mm - 2 szt. - studnie kanalizacyjne o średnicy 600mm - 24 szt, - studnie kanalizacyjne o średnicy 500mm - 8 szt, - rury ochronne osłonowe (osłona kabli) - 80m, - demontaż i montaż hydrantu pożarowego - 1 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 26 498,56 PLN 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium według wyboru Wykonawcy może być wniesione w jednej z form określonych w art. 45 ust 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BZ WBK II Oddział w Koszalinie 08 1090 1711 0000 0001 0656 6753 Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków na wskazany rachunek bankowy. 5) W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, wadium wniesione w innej formie niż pieniądz, winno być wniesione w imieniu konsorcjum.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych 3) dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia: zagęszczarka - min. 2 szt., ubijak min. 2 szt.; koparko ładowarka min. 1 szt.; samochód samowyładowczy - min. 2 szt. rozkładarka mas bitumicznych - min. szt. 1; walce do zagęszczania mas asfaltowych - min. 2 szt. 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca winien wykazać jedną osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, która będzie pełnić przy realizacji tego zamówienia funkcję Kierownika Budowy (uprawnienia do kierowania robotami drogowymi) oraz jedną osobę posiadającą uprawnienia kierownika robót branży sanitarnej. 5) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie zadania związane z budową lub przebudową dróg , których łączna wartość wynosi minimum 3 000 000,00 zł a zakres ich obejmował przebudowę/budowę/remont nawierzchni bitumicznych o powierzchni min. 3000 m2, nawierzchni chodników o powierzchni minimum 3000 m2 oraz przebudowę lub budowę kanalizacji deszczowej długości min. 600m.Przy analizie ofert pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 9 SIWZ Zamawiający stosuje zasadę spełnia- nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, które mają potwierdzić spełnienie warunków określonych w pkt 9 SIWZ oraz inne dokumenty składające się na ofertę: 1) Oświadczenie (wg. wzoru nr 3), że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny Odpis z właściwego rejestru albo aktualne Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia (wg. wzoru nr 4); 4) Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia (wg. wzoru nr 5). Wykaz należy uzupełnić o następujące dokumenty potwierdzające prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez osoby w nim wymienione: 1) stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; 2) zaświadczenie o przynależności do okręgowej izby inżynierów budownictwa; 5) Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (wg. wzoru nr 6), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości lub zakresu oraz daty i miejsca wykonania. Wykaz należy uzupełnić o dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Pozostałe dokumenty: 6) Formularz oferty (wg. wzoru nr 1); 7) Wyceniony przedmiar robót (wg. wzoru nr 2 w tym wzory: 2.1; 2.2; 2.3; 2.1.1; 2.2.2; 2.3.3;2.4. ); 8) Oświadczenie (wg wzoru nr 7), że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków w Urzędzie Skarbowym, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu i oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdm.koszalin.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich ul. Połczyńska 24 75-815 Koszalin.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich ul. Połczyńska 24 75-815 Koszalin ( SEKRETARIAT).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.