To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-02-13
Orchowo: Przetarg nieograniczony na pełnienie funkcji Inzyniera Kontraktu dla projektu: Budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w miejscowości Osówiec-Orchowo, gm. Orchowo, woj. wielkopolskie
Numer ogłoszenia: 28170 - 2009; data zamieszczenia: 13.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 23067 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Orchowo, ul. Tadeusza Kościuszki 6, Orchowo, woj. wielkopolskie, tel. 063 2684090, faks 063 2684090.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na pełnienie funkcji Inzyniera Kontraktu dla projektu: Budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w miejscowości Osówiec-Orchowo, gm. Orchowo, woj. wielkopolskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu zgodnie z poniższymi zadaniami i obowiązkami: 4.1.1. Inżynier Kontraktu działa w imieniu Zamawiającego i odpowiada za realizację Inwestycji zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, ustawy Prawo Zamówień Publicznych, warunkami określonymi w umowie z Wykonawcą robót oraz w umowie o dofinansowanie inwestycji ze środków Mechanizmu Finansowego EOG/Norweskiego Mechanizmu Finansowego. 4.1.2. Inżynier Kontraktu spełnia swoją funkcję przy pomocy wieloosobowego zespołu nadzoru, którym kieruje i za pracę którego odpowiada. 4.1.3. W skład Zespołu Inżyniera Kontraktu wchodzą m.in. : a) Inżynier Rezydent, b) Inspektor nadzoru w branży wodno- kanalizacyjnej, c) Inspektor Nadzoru w branży elektrycznej 4.1.4. Czas pracy zespołu Inżyniera Kontraktu winien zostać dostosowany do czasu pracy wykonawcy robót, zakłada się w tym okresie ciągły pobyt pracowników przewidzianych do bezpośredniego nadzorowania robót na budowie oraz w zależności od potrzeb innych pracowników. Zamawiający wymaga także zorganizowania stałej dostępności do Inżyniera Rezydenta. 4.1.5. Wszystkie czynności nadzoru wykonywane przez Zespół Inżyniera Kontraktu muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami Prawa Polskiego, w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane(z późniejszymi zmianami), ustawą Prawo Zamówień Publicznych, Kodeksem Cywilnym oraz wymaganiami ustalonymi w umowach na realizację robót. 4.1.6. Zadania i obowiązki Inżyniera Kontraktu- wymagania szczegółowe dotyczące projektu:Budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w miejscowości Osówiec - Orchowo, gm. Orchowo, woj. wielkopolskie- w okresie przygotowania do rozpoczęcia przetargu: WYKONAWCA ZOSTANIE WYŁONIONY W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO PRZEZ INWESTORA PRZY POMOCY INŻYNIERA KONTRAKTU 4.2. zorganizowanie i prowadzenie procesu przekazania placu budowy; 4.3. opiniowanie listy Podwykonawców zaproponowanych przez Wykonawcę pod względem zgodności z wymogami określonymi w materiałach przetargowych; 4.4. opiniowanie wniosków Wykonawcy w sprawie dokonania zmian personelu wskazanego w ofercie i przedłożenie jej Zamawiającemu do zatwierdzenia; 4.5. opiniowanie Programu Zapewnienia Jakości oraz Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia przedstawionego przez Wykonawcę przed rozpoczęciem robót; 4.6. uzgodnienie z Wykonawcą procedur (wzory druków i obieg dokumentów) jakie będą obowiązywać podczas procesu prowadzenia inwestycji; 4.7. analizowanie harmonogramu robót, wnioskowanie do wykonawcy robót o jego korektę bądź zmianę i przedkładanie Zamawiającemu do zatwierdzenia; 4.8. bieżąca kontrola zgodności wykonywanych prac z harmonogramem; 4.9. weryfikowanie i zatwierdzanie Wykonawcy wszelkich źródeł pozyskiwania materiałów wbudowywanych na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę wszelkich dla nich koniecznych prób i testów; 4.10. wnioskowanie w sprawie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej; 4.11. koordynowanie prowadzenia nadzoru autorskiego przez projektantów, stwierdzanie konieczności pobytu projektanta na budowie oraz potwierdzanie wykonania nadzoru; 4.12. wnioskowanie o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz; 4.13. podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) receptur, materiałów, prefabrykatów, w tym mieszanek mineralno - bitumicznych, betonów do wszystkich elementów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy normy i wymagania sformułowane w umowie z Wykonawcą, w dokumentacji projektowej i Specyfikacjach Technicznych; 4.14. prowadzenie kontroli bieżącej materiałów, prefabrykatów, technologii budowy w celu sprawdzenia zgodności i akceptacji stosownych metod budowy, kontroluje sposób składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowanie miejsc składowania po zakończeniu robót; 4.15. zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami kontraktów i dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót; 4.16. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i badaniach oraz odbiorach końcowych i przekazywanie ich do użytkowania; 4.17. dokonywanie odbiorów częściowych, odbioru końcowego- ostatecznego, odbioru pogwarancyjnego; 4.18. wydawanie poleceń kierownikowi budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, które skutkować mogłyby zagrożeniem bezpieczeństwa lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem czy pozwoleniem na budowę; 4.19. kontrolowanie ilości i wartości prowadzonych robót na poszczególnych zadaniach w okresach miesięcznych; finansowe rozliczenie poszczególnych zadań oraz potwierdzanie protokołów odbioru urządzeń lub przyjęcia materiałów, z podaniem miejsca ich składowania; 4.20. uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli; 4.21. uczestniczenie w uzupełnianiu i składaniu informacji i dodatkowych wyjaśnień związanych z realizacją Projektu do Instytucji Zarządzającej w przypadku wystąpienia takiej potrzeby; 4.22. udział w przeglądach gwarancyjnych prowadzonych zgodnie z warunkami umowy; 4.23. udzielanie opinii i sprawdzania dokumentacji projektowej w zakresie przyjętych rozwiązań projektowych, ich wykonalności, Szczegółowych Specyfikacji Technicznych dla robót, technologii robót, zastosowania materiałów, itp.; 4.24. powiadamianie właściwych urzędów i załatwianie niezbędnych formalności w przypadku odkrycia wykopalisk; 4.25. wnioskowanie o przesunięcie planowanego terminu zakończenia robót w uzasadnionych przypadkach oraz opiniowanie wnioskowanego przez wykonawcę skrócenia terminu wykonania prac; 4.26. potwierdzanie dopuszczenia do pracy sprzętu, urządzeń i narzędzi przewidzianych do realizacji robót w oparciu o obowiązujące przepisy, normy techniczne i inne wymagania sformułowane w Warunkach Kontraktu, dokumentacji projektowej i Specyfikacjach Technicznych, a także w przepisach BHP i p/poż.; 4.27. zlecanie usunięcia robót niewłaściwych i wykonanych poniżej obowiązującego standardu; 4.28. kontrolowanie wykonania robót w zakresie zgodności z rysunkami, specyfikacjami i warunkami Umowy; 4.29. zlecanie w uzasadnionych przypadkach wykonania przez Wykonawcę: - sprawdzenia punktów głównych wytyczonych obiektów, - dokonywanie ocen geologicznych w sytuacjach tego wymagających, - w sytuacjach budzących wątpliwości odnośnie wyników badań zlecanie Wykonawcy wykonania kontrolnych badań polowych i laboratoryjnych; 4.30. wydawanie poleceń Wykonawcy do wykonania robót lub podjęcia niezbędnych przedsięwzięć jakie mogą być konieczne, aby uniknąć lub zmniejszyć ryzyko w przypadku jakiejkolwiek awarii mającej wpływ na bezpieczeństwo życia lub przylegającego majątku oraz powiadamianie o tym Zamawiającego; 4.31. organizowanie przynajmniej raz w miesiącu i prowadzenie Rady Budowy, sporządzanie z nich protokołów z podjętymi ustaleniami i przekazywanie ich zainteresowanym stronom w terminie do 3 dni po naradzie. Organizowanie Roboczych narad w zależności od potrzeb, jednakże nie rzadziej niż co miesiąc, sporządzanie z nich protokołów z podjętymi ustaleniami; 4.32. przygotowywanie i przekazywanie Zamawiającemu we wskazanych przez niego terminach wszelkich sprawozdań i dokumentów wynikających z umowy zawartej z Instytucją Zarządzającą w terminach umożliwiających Zamawiającemu wywiązanie się z zobowiązań umownych, tj. m.in.: - harmonogram składania wniosków o płatność na cały okres realizacji projektu, - miesięczne raporty z postępu robót, - okresowe wnioski o płatność, - poświadczone kwartalne świadectwa płatności wystawione przez Wykonawcę robót, - sprawozdania wykonane zgodnie z właściwymi procedurami unijnymi, - raport końcowy, 4.33. sprawdzanie miesięcznych zestawień wykonanych robót Wykonawcy i potwierdzenia ilości wykonanych robót i kwoty do wypłaty w terminie do 7 dni od złożenia zestawienia przez Wykonawcę; 4.34. przyjmowanie, opiniowanie wniosków Wykonawcy robót w sytuacji, kiedy wystąpi konieczność wykonania robót nieprzewidzianych w umowie, warunkujących jednak zakończenie zadania inwestycyjnego, weryfikowanie kosztorysów ofertowych Wykonawcy na powyższy zakres; 4.35. sporządzanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe i zamienne po uprzednim zaakceptowaniu ich przez Zamawiającego; 4.36. kontrolowanie prawidłowego prowadzenia Dziennika Budowy i Ksiąg Obmiaru, prawidłowego gromadzenia atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót; 4.37. prawidłowe przechowywanie wszystkich dokumentów budowy; 4.38. opracowywanie dla Zamawiającego informacji z realizowanego zadania inwestycyjnego; 4.39. stwierdzenie zakończenia robót, przeprowadzenie odbioru wewnętrznego robót z udziałem przedstawiciela Zamawiającego, sporządzenie listy ewentualnych usterek i wyznaczenie czasu do ich usunięcia przez Wykonawcę; 4.40. wyznaczenie terminu odbioru końcowego robót i powiadamianie o tym wszystkie zainteresowane strony; 4.41. nadzorowanie przygotowania 2 kompletów archiwalnych dokumentacji po wykonawczych z wszystkimi wymaganymi rysunkami roboczymi i warsztatowymi; 4.42. sprawdzenie kompletności i prawidłowości operatu kolaudacyjnego oraz przedłożenie go Zamawiającemu; 4.43. dokonanie wraz z Zamawiającym odbioru usunięcia usterek, sporządzenie raportu usunięcia usterek, przedstawienie Zamawiającemu i Wykonawcy potwierdzenia zakończenia robót; 4.44. przygotowanie opinii technicznej zrealizowanego zadania inwestycyjnego; 4.45. udział w przekazaniu robót wraz z wymaganą dokumentacją poszczególnym Gestorom Sieci na warunkach określonych przez nich w trakcie uzgadniania dokumentacji; 4.46. współpraca z Zamawiającym w zakresie prawidłowego utrzymania dróg w rejonie budowy, dróg przyległych jak i objazdowych. W przypadku ewentualnych powstałych zdarzeń w trakcie prowadzenia budowy Inżynier Kontraktu przygotowuje dla Zamawiającego propozycje koniecznych działań. Przedmiotem Projektu dla którego pełniony będzie nadzór przez Inżyniera Kontraktu jest budowa sieci kanalizacyjnej. Zakres inwestycji obejmuje sieć kanalizacyjną z przykanalikami z miejscowości Osówiec - Orchowo, gm. Orchowo, woj. wielkopolskie: Kolektory sanitarne - grawitacyjne 9363 mb. Rurociągi tłoczne ciśnieniowe 2757 mb. Przykanaliki 2186 mb. Ostatni człon sieci stanowić będą przepompownie P1, P2, P3 o wydajności od 150 - 300 m3/d, z których ścieki z całego Orchowa będą tłoczone do istniejącej oczyszczalni ścieków w Osówcu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00 - Zintegrowane usługi inżynieryjne 71.35.62.00 - Usługi pomocy technicznej 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego 72.22.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 167127.12 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Mechanizm Finansowy EOG/Norweski Mechanizm Finansowy.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Projektów i Usług Technicznych EKO-PROJEKT Żychlin, ul. Wrzosowa 8, 62-571 Stare Miasto, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 100000.00
- Oferta z najniższą ceną: 100000.00 oferta z najwyższą ceną: 100000.00
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Budowa dwóch wielorodzinnych budynków mieszkalnych przy ul. Junaków w Jeleniej Górze"
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. "Budowa basenu odkrytego wraz z zapleczem i niezbędną infrastrukturą drogową".
- Komp. odpłatne peł. obow. insp. nadzoru inw. nad rob. bud. pod. real. zad. pn. "Przebu. drogi gminnej Muszyna-Leluchów w km 0+000,00 do 0+684,56" w ramach inw. pn: "Połącz. Górnego Szarisza z Muszyną"
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa, zmiana sposobu użytkowania i termomodernizacja budynku dawnego gimnazjum wraz z łącznikiem i zagospodarowaniem terenu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu dla projektu pn. "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków na terenie Powiatu Jaworskiego"
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót dla zadania pn. "Budowa PSZOK w Chrzanowie wraz z budynkiem techniczno-administracyjnym"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.