eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup artykułów biurowych i papieru xero na potrzeby Urzędu Dzielnicy Praga-Południe przy ul. Grochowskiej 274

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-30

Warszawa: Zakup artykułów biurowych i papieru xero na potrzeby Urzędu Dzielnicy Praga-Południe przy ul. Grochowskiej 274
Numer ogłoszenia: 281745 - 2013; data zamieszczenia: 30.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 243317 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 33 80 717, faks 22 33 80 767.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup artykułów biurowych i papieru xero na potrzeby Urzędu Dzielnicy Praga-Południe przy ul. Grochowskiej 274.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup artykułów biurowych i papieru na potrzeby Urzędu Dzielnicy Praga-Południe przy ul. Grochowskiej 274. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają formularze cenowe stanowiące załączniki nr 5 a (art. biurowe) i 5 b (papier) do niniejszej SIWZ. 3. Oferowane wyroby muszą ściśle odpowiadać cechom i parametrom określonym przez Zamawiającego. 4. Wszystkie artykuły muszą być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od wad oraz muszą spełniać warunki określone dla produktów bezpiecznych w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. Nr 229 poz. 2275 z poźn. zm.) 5. Wszystkie artykuły biurowe muszą posiadać oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt. 6. Materiały, w stosunku do których istnieje obowiązek posiadania certyfikatu CE - mają być odpowiednio w nie zaopatrzone. 7. Miejscem dostawy towaru jest magazyn Zamawiającego znajdujący się w piwnicy budynku Urzędu Dzielnicy Praga - Południe przy ul. Grochowskiej 274 w Warszawie. 8. Szczegółowe postanowienia i warunki realizacji określone zostały we wzorach umów stanowiących załączniki nr 6 a i 6 b do SIWZ. 9. Zamawiający wymaga, aby oferowany papier był fabrycznie nowy co oznacza, że nie powinien być w jakiejkolwiek formie używany, nie powinien być zniszczony, powinien być zaopatrzony w etykietę identyfikującą dany papier, zabezpieczony gwarancją nienaruszalności opakowania oraz posiadać gwarancję minimum 12 miesięcy od dnia dostawy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup artykułów biurowych i papieru xero na potrzeby Urzędu Dzielnicy Praga-Południe przy ul. Grochowskiej 274 - artykuły biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMAD Sp. z o. o., ul. Łąkowa 31, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52824,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64665,54

  • Oferta z najniższą ceną: 64665,54 / Oferta z najwyższą ceną: 92834,84

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup artykułów biurowych i papieru xero na potrzeby Urzędu Dzielnicy Praga-Południe przy ul. Grochowskiej 274 - papier xero

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PAPIER-HURT Marcin Kiciński i wspólnicy Sp. K., ul. Łopuszańska 36 bud. 4 lok. 4, 02-220 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52824,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 61792,12

  • Oferta z najniższą ceną: 61792,12 / Oferta z najwyższą ceną: 80685,44

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.