To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-25
Stare Juchy: Dostawa artykułów żywnościowych
Numer ogłoszenia: 281750 - 2014; data zamieszczenia: 25.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 260144 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Samorządowych, ul. Mazurska 11, 19-330 Stare Juchy, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6199026, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkola w roku szkolnym 2014/2015 - 8 pakietów. Pakiet 1 - Dostawa drobiu; Pakiet 2 - Dostawa warzyw i owoców; Pakiet 3 - Dostawa mrożonek, ryb; Pakiet 4 - Dostawa mięsa i jego wyrobów; Pakiet 5- Dostawa artykułów różnych; Pakiet 6 - Dostawa produktów mleczarskich; Pakiet 7 - Dostawa pieczywa; Pakiet 8 - Dostawa wyrobów garmażeryjnych. Zamawiający oszacował zapotrzebowanie na wymienione produkty na okres roku szkolnego 2014/2015. Ilości stanowią wartość szacunkową, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy może ulec zmianie. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tytułu niezrealizowania pełnej ilości przedmiotu zamówienia...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.11.20.00 - Drób 03.20.00.00 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 03.10.00.00 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa 03.14.25.00 - Jaja 15.61.21.00 - Mąka pszenna 15.87.12.70 - Mieszanki przypraw 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 15.62.10.00 - Olej kukurydziany 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa drobiu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SKLEP MIĘSNY "U CHUDEGO" SYLWIA CHUDZIŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
SKLEP MIĘSNY "U CHUDEGO" SYLWIA CHUDZIŃSKA
- Sklep Mięsny U Chudego Sylwia Chudzińska, ul. Grodzieńska 12 a, 19-300 Ełk, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19265,34
Oferta z najniższą ceną: 19265,34 / Oferta z najwyższą ceną: 20002,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa warzyw i owoców
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "CYTRUS 2" JAROSŁAW DZWONKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "CYTRUS 2" JAROSŁAW DZWONKOWSKI
- Firma Handlowo - Usługowa Cytrus 2 Jarosław Dzwonkowski, Mickiewicza 39A, Pisz, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 44106,36
Oferta z najniższą ceną: 44106,36 / Oferta z najwyższą ceną: 53186,97
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa mrożonek i ryb
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HURT I DETAL Art. Spożywaczo-Rolne Anna Siekierko, ul. Szpitalna 24, 18-200 Wysokie Mazowieckie, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18801,83
Oferta z najniższą ceną: 18801,83 / Oferta z najwyższą ceną: 34238,15
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa mięsa i jego wyrobów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Mięsny Dariusz Eksterowicz, Świdry 32, 11-500 Giżycko, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42709,39
Oferta z najniższą ceną: 42709,39 / Oferta z najwyższą ceną: 45952,54
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa artykułów różnych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HURT I DETAL Art. Spożywczo-Rolne Anna Siekierko, Szpitalna 24, 18-200 Wysokie Mazowieckie, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19893,78
Oferta z najniższą ceną: 19893,78 / Oferta z najwyższą ceną: 22013,28
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Dostawa produktów mleczarskich
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HURT I DETAL Art. Spożywczo-Rolne Anna Siekierko, ul. Szpitalna 24, 18-200 Wysokie Mazowieckie, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24578,00
Oferta z najniższą ceną: 24578,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30823,17
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Dostawa pieczywa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU. SCORPIO Barbara Eliaszuk, ul. Mickiewicza 1, 19-330 Stare Juchy, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6851,44
Oferta z najniższą ceną: 6851,44 / Oferta z najwyższą ceną: 6851,44
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Dostawa wyrobów garmażeryjnych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U. "JUCHOWIACZEK" SPÓŁKA CYWILNA WANDA HANUSKO KRZYSZTOF HANUSKO
- PPHU ENIGMA Krzysztof Hanusko, Plac 500-Lecia 3, 19-330 Stare Juchy, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13177,50
Oferta z najniższą ceną: 13177,50 / Oferta z najwyższą ceną: 13198,50
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy jaj, mrożonek i tłuszczy
- Sukcesywna dostawa mięsa i produktów mięsnych drobiowych oraz sukcesywna dostawa jaj do stołówki szkolnej w 2025r. dla Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Izbicy
- DOSTAWA OLEJÓW I TŁUSZCZÓW ROŚLINNYCH
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Miejskich Przedszkoli nr 1 w Rudzie Śląskiej.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych i wody butelkowanej do Sądu Najwyższego.
- Wykonanie kompleksowej usługi cateringowej dla 80 osób, w związku z organizacją spotkania sieci PAKTU dla Rozwoju Poradnictwa Zawodowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.