Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-09
Toruń: Dostawa materiałów biurowych i tonerów do drukarek
Numer ogłoszenia: 281772 - 2011; data zamieszczenia: 09.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 12 Wojskowy Oddział Gospodarczy(Jednostka Wojskowa 4620) , ul. Okólna 37, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 653 38 94, faks 56 653 36 60.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.12wog.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i tonerów do drukarek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych i tonerów do drukarek.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oswiadczenie zawarte w formularzu -ofercie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oswiadczenie zawarte w formularzu -ofercie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oswiadczenie zawarte w formularzu -ofercie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oswiadczenie zawarte w formularzu -ofercie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oswiadczenie zawarte w formularzu -ofercie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wykonawca w przypadku zaoferowania zamienników spełniających warunki opisane w pkt. 4 pkt. 1 ppkt. a, b, e (dotyczy produktów nowych w 100% wytworzonych bez użycia materiałów pochodzących z recyclingu)dostarczy: a. kopię certyfikatów ISO 9001 (lub równoważny) producentów materiałów eksploatacyjnych oferowanych przez Wykonawcę w zakresie produkcji materiałów eksploatacyjnych lub towarów branży teleinformatycznej. W tym przypadku można dostarczyć kopię certyfikatu/certyfikatów, które prezentowane są na stronach internetowych producentów potwierdzając je za zgodność z oryginałem, b. kopię certyfikatów ISO 14 001 (lub równoważny) - sytemu zarządzania środowiskowego producentów materiałów eksploatacyjnych oferowanych przez Wykonawcę . W tym przypadku można dostarczyć kopię certyfikatu/certyfikatów, które prezentowane są na stronach internetowych producentów potwierdzając je za zgodność z oryginałem. c. zaświadczenia od producentów lub głównych dystrybutorów w sieci handlowej o tym że: wydajność kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych testowana jest zgodnie z wymogami normy ISO 19752 - w przypadku kiedy wykonawca oferuje kasety kilku producentów wymagane są zaświadczenia od każdego producenta. wydajność kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych testowana jest zgodnie z wymogami normy ISO 19798 - w przypadku kiedy wykonawca oferuje kasety kilku producentów wymagane są zaświadczenia od każdego producenta. wydajność kartridży atramentowych testowana jest zgodnie z wymogami normy ISO 24711 - w przypadku kiedy wykonawca oferuje kartridże kilku producentów wymagane są zaświadczenia od każdego producenta. wydajność kartridży zawierających kolorowy atrament testowana jest zgodnie z wymogami normy ISO 24711 z uwzględnieniem standardu zawierającego wytyczne dotyczące druku kolorowego określonych w normie ISO 24712 - w przypadku kiedy wykonawca oferuje kartridże kilku producentów wymagane są zaświadczenia od każdego producenta. d. oświadczenie , iż Wykonawca pokrywa koszy naprawy urządzenia w przypadku jego uszkodzenia powstałego na skutek użytkowania materiału przez niego dostarczonego. e. oświadczenie w przypadku dostarczenia produktów równoważnych o przejęciu na siebie obowiązków gwaranta tj. serwis na następujących zasadach: gwarancja 24 miesięcy, nieodpłatne naprawy w miejscu uszkodzenia sprzętu, czas reakcji 7 dni od momentu zgłoszenia awarii, czas naprawy do 14 dni od chwili zgłoszenia awarii - dotyczy pozycji wymienionych w punkcie 4.1e Takie oświadczenie należy dostarczyć tylko w sytuacji kiedy Wykonawca zaoferował zamienniki. 2) Wykonawca w przypadku zaoferowania zamienników spełniających warunki opisane w pkt. 4.1 ppkt. a, c (dotyczy tonerów wytworzonych w procesie produkcyjnym z użyciem materiałów pochodzących z recyclingu) dostarczy : a. kopię certyfikatów ISO9001, 14001 (lub równoważny) producenta/ów (oferowanych materiałów eksploatacyjnych) w zakresie projektowania, produkcji, dystrybucji materiałów eksploatacyjnych np. ze strony internetowej producenta potwierdzając je za zgodność z oryginałem, b. zaświadczenia od producentów lub głównych dystrybutorów w sieci handlowej o tym że: - wydajność kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych testowana jest zgodnie z wymogami normy ISO 19752 - w przypadku kiedy wykonawca oferuje kasety kilku producentów wymagane są zaświadczenia od każdego producenta. - wydajność kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych testowana jest zgodnie z wymogami normy ISO 19798 - w przypadku kiedy wykonawca oferuje kasety kilku producentów wymagane są zaświadczenia od każdego producenta. - wydajność kartridży atramentowych testowana jest zgodnie z wymogami normy ISO 24711 - w przypadku kiedy wykonawca oferuje kartridże kilku producentów wymagane są zaświadczenia od każdego producenta. - wydajność kartridży zawierających kolorowy atrament testowana jest zgodnie z wymogami normy ISO 24711 z uwzględnieniem standardu zawierającego wytyczne dotyczące druku kolorowego okręślonych w normie ISO 24712 - w przypadku kiedy wykonawca oferuje kartridże kilku producentów wymagane są zaświadczenia od każdego producenta. c. oświadczenie, iż Wykonawca zapewnia dożywotnią gwarancję na dostarczone przez siebie produkty, serwis i gwarancję w systemie door to door oraz wymianę na własny koszt wadliwych produktów w ciągu 3 dni od daty zgłoszenia reklamacji przez zamawiającego. Ponadto Wykonawca zapewnia naprawę urządzenia drukującego w przypadku gdy bezpośrednią przyczyną jego uszkodzenia było użycie materiału eksploatacyjnego przez niego dostarczonego (zał nr 1 do siwz). d. oświadczenie w przypadku dostarczenia produktów równoważnych o przejęciu na siebie obowiązków gwaranta tj. serwis na następujących zasadach: gwarancja 24 miesięcy, nieodpłatne naprawy w miejscu uszkodzenia sprzętu, czas reakcji 7 dni od momentu zgłoszenia awarii, czas naprawy do 14 dni od chwili zgłoszenia awarii - dotyczy - pozycji wymienionych w punkcie 4.1e.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4620
UL. OKÓLNA 37
87 - 100 TORUŃ.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2011 godzina 09:30, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4620 UL. OKÓLNA 37 87 - 100 TORUŃ Kancelaria Jawna bud. 124 pok 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych wg wykazu w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa tonerów do drukarek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tonerów do drukarek wg wykazu w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa odczynników do cytometrii
- Dostawa materiałów zużywalnych do sprzętu medycznego (II)
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa budynku Centrum Aktywności Międzypokoleniowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Heweliusza 1-3 w Toruniu".
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem HIS AMMS, LIS Infomedica oraz ERP Infomedica .
- Dostawa odczynników do 2 szt. analizatorów markerów kardiologicznych AQT90 FLEX (Zadanie Nr 1) i odczynników do 2 szt. analizatorów parametrów krytycznych ABL 837 FLEXQ (Zadanie Nr 2).
- Dostawa zestawów do tracheotomii metodą GRIGGSA, cewników do odsysania i akcesoriów
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Dostawa i montaż wyposażenia Centrum Produktu Lokalnego w Leśnej w ramach projektu Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Leśna
- Dostawa rolek termicznych do biletomatów oraz drukarek biletowych z nadrukiem LOGO Kolei linowej "Elka" w kolorze zielonym
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, wyrobów papierniczych oraz artykułów gospodarczych na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego oraz kopert (łącznie 247 pozycji w 4 częściach) - numer sprawy 1/ZP/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.