eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkórzecPrzygotowanie i dostawa podwieczorków dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Skórzec uczestniczących wprojekcie POKL pt. Pierwszy krok ku lepszej przyszłości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-17

Skórzec: Przygotowanie i dostawa podwieczorków dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Skórzec uczestniczących wprojekcie POKL pt. Pierwszy krok ku lepszej przyszłości
Numer ogłoszenia: 281774 - 2009; data zamieszczenia: 17.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Skórzec , ul. Siedlecka 3, 08-114 Skórzec, woj. mazowieckie, tel. 025 6312891, faks 025 6312891.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostawa podwieczorków dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Skórzec uczestniczących wprojekcie POKL pt. Pierwszy krok ku lepszej przyszłości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje; 1) Przygotowanie i dostawę podwieczorków dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Skórzec uczestniczących w realizacji projektu POKL pt. Pierwszy krok ku lepszej przyszłości; 2) Przez usługę rozumie się przygotowanie i dostarczenie podwieczorków (zawierajacych owoce, słodycze, wyroby cukiernicze, soki, jogurty) dla uczestników Projektu w siedzibie Szkoły Podstawowej w Skórcu, szkoły Podstawowej w Grali-Dąbrowiźnie, Szkoły Podstawowej w Gołąbku, Szkoły Podstawowej w Dabrówce Stanach; 3) Projekt realizowany jest w ramach Poddziałania 9.1.2. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i jest finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego; 4) W zakres przedmiotu zamówienia dotyczącego uslugi wchodzić będzie przygotowanie i dostarczenie w czasie trwania projektu ok. 15522 sztuki podwieczorków. W skład jednego podwieczorku winno wchodzić: - wyroby cukiernicze z ciasta drożdżowego - np. słodka bułeczka z nadzieniem ( z owocami, serem, budyniem, marmoladą itp.), pączek, strucle - 1 sztuka; - jogurt - 150g z kawałkami owoców, konsystencja kremowa, jednolita, bez grudek, nie dopuszcza się rozwarstwienia substancji, bez obcych posmaków - 1 sztuka; - sok owocowy - o pojemności 200ml, w pojemniku kartonowym ze słomką - 1 sztuka; -owoce- np. jabłko, banan, pomarańcza, gruszka, kiwi (owoce powinny być twarde soczyste, słodkie, dojrzałe) - 1 sztuka; - slodycze - wyroby czekoladowe o gramaturze 48 - 60 g. (np. z nadzieniem, orzechami) - 1 sztuka 5) wykonawca zapewnia, że dostarczone artykuły spożywcze będą należytej jakości oraz dostarczane oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu. 6) Przedmiot zamówienia ma być realizowany dla uczniów Szkoły Podstawowej w Skórcu, Szkoły Podstawowej w Grali-Dąbrowiźnie, Szkoły Podstawowej w Gołąbku, Szkoły Podstawowej w Dąbrówce Stanach, w wieku od 6 - 12 lat. 7) Podwieczorki mają być opakowane i dostarczane w jednorazowych, papierowych opakowaniach. 8) Informacja o ilości podwieczorków w danym dniu będzie przekazywana w formie elektronicznej lub telefonicznej przez Zamawiającego, Wykonawcy z dwudniowym wyprzedzeniem. 9) Wybor podwieczorków należeć będzie do Zamawiającego z listy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ, dołączonej do oferty przez Wykonawcę..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.52.20.00 - Usługi dostarczania posiłków do przedsiębiorstw transportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: I. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj.: 1. Przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Przedstawią oświadczenie, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. II. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamowienia tj. a) wykonali usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością uslugom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem dat wykonania, przedmiotu i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie. III. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. IV. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego ejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2. 4. Wykaz wykonywanych uslug w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem dat wykonania, przedmiotu i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzjących, że prace te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3; wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: formularz oferty, wykaz podwieczorków - Załącznik nr 4, pełnomocnictwo, Zaparafowany wzór umowy - Załącznik nr 5.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http;//republika.pl/gminaskorzec.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminna Administracja Szkół w Skórcu, pokój nr 2 ul. Siedlecka 3, 08 -114 Skórzec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Gminna Administracja Szkół w Skórcu, pokój nr 2 ul. Siedlecka 3, 08 -114 Skórzec.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany jest ze środkow Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 9.1.2. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.