Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-23
Bydgoszcz: Instalacja autonomicznego systemu kontroli dostępu wykorzystującego karty zbliżeniowe standardu Mifare w Inspektoracie ZUS w Tucholi, ul. Dworcowa 8
Numer ogłoszenia: 281777 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy , ul. Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3418308.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Instalacja autonomicznego systemu kontroli dostępu wykorzystującego karty zbliżeniowe standardu Mifare w Inspektoracie ZUS w Tucholi, ul. Dworcowa 8.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przetarg poniżej 133 000 EURO p.n.:Instalacja autonomicznego systemu kontroli dostępu wykorzystującego karty zbliżeniowe standardu Mifare w Inspektoracie ZUS w Tucholi, ul. Dworcowa 8.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.50.00 - Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym 79.42.12.00 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2. dysponują osobami zdolnymi wykonać zamówienie, o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych bezpośrednio związanych z przedmiotem zamówienia w tym: a) co najmniej 1 osoba musi posiadać licencję zabezpieczenia technicznego drugiego stopnia (wydaną zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia Dz. U. Nr 114, poz. 740 ze zm.), b) co najmniej 1 osoba musi posiadać uprawnienia elektryczne do 1 kV (PN) - świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji , 3. wykonali, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na instalacji lub modernizacji systemu kontroli dostępu wraz z wykonywaniem dokumentacji projektowej o wartości min. 40 tysięcy złotych brutto i załączą dokumenty potwierdzające, że zamówienia te wykonane zostały należycie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wykazie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych poniżej:.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz oferty z ceną z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT - zgodnie z załącznikiem nr 1 do cz. I SIWZ, 2. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 2 do cz. I SIWZ, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z załącznikiem nr 3 do cz. I SIWZ. Należy dołączyć: a) kserokopię licencji zabezpieczenia technicznego drugiego stopnia (wydaną zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia Dz. U. Nr 114, poz. 740 ze zm.), b) dokument stwierdzający uprawnienia elektryczne do 1 kV (PN) - świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji , 5. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. wykaz potwierdzający wykonanie, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia polegającego na instalacji lub modernizacji systemu kontroli dostępu wraz z wykonywaniem dokumentacji projektowej o wartości min. 40 tysięcy złotych brutto. Należy podać przedmiot zamówienia, datę wykonania, odbiorcę, wartość oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 4 do cz. I SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: można odbierać osobiście w siedzibie Oddziału ZUS w Bydgoszczy ul. Świętej Trójcy 33, pokój nr 431 (IV piętro w godz. od 8.00 do 15.00 lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie O/ZUS w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33, pokój 409 (IV p.).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ad.Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2008r Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.11.2008r godz.10.30 w siedzibie O/ZUS w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33, pokój nr 419 (IV p.). Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej..
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Serwis regałów jezdnych w Oddziale ZUS w Bydgoszczy oraz podległych terenowych jednostkach organizacyjnych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania pn. "Budowa drogi dla pieszych i rowerów na DK67 na odc. Szpetal Górny - Włocławek"
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości pomieszczeń Wojewódzkiego ośrodka Medycyny Pracy
- Wykonanie przeglądów serwisowych aparatury badawczej III
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego.
- Zakup monitorów
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa i montaż separatora metali żelaznych i nieżelaznych"
- Opracowanie planu ogólnego Miasta i Gminy Działoszyn
- Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji przyzywowej
- Budowa i renowacja sieci wodociągowej, budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej realizowana w ramach projektu pn.: Gospodarka wodno - ściekowa w Grodzisku Mazowieckim Fundusz Spójności Projekt Nr 2004/PL/16/C/PE/007.
- Projektowanie i wykonawstwo: sieć kanalizacyjna wraz z przyłączami.
- Projektowanie i wykonawstwo: sieć wodociągowa wraz z przyłączami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.