To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-22
Gdańsk: Dostawa sprzętu medycznego dla UCK
Numer ogłoszenia: 281828 - 2015; data zamieszczenia: 22.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 177984 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3491248, faks 58 3492074, 3461178.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego dla UCK.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego o parametrach technicznych określonych w załączniku nr 4a, 4b, 4c, 4d, 4e, 4f i 4g do SIWZ, zwanego dalej sprzętem, wraz z instalacją oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego. 2. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje następujące części: Część 1 - Kardiomonitor (1 szt.) - o parametrach technicznych określonych w załączniku 4a do SIWZ, Część 2 - Łóżko szpitalne (2 szt.) - o parametrach technicznych określonych w załączniku 4b do SIWZ, Część 3 - Pompa infuzyjna 2-strzykawkowa (2 szt.) - o parametrach technicznych określonych w załączniku 4c do SIWZ, Część 4 - Aparat do EKG (1 szt.) - o parametrach technicznych określonych w załączniku 4d do SIWZ, Część 5 - Tonometr bezkontaktowy z pachymetrem (2 szt.) - o parametrach technicznych określonych w załączniku 4e do SIWZ, Część 6 - Inkubator do płytek (1 szt.) - o parametrach technicznych określonych w załączniku 4f do SIWZ, Część 7 - Wózek do przewożenia chorych (3 szt.) - o parametrach technicznych określonych w załączniku 4g do SIWZ, 3. Wymienione wyżej sprzęt musi spełniać parametry graniczne określone w załączniku nr 4 do SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z parametrów granicznych określonych w załączniku nr 4 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. 4. Sprzęt wymieniony w pkt. 1 i 2 zostanie dostarczony wraz z osprzętem niezbędnym do jego prawidłowego funkcjonowania. 5. Dostawa sprzętu o którym mowa w pkt. 1 i 2 nastąpi w miejsce wskazane przez Zamawiającego w Gdańsku, przy ul. Dębinki 7, ul. Smoluchowskiego 17 i Al. Zwycięstwa 30 na koszt Wykonawcy. 6. Wykonawca dostarczy i zainstaluje sprzęt w terminie: Część 1, 3, 4 oraz 5 - 30 dni od daty zawarcia umowy. Część 2 - 8 tygodni od daty zawarcia umowy. Część 6 - 7 tygodni od daty zawarcia umowy. Część 7 - 6 tygodni od daty zawarcia umowy. 7. Wykonawca przeszkoli pracowników Zamawiającego z zakresu podstaw eksploatacji sprzętu w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy. 8. O dokładnym terminie szkoleń Wykonawca zobowiązany będzie zawiadomić pisemnie Zamawiającego z wyprzedzeniem 5 dni roboczych. 9. Wykonawca zobowiązany będzie zagwarantować, że dostarczony sprzęt jest fabrycznie nowy, kompletny, o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolny od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych, dopuszczony do stosowania w publicznych zakładach opieki zdrowotnej. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia w terminie dostawy sprzętu kopii dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem, z których wynika, że oferowany asortyment został dopuszczony do obrotu i używania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 11. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy wyprodukowany po 01.01.2015 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.00 - Monitory 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne 33.12.32.00 - Urządzenia do elektrokardiografii 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne 33.15.20.00 - Inkubatory 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Viridian Polska Sp. z o.o., ul. Bielawska 6/9, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8154,00
Oferta z najniższą ceną: 8154,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8154,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Część 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MILASYSTEM Mirosław Czech, ul. Gałczyńskiego 9, Opole, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24727,68
Oferta z najniższą ceną: 18999,36 / Oferta z najwyższą ceną: 35499,60
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Część 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ASCOR MED Sp. z o.o., Al. KEN 18/3B, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9936,00
Oferta z najniższą ceną: 9936,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9936,00
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Część 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ASPEL-NTIME SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
ASPEL-NTIME SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- ASPEL-NTIME Sp. z o.o., ul. OS. H. Sienkiewicza 33, Zabierzów, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4717,44
Oferta z najniższą ceną: 4717,44 / Oferta z najwyższą ceną: 5098,00
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Część 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OPTOPOL Technology Sp. z o.o., ul. Żabia 42, Zawiercie, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 75600,00
Oferta z najniższą ceną: 75600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 75600,00
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Część 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FRESENIUS KABI POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"FRESENIUS KABI POLSKA" SP. Z O.O.
- Fresenius Kabi Polska Sp. z o.o., ul. Hrubieszowska 2, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28090,80
Oferta z najniższą ceną: 28090,80 / Oferta z najwyższą ceną: 28090,80
Waluta: PLN .
Część NR: 7
Nazwa: Część 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FORMED Sp. z o.o. Sp. k., Al. Legionów 21A, Żywiec, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16902,00
Oferta z najniższą ceną: 16902,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40629,60
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wyrobów stosowanych w brachyterapii dla UCK
- Dzierżawa kamizelek defibrylujących z zaopatrzeniem dla pacjentów UCK
- Dostawa 3 pojazdów osobowych elektrycznych
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku Centrum Obsługi Zwiedzających na Westerplatte oraz budynku Elektrowni dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- Zagospodarowanie terenu Mały Park pomiędzy ul. Łowców i Jasieńską
- Dostawa zestawów osłonek i głowic igłowych do konsoli artroskopowej model AR-3200-0030 prod. Arthrex dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Edukacja przedszkolna w Gminie Kozy" dla dzieci w Gminnym Przedszkolu Publicznym w Kozach - cztery części
- ZAKUP SYSTEMU DO KOMPUTEROWO WSPOMAGANEJ ANALIZY NASIENIA
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu" w zakresie wyposażenia pracowni elektromobilności BCU w pomoce dydaktyczne
- 12/TP1/SZP-4/2025 Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej
- Dostawa sprzętu elektronicznego i wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu "Wiedza kluczem do przyszłości - wsparcie dla szkół w Gminie Dębnica Kaszubska"
- Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego i wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.