Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-13
Opole: Podziały geodezyjne i wznowienie granic (6 zadań częściowych).
Postępowanie nr ZP-016/II/14/2009/U
Numer ogłoszenia: 28184 - 2009; data zamieszczenia: 13.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu , ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4000900, faks 077 4000951.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Podziały geodezyjne i wznowienie granic (6 zadań częściowych). Postępowanie nr ZP-016/II/14/2009/U.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 1 Podział na dwie części działki nr 766/3 z k.m. 5 o pow. 52,1047 ha, obręb Konradów, gmina Głuchołazy, powiat nyski, woj. opolskie polegający na wydzieleniu części gruntów zadrzewionych i zakrzewionych oraz gruntów ornych celem przekazania Lasom Państwowym. Zadanie częściowe nr 2 Podział działek nr 7/3, 20/4, 15/3, z k.m. 3 i 34/1, 38/1, 36 z k.m. 2 obręb Krzyszkowice, gmina Olszanka oraz podział działki nr 4/4 z k.m. 2 obręb Żłobizna gmina Skarbimerz, powiat brzeski polegający na wydzieleniu części gruntów zadrzewionych i zakrzewionych, rowów oraz lasów celem przekazania Lasom Państwowym. Zadanie częściowe nr 3 Podział działki nr 112/3 z k.m. 1 obręb Rychnów o powierzchni 36,0300 ha, gmina Namysłów, powiat Namysłów, woj. polskie - podział nieruchomości na dwie mniejsze w celu sprzedaży dla rolników. Zadanie częściowe nr 4 Podział działki nr 671/156 z k.m. 1B o powierzchni 2,0432 położonej w Kochcicach, gmina Kochanowice oraz ustalenie użytków nowopowstałych działek. Zadanie częściowe nr 5 Podział nieruchomości oznaczonej jako działka nr 319/6 k.m. 3 o powierzchni 8,6032 ha, położonej w obrębie Wyry, gmina Wyry powiat mikołowski w celu wydzielenia 3 działek w tym dwóch działek rolnych oraz jednej działki drogowej - zgodnie z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Zadanie częściowe nr 6 Wznowienie znaków granicznych nieruchomości oznaczonej jako działka nr 2003/2 k.m. 3 o powierzchni 0,0274 ha, położonej w obrębie Goleszów, gmina Goleszów, powiat cieszyński.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, spełniający poniższe warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Pzp. 2) Dysponują minimum jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie geodezji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Spełnianie powyższych warunków należy potwierdzić dokumentami i oświadczeniami, wymaganymi przez zamawiającego: 1) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp. a) dokument: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) dokument: Pisemne Oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych, w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ. 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje minimum jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie geodezji: a) dokument stwierdzający, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia tj. świadectwa nadania uprawnień zawodowych w zakresie II geodezji. 2. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie powyższych dokumentów i oświadczeń będzie stanowiło podstawę do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. 3. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. 4. W przypadku złożenia przez Wykonawców oferty wspólnej (np. konsorcjum, spółka cywilna) do oferty winny być ponadto dołączone: 1) oryginał lub kserokopia pełnomocnictwa, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawców, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie jednego z członków spółki do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2) wskazanie lidera (w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum), z którym zamawiający będzie prowadził korespondencję, 3) wszystkie dokumenty wskazane dotyczące każdej z osób / podmiotów ubiegających się wspólnie o zamówienie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych
Oddział Terenowy w Opolu
ul. 1 Maja 6
45-068 Opole
pokój 33, II piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2009 godzina 09:45, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu ul. 1 Maja 6 45-068 Opole pokój 33, II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie częściowe nr 1 Podział na dwie części działki nr 766/3 z k.m. 5 o pow. 52,1047 ha, obręb Konradów, gmina Głuchołazy, powiat nyski, woj. opolskie polegający na wydzieleniu części gruntów zadrzewionych i zakrzewionych oraz gruntów ornych celem przekazania Lasom Państwowym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział na dwie części działki nr 766/3 z k.m. 5 o pow. 52,1047 ha, obręb Konradów, gmina Głuchołazy, powiat nyski, woj. opolskie polegający na wydzieleniu części gruntów zadrzewionych i zakrzewionych oraz gruntów ornych celem przekazania Lasom Państwowym. Zakres prac: - opracowanie wstępnego projektu podziału nieruchomości i pozyskanie z właściwego rejonowego urzędu samorządowego opinii dot. zgodności z planem zagospodarowania przestrzennego, - stabilizacja nowych punktów granicznych trwałymi znakami np. słupek betonowy, - przygotowanie stosownych dokumentów oraz przeprowadzenie w imieniu zamawiającego całej administracyjnej procedury podziałowej, - przygotowanie i przekazanie zamawiającemu materiałów dokumentujących dokonany podział i zawierających klauzulę o przyjęciu do zasobu oraz nadającym im cechy dokumentu - dotyczy map podziału, wykazu współrzędnych i wykazów zmian danych ewidencyjnych oraz wyciągów z wykazów zmian danych ewidencyjnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie częściowe nr 2 Podział działek nr 7/3, 20/4, 15/3, z k.m. 3 i 34/1, 38/1, 36 z k.m. 2 obręb Krzyszkowice, gmina Olszanka oraz podział działki nr 4/4 z k.m. 2 obręb Żłobizna gmina Skarbimerz, powiat brzeski polegający na wydzieleniu części gruntów zadrzewionych i zakrzewionych, rowów oraz lasów celem przekazania Lasom Państwowym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A) Podział na dwie części, działki nr 7/3 z k.m. 3 obręb Krzyżowice gm. Olszanka powiat brzeski woj. opolskie polegający na wydzieleniu: części gruntów zadrzewionych i zakrzewionych, rowów oraz lasów celem przekazania Lasom Państwowym. B) Podział na dwie części, działki nr 20/4 z k.m. 3 obręb Krzyżowiec gm. Olszanka powiat brzeski woj. opolskie polegający na wydzieleniu: części gruntów zadrzewionych i zakrzewionych, rowów oraz lasów celem przekazania Lasom Państwowym. C) Podział na dwie części, działki nr 15/3 z k.m. 3 obręb Krzyżowice gm. Olszanka powiat brzeski woj. opolskie polegający na wydzieleniu: części gruntów zadrzewionych i zakrzewionych oraz gruntów onych celem przekazania Lasom Państwowym. D) Podział na dwie części, działki nr 34/1 z k.m. 2 obręb Krzyżowice gm. Olszanka powiat brzeski woj. opolskie polegający na wydzieleniu: części gruntów zadrzewionych i zakrzewionych oraz gruntów ornych celem przekazania Lasom Państwowym. E) Podział na dwie części, działki tir 38/1 z k.m. 2 obręb Krzyżowice gm. Olszanka powiat brzeski woj. opolskie polegający na wydzieleniu: części gruntów zadrzewionych i zakrzewionycł oraz gruntów ornych celem przekazania Lasom Państwowym. F) Podział na dwie części, działki nr 36 z k.m. 2 obręb Krzyżowice gm. Olszanka powiat brzeski woj. opolskie polegający na wydzieleniu: rowu celem przekazania Lasom Państwowym. G) Podział na dwie części, działki nr 4/4 z k.m. 2 obręb Żłobizna gra. Skarbimierz powiat brzeski woj. opolskie polegający na wydzieleniu: części gruntów zadrzewionych i zakrzewionych oraz lasów celem przekazania Lasom Państwowym Zakres prac: - opracowanie wstępnego projektu podziału nieruchomości i pozyskanie z właściwego rejonowego urzędu samorządowego opinii dot. zgodności z planem zagospodarowania przestrzennego, - stabilizacja nowych punktów granicznych trwałymi znakami np. słupek betonowy, - przygotowanie stosownych dokumentów oraz przeprowadzenie w imieniu zamawiającego całej administracyjnej procedury podziałowej, - przygotowanie i przekazanie zamawiającemu materiałów dokumentujących dokonany podział i zawierających klauzulę o przyjęciu do zasobu oraz nadającym im cechy dokumentu - dotyczy map podziału, wykazu współrzędnych i wykazów zmian danych ewidencyjnych oraz wyciągów z wykazów zmian danych ewidencyjnych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie częściowe nr 3 Podział działki nr 112/3 z k.m. 1 obręb Rychnów o powierzchni 36,0300 ha, gmina Namysłów, powiat Namysłów, woj. opolskie - podział nieruchomości na dwie mniejsze w celu sprzedaży dla rolników..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział działki nr 112/3 z k.m. 1 obręb Rychnów o powierzchni 36,0300 ha, gmina Namysłów, powiat Namysłów, woj. opolskie - podział nieruchomości na dwie mniejsze w celu sprzedaży dla rolników. Podział należy wykonać jako przedłużenie granicy działki nr 105 od jej wschodniej strony. Przed przystąpieniem do prac, podział należy uzgodnić z zamawiającym. Mapka orientacyjna znajduje się w załączniku graficznym nr 1 w SIWZ. Zakres prac: - opracowanie wstępnego projektu podziału nieruchomości i pozyskanie z właściwego rejonowego urzędu samorządowego opinii dot. zgodności z planem zagospodarowania przestrzennego, - wznowienie granic, - stabilizacja nowych punktów granicznych trwałymi znakami np. słupek betonowy, - przygotowanie stosownych dokumentów oraz przeprowadzenie w imieniu zamawiającego całej administracyjnej procedury podziałowej, - przygotowanie i przekazanie zamawiającemu materiałów dokumentujących dokonany podział i zawierających klauzulę o przyjęciu do zasobu oraz nadającym im cechy dokumentu - dotyczy map podziału, wykazu współrzędnych i wykazów zmian danych ewidencyjnych oraz wyciągów z wykazów zmian danych ewidencyjnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie częściowe nr 4 Podział działki nr 671/156 z k.m. 1B o powierzchni 2,0432 położonej w Kochcicach, gmina Kochanowice oraz ustalenie użytków nowo powstałych działek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział działki nr 671/156 z k.m. 1B o powierzchni 2,0432 położonej w Kochcicach, gmina Kochanowice oraz ustalenie użytków nowo powstałych działek. Zakres prac: W wyniku podziału powstanie 6 działek, zgodnie z załącznikiem graficznym nr 2 w SIWZ. Działka nr 1 i 4 stanowi las, działka nr 2 stanowi wodę płynącą (Potok Kochcicki), działka nr 3 stanowi staw, działka nr 4 stanowi plac, działka nr 6 będzie stanowiła drogę dojazdową.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie częściowe nr 5 Podział nieruchomości oznaczonej jako działka nr 319/6 k.m. 3 o powierzchni 8,6032 ha, położonej w obrębie Wyry, gmina Wyry powiat mikołowski w celu wydzielenia 3 działek w tym dwóch działek rolnych oraz jednej działki drogowej - zgodnie z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział nieruchomości oznaczonej jako działka nr 319/6 k.m. 3 o powierzchni 8,6032 ha, położonej w obrębie Wyry, gmina Wyry powiat mikołowski, w celu wydzielenia 3 działek w tym dwóch działek rolnych oraz jednej działki drogowej - zgodnie z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Mapka orientacyjna znajduje się w załączniku graficznym nr 3 w SIWZ. Wszelkie uzgodnienia dotyczące podziału mają być dokonane z: - Agencją Nieruchomości Rolnych OT Opole, AMN w Mikołowie, ul. Karola Miarki 18. Zakres prac: - opracowanie wstępnego projektu podziału nieruchomości i pozyskanie z właściwego rejonowego urzędu samorządowego opinii dot. zgodności z planem zagospodarowania przestrzennego, - stabilizacja nowych punktów granicznych trwałymi znakami np. słupek betonowy, - przygotowanie stosownych dokumentów oraz przeprowadzenie w imieniu zamawiającego całej administracyjnej procedury podziałowej, - przygotowanie i przekazanie zamawiającemu materiałów dokumentujących dokonany podział i zawierających klauzulę o przyjęciu do zasobu oraz nadającym im cechy dokumentu - dotyczy map podziału, wykazu współrzędnych i wykazów zmian danych ewidencyjnych oraz wyciągów z wykazów zmian danych ewidencyjnych. - sporządzenie w 2 egzemplarzach wypisu i wyrysu oraz mapy orientacyjnej działek powstałych w wyniku podziału..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie częściowe nr 6 Wznowienie znaków granicznych nieruchomości oznaczonej jako działka nr 2003/2 k.m. 3 o powierzchni 0,0274 ha, położonej w obrębie Goleszów, gmina Goleszów, powiat cieszyński.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wznowienie znaków granicznych nieruchomości oznaczonej jako działka nr 2003/2 k.m. 3 o powierzchni 0,0274 ha, położonej w obrębie Goleszów, gmina Goleszów, powiat cieszyński. Zakres prac: - wznowienie znaków granicznych nieruchomości, - ustalenie znaków granicznych w ilości ok. 4, - stabilizacja punktów granicznych trwałymi znakami betonowymi, - sporządzenie protokołu ze wznowienia punktów granicznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Przebudowa (modernizacja) lokalu użytkowego przy ul. Książąt Opolskich 10/1C na cele lokalu służącego do wymiany odzieży używanej wraz z aranżacją wnętrza i wyposażeniem.
- Remonty i bieżące utrzymanie dróg, w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach jezdni dróg powiatowych na terenie miasta Opola
- Usługa zaopatrzenia w kamizelki defibrylujące na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Remonty i bieżące utrzymanie dróg, w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach jezdni dróg wewnętrznych na terenie miasta Opola
- Serwis urządzeń dźwigowych zainstalowanych w budynkach Inspektoratów ZUS w Brzegu, Głubczycach, Kędzierzynie-Koźlu, Kluczborku i Nysie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Ogrodu Zoologicznego w Opolu w 2025 r.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa geodezyjna bieżących zadań wynikających z pracy urzędu oraz robót inwestycyjnych prowadzonych na terenie Miasta Krosna w 2025 r.
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy basenu rehabilitacyjnego z łącznikiem do Zespołu Szkół nr 30 przy ul. Jesionowej 3a w Bydgoszczy
- "Budowa drogi dla rowerów z OZE" w ramach projektu pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce" w formule zaprojektuj i wybuduj
- 3- Opracowanie dokumentacji technicznej wyposażenia bud. mieszkalnego w inst. gazową wraz z inst. w cz. wspólnych, wewn. instalacją w lokalach na potrzeby CO, CW oraz innych dla 1 nieruchomości
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy wraz z przebudową budynku SOKOLNI przy ul. Orkana 2a w Zakopanem jako miejsce integracji i aktywizacji społecznej
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Olszewnicy Starej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.