Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-09
Wyry: Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Pszczyńskiej w Wyrach - etap X
Numer ogłoszenia: 281874 - 2011; data zamieszczenia: 09.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Dąbrowszczaków 133, 43-175 Wyry, woj. śląskie, tel. 032 3256800, faks 032 3256809.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyry.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Pszczyńskiej w Wyrach - etap X.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej w Wyrach, przy ul. Pszczyńskiej w rejonie budynków nr 62-82 . 1. Na całość robót składa się wykonanie : a) rurociągu grawitacyjnego z rur z wydłużonym kielichem PVC-U (SDR 34) klasa S - O 200x 5,9 mm - L = 530 m - O 160x 4,7 mm - L = 145 m b) rurociągu tłocznego z rur PE-HD100( SDR 17) 90 x 5,4mm - L = 210 m c) studni kanalizacyjnych z PP O 1000 mm - 15 szt d) studni kanalizacyjnych z PP O 425 mm - 20 szt e) pompowni sieciowej fi 1200 z pompami i armaturą - 1 szt f) zasilania elektrycznego pompowni ścieków - dł.5 m g) ogrodzenia pompowni ścieków z przęseł kratowych UNO 86 wys. 1630mm powlekanych, na słupkach metalowych z furtką zamykaną na zamek patentowy, h) naprawy dróg, nawierzchni i placów utwardzonych po robotach kanalizacyjnych (odtworzenie nawierzchni), utwardzenie kostką brukową gr.6 cm terenu przepompowni ścieków , i) roboty geodezyjne (wytyczenie, pomiar powykonawczy z wkartowaniem wykonanej sieci na mapy Zasobów Geodezyjnych). Dokumentacja powykonawcza winna być wykonana zgodnie z wymogami Ośrodka Geodezyjnego w Mikołowie. j) wykonanie inspekcji telewizyjnej zrealizowanych kanałów grawitacyjnych i tłocznych wraz z raportem w wersji papierowej z wykresem spadków i filmem na CD (kamerowanie) 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa n/w dokumentacja projektowa opracowana przez J. Szczepanek , stanowiąca integralną część niniejszej SIWZ: a) Projekt Budowlano-wykonawczy - branża sanitarna , b) Projekt Budowlano-wykonawczy zasilania elektrycznego przepompowni ścieków oprac. przez inż Gerarda Mrowiec c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót dla branży instalacyjnej, d) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót dla branży elektrycznej. Warunki geotechniczne wykonania robót określa Opinia geotechniczna podłoża gruntowego. Uwaga! Załączone Przedmiary robót mają charakter pomocniczy w stosunku do projektów i specyfikacji technicznych i służyć mają Wykonawcy do właściwego skalkulowania ceny swojej oferty. Za wykonanie zamówienia zamawiający rozliczy się z Wykonawcą ryczałtem. 4. Dokumentacja projektowa udostępniona jest bezpłatnie w wersji elektronicznej na stronie zamawiającego www.wyry.pl. Papierowa wersja dokumentacji projektowej zostanie przekazana odpłatnie tym Wykonawcom, którzy pisemnie, telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej złożą zamówienie. 5. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z Ustawą z 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. Nr 156 z 2006 r. poz. 1118 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonaniu robót budowlano-montażowych i rozbiórkowych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47, poz. 401), pozwoleniem na budowę, dokumentacją projektową i Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej. 6. Wykonawca zobowiązany jest sprawdzić dokumentację projektową oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych przed terminem złożenia oferty. 7. Podane w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy materiałów oraz producentów należy traktować jako przykładowe, dopuszcza się zastosowanie materiałów porównywalnych o nie gorszych parametrach technicznych oraz jakościowych. 8. Jeżeli zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie w związku ze specyfiką przedmiotu zamówienia to wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy (lub równoważny). 9. Zamawiający żąda by dostarczone materiały i urządzenia były nowe oraz posiadały certyfikat na znak bezpieczeństwa. 10. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej terenu budowy, gdzie realizowany będzie przedmiot zamówienia, w zakresie niezbędnym do przygotowania oferty - na własny koszt. 11. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia robót bez naruszania kamieni granicznych nieruchomości, a w razie wykopania kamieni - jest zobowiązany do odtworzenia granic (przez uprawnionego geodetę). B. Warunki płatności: Inwestycja będzie częściowo współfinansowana ze środków WFOŚiGW. Wykonawca zobowiązany będzie do dostosowania treści dokumentów potwierdzających wykonanie robót (protokoły, faktury) do wymagań stawianych przez instytucję współfinansującą zamówienie. Płatność nastąpi w 2częściach: I część za roboty wykonane do 30.05.2012r , II część po odbiorze.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięćtysięcyzłotychzerogroszy). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z póź. zm.). 3. Wadium musi być wniesione do dnia 28.09.2011r. do godz. 11.00. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Tychy 81 8435 0004 0000 0000 6145 0001 z oznaczeniem: Budowa kanalizacji sanitarnej w Wyrach -etap X - wadium. 5. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu zamawiający uzna wadium, które zostanie wniesione na rachunek bankowy zamawiającego do dnia 28.09.2011r. do godz. 11.00. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 6. Pozostałe formy wadium należy złożyć do depozytu w kasie Urzędu Gminy Wyry przed terminem składania ofert. Godziny otwarcia kasy: a) poniedziałek 8.00-16.30 przerwa 12.00-13.00, b) wtorek - czwartek 8.00-15.00 przerwa 12.00-13.00, c) piątek 12.00-13.00 bez przerwy. 7. Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a art. 46 ustawy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Wykonawca, który nie wniesie wadium w formie akceptowanej przez zamawiającego zostanie wykluczony z postępowania.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje tego warunku. Ocena spełniania ww warunku zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Nie wykazanie spełnienia ww warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie ww warunku jeżeli Wykonawca wykaże się zrealizowaniem min. 2 zamówienień w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej z rur z tworzyw sztucznych o długości min. 700 m i wartości min. 250.000,00 zł brutto każda w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (tj. od 09. 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 do 09.2011), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Ocena spełniania ww warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, według formuły spełnia - nie spełnia. Nie wykazanie spełnienia ww warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje tego warunku. Ocena spełniania ww warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, według formuły spełnia - nie spełnia. Nie wykazanie spełnienia ww warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie ww warunku jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem min.: a) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, b) kierownikiem robót elektrycznych - posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, Ocena spełniania ww warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia według formuły spełnia - nie spełnia. Nie wykazanie spełnienia ww warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie ww warunku jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem: a) rocznego obrotu (wykazanego na podstawie sprawozdań finansowych - pozycja przychody netto ze sprzedaży produktów) w ciągu ostatnich dwóch lat (tj. rok 2009 i 2010), co najmniej w wysokości 500.000,00 zł, oddzielnie za każdy rok, b) środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 250.000,00 zł. Z treści opinii bankowej musi wynikać jednoznacznie wysokość (kwota) zdolności kredytowej. Informacja banku winna być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (ubezpieczenie deliktowe i kontraktowe), zgodnego z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania ww warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, według formuły spełnia - nie spełnia. Nie wykazanie spełnienia ww warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 2 lata obrotowe
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1. 2. Kalkulacja ceny ofertowej - załącznik nr 2. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3. 4. Jeżeli w wykazie osób Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował (nie będące jego pracownikami) winien dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 7. 5. Jeżeli wykonawca jest osobą fizyczną oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy - załącznik nr 8. 6. Informacja na temat podwykonawców - załącznik nr 10. 7. Zaakceptowane i dołączone do oferty ogólne warunki umowy - załącznik nr 11. 9. Dowód wniesienia wadium. 10. Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania Wykonawcy do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej notarialnie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następującym zakresie: 1. Jeżeli Zamawiający dokonał zmiany sposobu wykonania elementu przedmiotu zamówienia, czego nie można było przewidzieć i co nie wynikało z potrzeby wykonania robót i nie można było tego przewidzieć przed zawarciem umowy a co skutkuje zmianą zakresu przedmiotu zamówienia i zmianą terminów jego realizacji, 2. Jeżeli wystąpiła konieczność dokonania zamówień dodatkowych nie ujętych w dokumentacji projektowej lub zamiennych, a koniecznych dla właściwego wykonania i funkcjonowania wybudowanego obiektu, 3. Jeżeli wystąpiła potrzeba wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej czego nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, a co skutkuje zmianą zakresu przedmiotu zamówienia i zmianą terminów jego realizacji, 4. Jeżeli warunki atmosferyczne i geotechniczne nie będą pozwalały na wykonanie przedmiotu umowy ze względów technologicznych, co będzie miało wpływ na jakość wykonanych robót i skutkowało będzie zmianą zakresu i terminu wykonania robót, 5. Jeżeli wystąpią nieprzewidziane okoliczności niezależne od zamawiającego skutkujące zmianą sposobu i terminów realizacji przedmiotu zamówienia, 6. Na skutek działania siły wyższej zaistnieje konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia. 7. Zmiana kierownika budowy lub kierowników robót może nastąpić wyłącznie w ważnych przypadkach.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyry.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Wyry, 43-175 Wyry, ul. Dąbrowszczaków 133, pokój nr 14 (II piętro), po wcześniejszym pisemnym zamówieniu. Koszt papierowej SIWZ 64 PLN..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2011 godzina 13:00, miejsce: Ofertę można złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Wyry, 43-175 Wyry, ul. Dąbrowszczaków 133, Sekretariat, (I piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Zmiana sposobu użytkowania hali produkcyjnej/budynków 281104_5.0016.30_bud oraz 2811045_5.0016.31_bud (hali przetarcia) z przebudową hali produkcyjnej w celu przystosowania jej do posadowienia układu kogeneracyjnego na terenie Tartaku Napiwoda; Tartak Napiwoda; działka ewidencyjna nr 69/3, obręb geodezyjny 16-Napiwoda, gm. Nidzica"
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 2214C Rypin-Pręczki na odcinku Kowalki-Pręczki oraz nr 2215C Dylewo-Rogowo w miejscowości Pręczki ETAP 2 - od km 1+463.00 do km 3+639.26
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- Remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych przy użyciu lanego asfaltu na terenie Gminy Pruszcz Gdański w roku 2025
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE KOŚCIERZYNA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.