To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-22
Głogów: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Głogów w sezonach 2015/2016 i 2016/2017 część I: Przedmoście, część II: Ruszowice, część III: Serby, część IV: Wilków
Numer ogłoszenia: 281878 - 2015; data zamieszczenia: 22.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 219574 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głogów, ul. Słodowa 2b, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 836 55 55, faks 076 836 55 67.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Głogów w sezonach 2015/2016 i 2016/2017 część I: Przedmoście, część II: Ruszowice, część III: Serby, część IV: Wilków.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Głogów w sezonach 2015/2016 i 2016/2017 część I: Przedmoście, część II: Ruszowice, część III: Serby, część IV: Wilków 2) Zamawiający dokonuje podziału przedmiotu zamówienia na poszczególne części: a) Część I: Przedmoście: obejmuje swoim zasięgiem drogi gminne na terenie następujących miejscowości: Borek, Bytnik, Przedmoście i Zabornia. b) Część II: Ruszowice: obejmuje swoim zasięgiem drogi gminne na terenie następujących miejscowości: Ruszowice, Szczyglice, Turów. c) Część III: Serby: obejmuje swoim zasięgiem drogi gminne na terenie następujących miejscowości: Serby, Grodziec Mały. d) Część IV: Wilków: obejmuje swoim zasięgiem drogi gminne na terenie następujących miejscowości: Klucze, Wilków, Krzekotów i Stare Serby. 3) Szacunkowa ilość - liczba godzin przewidziana do realizacji usługi dla każdej części w okresie trwania umowy wynosi a) dla pojazdu z pługiem do odśnieżania - 92 h; b) dla pojazdu z pługiem do odśnieżania i posypywania - 130 h; c) dla pojazdu do posypywania - 54 h. Szacunkowa ilość godzin pracy ( dla każdej z części ) służy tylko i wyłącznie porównaniu ofert i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmianie w zależności od wystąpienia faktycznych potrzeb. 4) Zakres zamówienia obejmuje realizację zimowego utrzymania dróg gminnych w sołectwach Gminy Głogów poprzez wykonanie usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń (posypywania) oraz posypywania i odśnieżania wg potrzeb, zarówno w dni robocze, jak też w dni wolne od pracy w sezonach zimowych 2015/2016 i 2016/2017. 5) Ustala się następujący standard zimowego utrzymania dróg: a) Jezdnię należy posypywać środkami szorstkimi opisanymi w pkt b poniżej, ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań, zakrętów, wzniesień i zatok autobusowych na ustne/telefoniczne polecenie koordynatora i/lub sołtysa. b) Do posypywania Wykonawca powinien użyć własnych materiałów szorstkich tj. piasku i/lub soli i/lub mieszanki piasku z solą. c) Usuwanie i zwalczanie śliskości powinno odbywać się na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb również w godzinach wieczornych i nocnych (tj. przy niekorzystnych warunkach atmosferycznych, w szczególnosci: opady śniegu, mżawki), o czym Wykonawca powiadomi niezwłocznie osobę wskazaną w umowie oraz na ustne/telefoniczne polecenie koordynatora i/lub sołtysa. d) Wykaz dróg gminnych objętych zimowym utrzymaniem dla każdej z części stanowią załączniki od nr 9a do nr 9d. e) Czas pracy przy odśnieżaniu dróg należy potwierdzić każdorazowo u sołtysa danego sołectwa nie później niż następnego dnia po wykonaniu usługi. Jeżeli dzień następujący po dniu wykonania usługi jest dniem ustawowo wolnym od pracy, usługę należy potwierdzić w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu wykonania usługi. Wykaz sołtysów z danymi kontaktowymi stanowić będzie załącznik do umowy. f) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania sprzętu niezbędnego do wykonania usługi w pełnej gotowości do pracy tak, aby rozpoczęcie realizacji usługi mogło nastąpić najpóźniej w ciągu 1 godziny od otrzymania wezwania. g) Koordynatorem akcji zimowego utrzymania dróg będzie pracownik Urzędu Gminy Głogów, a dyspozytorami wyjazdów do akcji zimowego utrzymania będą sołtysi poszczególnych wsi. h) W zakresie potencjału technicznego Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, tj. minimum 1 ciągnikiem kołowym lub innym sprzętem o mocy min. 45 km wyposażonym w pług do odśnieżania oraz rozrzutnik do usuwania oblodzeń na każdą z części zamówienia osobno, na którą Wykonawca składa ofertę, tzn. jeżeli Wykonawca składa ofertę na 4 części - winien dysponować sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia w ilości minimum 4 ciągniki kołowe lub innymi sprzętami o mocy min. 45 km wyposażonymi w pługi do odśnieżania oraz rozrzutniki do usuwania oblodzeń. i) W zależności od występujących warunków atmosferycznych Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi zapewniającej przejezdność dróg. j) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nieprzystąpienia lub niewywiązania się z prawidłowej realizacji zamówienia przez Wykonawcę, Zamawiający ma prawo zlecić wykonanie usługi (przedmiotu umowy) innej jednostce na koszt i ryzyko Wykonawcy oraz żądać od Wykonawcy zapłaty kar umownych, o których mowa we wzorze umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I: Przedmoście
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ASBUD sp z o.o., ul. Wierzbowa 17, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44028,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 78720,00
Oferta z najniższą ceną: 78720,00 / Oferta z najwyższą ceną: 81664,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Część II: Ruszowice
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ASBUD Sp z o.o., ul. Wierzbowa 17, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44028,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 80640,00
Oferta z najniższą ceną: 80640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 81664,00
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Część IV: Wilków
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Gospodarstwo Rolne Jacek Jędrzejczak, Klucze 27, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44028,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 57100,00
Oferta z najniższą ceną: 57100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 109264,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- Zakup, dostawa oraz montaż mebli medycznych i socjalnych na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- Remont drogi powiatowej nr 1002D w Chociemyśli
- Modernizacja pomieszczeń na poradnie w budynku głównym szpitala w części A1 na poziomie pierwszego piętra
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO w OŁAWIE
- Zamówienie w trybie podstawowym usługę mycia okien, elewacji, sprzątania i odśnieżania dachów oraz mycia paneli fotowoltaicznych w PPNT Gdynia
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.