eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DebrznoTermoizolacja budynku szkolno - mieszkalnego w Debrznie przy ul. Królewskiej 8 wraz z robotami remontowo - budowlanymi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-12

Debrzno: Termoizolacja budynku szkolno - mieszkalnego w Debrznie przy ul. Królewskiej 8 wraz z robotami remontowo - budowlanymi
Numer ogłoszenia: 281911 - 2010; data zamieszczenia: 12.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 250757 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Debrznie, ul. Traugutta 2, 77-310 Debrzno, woj. pomorskie, tel. 059 8335366, faks 059 8335351.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termoizolacja budynku szkolno - mieszkalnego w Debrznie przy ul. Królewskiej 8 wraz z robotami remontowo - budowlanymi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termoizolacji budynku szkolno - mieszkalnego w Debrznie przy ul. Królewskiej 8 wraz z robotami remontowo - budowlanymi. W zakresie robót budowlanych można wyróżnić: a. Docieplenie ścian zewnętrznych. - rusztowania zewnętrzne rurowe do wys. 20 m w ilości - 1134,40 m2, - rozbiórka rur spustowych w ilości - 90,75m - wymiana rury deszczowej w ilości - 11,0 kpl - demontaż elementów stalowych na elewacji w ilości - 4,0m - transport ręczny pociętych elementów konstrukcji stalowej w ilości - 350,00 kg - rozbiórka murów ogniowych, okapów, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku w ilości - 13,973 m2 - odbicie tynków w ilości - 38,041m2 - uzupełnienie tynków w ilości - 38,041m2 - demontaż podokienników blaszanych w ilości - 107,00 szt - rozbiórka naświetli okiennych z luksferów w ilości - 9,0 m2 - przygotowanie podłoża pod wykonanie docieplenia ze styropianu w ilości - 760,821 m2 - zamontowanie listew cokołowych (tzw startowych) w ilości - 141,95 m - ocieplenie ręczne ścian budynków , płytami styropianowymi o gr. 10 cm wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej akrylowej w ilości - 760,821m2 - kołkowanie styropianu w ilości - 3043,284 szt - ocieplenie ręczne ścian ościeży budynków , płytami styropianowymi o gr. 3 cm wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej akrylowej w ilości - 760,821m2 - przyklejenie drugiej warstwy siatki - w ilości 170,34 m3 - zamontowanie listew narożnych w ilości - 456,59m - obsadzenie podokienników i parapetów okiennych w ilości - 111,00 szt - malowanie elementów stalowych - kraty, balustrady, słupy w ilości - 192,06 m2 i 31,40 m rur - malowanie elewacji farbami fasadowymi w ilości - 328,622 m2 b. Wymiana stolarki otworowej. - wymiana okien zespolonych w ilości - 5,10 m2 - demontaż i montaż drzwi z PCV w ilości - 2,07 m2 c. Roboty remontowe wejścia do budynku szkoły. - naprawa pokrycia dachowego papa termozgrzewalną wierzchniego pokrycia w ilości - 20,91 m2 - wymiana pokrycia dachowego z blachy ocynk na pokrycie z blachy powlekanej w ilości - 15,64 m2 - rozbiórka elementów schodów betonowych w ilości - 5,595 m3 - okładziny schodów z płyt betonu płukanego w ilości - 28,621 m2 - posadzki z płyt betonu płukanego w ilości - 33,081 m2 - naprawa tynków zewnętrznych z przygotowaniem podłoża w ilości - 43,30 m2 - wykonanie tynku elewacyjnego silikatowo-żywicznnego w ilości - 43,3 m2 d. Wymiana instalacji odgromowej. - demontaż przewodów uziemiających i odgromowych w ilości - 82,50 m - demontaż wysięgników w ilości - 11 szt - montaż wsporników dla instalacji w ilości - 12,0 szt - montaż uchwytów i rur winidurowych w ilości - 82,50 m - montaż zwodów pionowych naprężnych w ilości - 82,50 m - przykręcenie i montaż złącz kontrolnych w ilości - 22,0 szt. UWAGA : Pełny i szczegółowy zakres i sposób wykonania przedmiotu zamówienia został wskazany w takich dokumentach jak : specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (stanowiące załącznik do specyfikacji) oraz przedmiarach robót (stanowiących załącznik do specyfikacji), w oparciu o które należy wykonać roboty budowlane. 1. Wykonawca w swojej ofercie winien uwzględnić wyłącznie zakres robót określony w załączonym przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Roboty budowlane będą wykonywane pod kontrolą inspektora nadzoru powołanego przez Zamawiającego. Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w niniejszej specyfikacji, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (stanowiące załącznik do niniejszej specyfikacji) oraz przedmiarach robót (stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji) - dodaje się słowa lub równoważne. UWAGA ! 1. Materiały i urządzenia przyjęte dla których jest wskazany producent lub dystrybutor są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. 2. Zamawiający dopuszcza składnie ofert z użyciem materiałów i urządzeń równoważnych. Warunkiem jest aby materiały i urządzenia równoważne posiadały co najmniej takie same parametry techniczno - użytkowe. 3. Wykonawca składający ofertę przy zastosowaniu materiałów i urządzeń o równoważnych parametrach jest obowiązany do zapewnienia i udokumentowania ich równoważności (dokumenty określające ich parametry jakościowe oraz wymagany standard np. karty katalogowe, aprobaty techniczne itp.). 4. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). Ponadto wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia skalkuluje w cenie ofertowej i bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: a) realizacji przedmiotu umowy zgodnie przedmiarem robót, STWiOR, SIWZ i obowiązującymi w tym względzie normami i przepisami, b) zrealizowania w pełni postanowień niniejszej umowy, c) wskazania na piśmie przed rozpoczęciem robót osób będących przedstawicielami Wykonawcy podczas wykonania prac budowlanych - kierowników robót, d) przejęcia placu budowy, jego zagospodarowania oraz właściwego oznaczenia i zabezpieczenia terenu budowy i miejsc prowadzenia robót, zapewnienia należytego ładu i porządku, a w szczególności przestrzegania przepisów BHP na terenie budowy na koszt własny, e) zapewnienia dostępu (dojścia i dojazdu) do posesji ich mieszkańcom i użytkownikom podczas prowadzenia robót. f) urządzenia placu budowy we własnym zakresie i na własny koszt, w tym organizację niezbędnych mediów, g) zorganizowania dozoru mienia i wszelkich wymaganych przepisami zabezpieczeń p.poż. na terenie budowy oraz ponoszenia za nie pełnej odpowiedzialności materialnej, h) zabezpieczenia terenu budowy przed kradzieżą i innymi ujemnymi oddziaływaniami i ponoszenia skutków finansowych z tego tytułu, i) ponoszenia odpowiedzialności za szkody powstałe na terenie budowy pozostające w związku przyczynowym lub spowodowane robotami prowadzonymi przez Wykonawcę, j) ubezpieczenia prac budowlanych z tytułu odpowiedzialności za wypadki i szkody wyrządzone przy realizacji prac, w tym ubezpieczenia własnych pracowników, pracowników zamawiającego i osób postronnych, k) utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania niepotrzebnych urządzeń pomocniczych, zbędnych materiałów oraz odpadów na koszt własny, l) wykorzystywania w trakcie realizacji przedmiotu umowy materiałów, osprzętu i urządzeń, które winny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, m) wykonania na koszt własny prac niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo lub konieczność zapobieżenia awarii, n) bezzwłocznego powiadamiania na piśmie Zamawiającego o wszelkich możliwych wydarzeniach i okolicznościach mogących wpłynąć na opóźnienie robót, o) odtworzenia na własny koszt ewentualnych zniszczeń, p) usunięcia wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez Nadzór Inwestorski w trakcie trwania robót w uzgodnionym przez Strony terminie, nie dłuższym jednak niż termin technicznie uzasadniony, konieczny do ich usunięcia, q) zabezpieczenia we własnym zakresie wody i energii elektrycznej niezbędnych do wykonania robót i ponoszenia kosztów ich zużycia. r) wykonania niezbędnych badań prób i pomiarów w celu sprawdzenia prawidłowości wykonanych robót. s) naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego i nadziemnego spowodowanych prowadzonymi robotami budowlanymi - w uzgodnieniu z ich użytkownikami (administratorami). t) innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji i funkcjonowania przedmiotu zamówienia. u) odbioru, przy współudziale przedstawiciela zamawiającego, robót wykonanych przez podwykonawców, v) likwidacji placu budowy i uporządkowania terenu w terminie nie późniejszym niż na dzień zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego, w) opracowania dokumentacji powykonawczej tj. kosztorysu powykonawczego oraz nanoszenia na bieżąco w dokumentacji zmian wprowadzanych w uzgodnieniu z zamawiającym, x) przekazania protokołem zdawczo-odbiorczym przez wykonawcę zamawiającemu przedmiotu umowy. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty na okres wskazany w ofercie, jednak nie krótszy niż 36 miesięcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo Budowlany w Kiełpinku, Teresa Powozińska, Kiełpinek 14, 77-300 Człuchów, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 163925,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 151712,23

  • Oferta z najniższą ceną: 151712,23 / Oferta z najwyższą ceną: 170944,23

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.