eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceŚwiadczenie usługi rozliczania kosztów centralnego ogrzewania dla nieruchomości zarządzanych przez KZGM w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-18

Katowice: Świadczenie usługi rozliczania kosztów centralnego ogrzewania dla nieruchomości zarządzanych przez KZGM w Katowicach
Numer ogłoszenia: 281924 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2582021, 3141620, faks 032 3141620.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi rozliczania kosztów centralnego ogrzewania dla nieruchomości zarządzanych przez KZGM w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi rozliczania kosztów centralnego ogrzewania dla nieruchomości zarządzanych przez KZGM w Katowicach. Zamówienie obejmuje: 1) montaż elektronicznych, dwuczujnikowych podzielników kosztów C.O. w poszczególnych budynkach (węzłach) w ilościach podanych w załączniku nr 1 do umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ). Dwuczujnikowe podzielniki kosztów c.o. to podzielniki wyposażone w dwa czujniki, z których jeden mierzy temperaturę grzejnika a drugi temperaturę panującą w pomieszczeniu. UWAGA! PODZIELNIKI POWINNY POSIADAĆ DWUKIERUNKOWY SYSTEM ZDALNEGO (RADIOWEGO) ODCZYTU DANYCH. SYSTEM DWUKIERUNKOWY POLEGA NA TYM, ŻE ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ PRZEPROGRAMOWANIA I SERWISOWANIA PODZIELNIKÓW Z ZEWNĄTRZ LOKALU. UWAGA! PODANA W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO UMOWY (ZAŁĄCZNIK NR 6 DO SIWZ) ILOŚĆ PODZIELNIKÓW (1362 SZT.) TO ILOŚĆ MAKSYMALNA, KTÓRA MOŻE ULEC ZMNIEJSZENIU W TRAKCIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA W PRZYPADKU, GDY CZĘŚĆ UŻYTKOWNIKÓW LOKALI NIE WYRAZI ZGODY NA OPOMIAROWANIE. 2) odczyty podzielników i rozliczanie kosztów zużytego ciepła w lokalach wyposażonych w podzielniki oraz rozliczanie kosztów zużytego ciepła w lokalach nie wyposażonych w podzielniki - zgodnie z Regulaminem rozliczania kosztów zużycia ciepła obowiązującym w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach; 3) usługi serwisowe polegające na wymianie podzielników, których uszkodzenie lub zniszczenie powstało z winy Zamawiającego , jego najemcy lub osoby biorącej lokal w użytkowanie. UWAGA! PRZEWIDYWANA ILOŚĆ MOGĄCYCH PODLEGAĆ WYMIANIE W RAMACH SERWISU PODZIELNIKÓW WYNOSI 180 SZT. NA CAŁY OKRES TRWANIA UMOWY. 3.Adresy budynków, węzłów, których zamówienie dotyczy: 1)Boya Żeleńskiego 94 2)Brata Alberta 2, Krasińskiego 9 3)Gen. Jankego 272 4)Katowicka 46 b c 5)Klonowa 5 6)Kościuszki 191, 191 a-c 7)Ligonia 55 8)Mikołowska 11 9)Mikołowska 13 10)Stalmacha 18, 20 11)Szczecińska 16 a-d 12)Szczecińska 18 a-e 13)Techników 31 a-c. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Wzór umowy wraz z załącznikami (Załącznik nr 6 do SIWZ). 5.Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych (tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ). Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały lub urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą opis pozycji równoważnych z podaniem wytwórcy, parametrów technicznych i jakościowych, potwierdzonych kartami technicznymi wyrobu wydanymi przez producenta. W przypadku wątpliwości, co do równoważności oferowanych wyrobów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.62.11.12 - Części grzejników centralnego ogrzewania 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych 65.50.00.00 - Odczyty liczników .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

4.Wykonawca powinien również dołączyć następujące dokumenty: a)wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ; b)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (podpisującego ofertę), pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem; c)zakres zamówienia jaki zostanie powierzony podwykonawcom - Załącznik nr 5 do SIWZ - jeżeli dotyczy; 5.Inne oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą: a)Oświadczenie o akceptacji warunków płatności określonych przez Zamawiającego - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; b)Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami zamówienia i ich akceptacji bez zastrzeżeń - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; c)Oświadczenie o związaniu ofertą na czas wskazany w specyfikacji - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; d)Oświadczenie o zapoznaniu się z wzorem umowy i akceptacji bez zastrzeżeń - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; e)Oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami i warunkami opisanymi w ustawie oraz określonymi przez zamawiającego w SIWZ - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający w trakcie obowiązywania umowy zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości budynków (węzłów), dla których świadczone są usługi w następstwie: sprzedaży lub przekazania budynku, lokalu; remontu, przebudowy budynku; podziałów działek gruntowych, ujawnienia w księgach wieczystych lub w wykazie ewidencji gruntów Zamawiającego jako władającego; zmiany sposobu ogrzewania; w innych przypadkach. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzgm.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Organizacji Przetargów, 40-877 Katowice, ul. Mieszka I 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2013 godzina 08:45, miejsce: KZGM w Katowicach, 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego 5, I piętro, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dotyczy sekcja II.2) Termin wykonania zamówienia: Zamówienie dzieli się na trzy dwunastomiesięczne okresy rozliczeniowe i trwa od dnia podpisania umowy do czasu rozliczenia i zamknięcia rachunków związanych z ostatnim okresem rozliczeniowym ale nie później niż do 31.07.2017r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.