eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miliczdostawa oleju opałowego lekkiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-13

Milicz: dostawa oleju opałowego lekkiego
Numer ogłoszenia: 28192 - 2009; data zamieszczenia: 13.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Leśnych , ul. Kasztelańska 1, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3840718, faks 0-71 3840718.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zslmilicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła ministra środowiska.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa oleju opałowego lekkiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości szacunkowej 90.000 litrów. Parametry oleju: - gęstość w temperaturze 15°C max. 860 kg/m3; -wartość opałowa min. 42,6 MJ/kg; - temperatura płynięcia min. -25°C; - temp. zapłonu min. 56°C; - pozostałość po spopieleniu max. 0,01%(m/m); - zawartość siarki max. 0,20%(m/m); - zawartość wody max. 200 mg/kg; - całkowita zawartość zanieczyszczeń max. 24 mg/kg..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.30.00.0 - Ropa naftowa i destylaty .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 5.000 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium można wnieść w formie: - pieniężnej, - poręczenia bankowego, - gwarancji bankowej, - gwarancji ubezpieczeniowej, - poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216 poz. 1824). 3.Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto bankowe Zamawiającego: Nr Konta: NBP o/o Wrocław 97 1010 1674 0089 4713 9120 0000 z dopiskiem: Wadium - dostawa oleju opałowego lekkiego. Wadium w pieniądzu winno być faktycznie przelane na konto Zamawiającego (fizycznie znajdować się w banku Zamawiającego) w terminie podanym w pkt. 1. 4. Wadium w pozostałych formach należy wraz z ofertą, w odrębnej kopercie z dopiskiem wadium, złożyć w miejscu i terminie określonym w pkt. VII. 5. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium na cały okres związania z ofertą wymieniony w pkt. II ppkt. 11 SIWZ, lub gdy wadium zostanie wniesione po upływie terminu do składania ofert, lub formie nie ustalonej niniejszą specyfikacją zostanie wykluczony z postępowania przetargowego. 6. Wadium ulega zwrotowi w trybie art. 46: ustawy - prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, określonego w części I niniejszej specyfikacji może ubiegać się wykonawca, który: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień na potwierdzenie, czego Zamawiający wymaga: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi; 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na potwierdzenie, czego Zamawiający wymaga: - dokumentu potwierdzającego parametry jakościowe oferowanego oleju opałowego, wystawionego przez producenta. - wykazu wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem nazwy odbiorcy, przedmiotu zamówienia, wartości, terminu realizacji oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; -wykazu środków transportu przeznaczonych do wykonania zamówienia wyposażonych w pompę do przepompowywania oleju oraz liczydło wydawanych ilości; 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia na potwierdzenie czego Zamawiający wymaga: - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego; - aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS-u; -informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy. 4. Wyrazi zgodę na wymagany 30 dniowy termin płatności faktur za dostarczony olej opałowy. 5. Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.l - 10 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 6. Spełnia wszystkie inne warunki określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w rozdziale III niniejszej SIWZ przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Poświadczenie kserokopii musi być dokonane na każdej stronie kserokopii w przypadku dokumentów wielostronicowych. 2. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) formularz oferty sporządzony zgodnie ze SIWZ.; b) oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych. c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te mają stwierdzać aktualny stan prawny wykonawcy, zakres jego działalności stwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy. W przypadku, gdy wykonawcą jest spółka cywilna obowiązuje załączenie umowy spółki oraz wpisu do rejestru działalności gospodarczej każdego ze wspólników wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Załączenie umowy regulującej współpracę oraz pełnomocnictwo do reprezentacji w postępowaniu i do zawarcia umowy dotyczy także podmiotów występujących wspólnie (konsorcja); d) aktualnej koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym; e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; g) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy wszystkich urzędujących członków władz podmiotu gospodarczego wymienionych w dokumencie określonym w ppkt.d); h) w przypadku podmiotów zbiorowych aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; i) aktualny dokument potwierdzający progowe parametry jakościowe (min/max) oferowanego oleju opałowego, wystawiony przez producenta; j) oświadczenie z mocy art. 36 ust. 4 ustawy w sprawie podwykonawców. k) wykaz środków transportu przeznaczonych do wykonania zamówienia, wyposażonych w pompę do przepompowywania dostarczonego oleju opałowego oraz liczydło wydawanych ilości; 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, z podaniem nazwy odbiorcy, przedmiotu zamówienia, wartości zamówienia, terminu realizacji oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (wymagany wzór stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ); m) informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.l ppkt. c),e),f),g),h) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego upadłości ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, w których mowa w pkt. 2 oraz w pkt. 1 ppkt. g) zastępuje się je dokumentem zawierającym złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Brak jakiegokolwiek z w/w dokumentów lub oświadczeń spowoduje wykluczenie wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zslmilicz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Leśnych ul. Kasztelańska 1 56 - 300 Milicz tel/fax 071-3840718.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Zespół Szkół Leśnych ul. Kasztelańska 1 56 - 300 Milicz - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.