Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-18
Krasnystaw: Zakup i dostawa koparko - ładowarki
Numer ogłoszenia: 281938 - 2009; data zamieszczenia: 18.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , Zakręcie 124 B, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 0-82 577 83 39, faks 0-82 577 83 39.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnystaw.ug.gov.pl/bip/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa koparko - ładowarki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: a. koparko - ładowarka spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym; b. koparko - ładowarka wyprodukowana nie później niż w 2007 roku; c. maksymalna ilość wypracowanych motogodzin przez koparko - ładowarkę: 1500 mth; d. silnik typu diesel, turbodoładowany o mocy min. 95 KM mierzonej przy prędkości obrotowej 2200 obr/min; e. napęd na obie osie (4x4x4), obydwie osie skrętne, funkcja tzw. (psiego chodu); f. koła jezdne: przednie i tylne o jednakowej średnicy nie mniejszej niż 24 cale; g. most tylni sztywny, przedni wahliwy; h. koparko - ładowarka musi być wyposażona w skrzynkę narzędziową, gaśnicę, trójkąt ostrzegawczy, ostrzegawczą lampę błyskową o barwie pomarańczowej; i. kabina operatora spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej z obrotowym fotelem operatora, wyposażona w drzwi po obu stronach kabiny, wentylację i ogrzewanie; j. Wykonawca dostarczy instrukcję do koparko - ładowarki w języku polskim oraz katalog części zamiennych. A. Osprzęt ładowarkowy koparko - ładowarki: a. wysokość podnoszenia łyżki ładowarkowej nie mniej niż 3 400 mm mierzonych do osi sworznia obrotu łyżki ładowarki; b. łyżka wieloczynnościowa dzielona z zębami i widłami do palet, pojemność łyżki min. 1,00 m3, udźwig min. 3 200 kg; B. Osprzęt koparkowy podsiębierny koparko - ładowarki: a. koparka z łyżką podsiębierną; b. łyżka koparkowa o szerokości min. 600 mm; c. ramię koparki o zmiennej długości z wysuwem teleskopowym (hydraulicznym); d. głębokość kopania mierzona przy wysuniętym ramieniu koparki: min. 5,7 m; e. wysokość załadunku: min. 3,5 m; f. udźwig przy schowanym teleskopie: min. 1 500 kg; C. Dodatkowe wyposażenie. a. pług odśnieżny o szerokości min. 2 500 mm; b. łyżka koparkowa o dopuszczalnej szerokości w zakresie od 350 mm do 400 mm;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty dostarczone przez nich w ramach złożonych ofert; wykaz tych dokumentów podano w punkcie 6 części I SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy winni przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: a. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. b. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W celu potwierdzenia spełnienia przez oferowany przedmiot dostawy wymagań określonych przez zamawiającego w pkt. 4 część I SIWZ wykonawcy winni przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: a. Dokumentację techniczną opisującą przedmiot zamówienia, która swym zakresem umożliwi zamawiającemu stwierdzenie, iż oferowany sprzęt spełnia wymagania i parametry techniczne określone w pkt. 4 cz. I SIWZ (np. karty katalogowe sprzętu)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Gwarancja - 10
- 3 - Ilość przepracowanych motogodzin - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.krasnystaw.ug.gov.pl/bip/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
Zakręcie 124 B, 22 - 300 Krasnystaw, woj. lubelskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Gminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. Zakręcie 124 B, 22 - 300 Krasnystaw, woj. lubelskie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku Miejskim w Krasnymstawie, ul. Poniatowskiego 48, 22-300 Krasnystaw
- Dostawy i usługi związane z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2128L Pilaszkowice - Zygmuntów - Antoniówka - Czysta Dębina od km 4+653 do km 6+053"
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. "Remont drogi powiatowej nr 3127L Wola Żulińska - Józefów - Kasjan o dł. 1,486 km"
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie
- Remont drogi powiatowej nr 3146L Brzeziny - Majdan Surhowski - Franciszków - Orłów Murowany - Izbica na odcinku 0,291 km (ulica Klinkierniana)
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.