eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gronowo ElbląskieBudowa i remont chodników w miejscowości Oleśno i Gronowo Elbląskie w ramach zadania pn.Kształtowanie przestrzeni publicznej poprzez remont i budowę chodników w miejscowości Gronowo Elbląskie i Oleśno

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-09

Gronowo Elbląskie: Budowa i remont chodników w miejscowości Oleśno i Gronowo Elbląskie w ramach zadania pn.Kształtowanie przestrzeni publicznej poprzez remont i budowę chodników w miejscowości Gronowo Elbląskie i Oleśno
Numer ogłoszenia: 281964 - 2011; data zamieszczenia: 09.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 205289 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gronowo Elbląskie, ul. Łączności 3, 82-335 Gronowo Elbląskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2315623, faks 055 2315623.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i remont chodników w miejscowości Oleśno i Gronowo Elbląskie w ramach zadania pn.Kształtowanie przestrzeni publicznej poprzez remont i budowę chodników w miejscowości Gronowo Elbląskie i Oleśno.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa i remont chodników przy drodze powiatowej (DP 1120N) na odcinku od torów kolejowych w miejscowości Oleśno do skrzyżowania z ul. Elbląską w miejscowości Gronowo Elbląskie. 1) odcinek od torów kolejowych w miejscowości Oleśno do miejscowości Gronowo Elbląskie po lewej stronie jezdni na odcinku 949,32 m oraz na odcinku 344,79 m po prawej stronie jezdni, długość projektowanego chodnika wynosi 1.294,11 m w tym: - budowa 1.082,11 m, - remont 212 m. Pas pieszy o szerokości 1,5 m. Całkowita szerokość projektowanego chodnika wynosi 1,73 m(0,15+1,50+0,08). Trasa chodnika jest zgodna z krawędzią istniejącej jezdni W ramach budowy i remontu chodnika projekt przewiduje również przebudowę istniejących zjazdów bramowych(szt. 22) oraz przebudowę włączeń dróg gminnych(szt.3) w km 0+425,31(chodnik po lewej stronie), km 0+010,22, km 0+214,29(chodnik po prawej stronie). Wszystkie wjazdy bramowe o szerokości 3,5 m i skosach 1:1 ułożone na długości 2,0 m w poziomie chodnika(bez uskoków), zakończone krawężnikiem opornikiem. Ustawienie barier ochronnych z rur stalowych od strony istniejących skarp oraz wyznaczenie przejść dla pieszych w km 0+910,33, km 0+096 (kilometraż chodnika po lewej stronie). Przyjęto następujące układy i grubości warstw: Nawierzchnia chodników: - warstwa ścieralna z betonowej kostki gr. 6 cm koloru szarego, - podsypka cementowo-piaskowa gr. 4 cm, - podsypka piaskowa gr. 10 cm (piasek średnioziarnisty lub pospółka), - podłoże gruntowe po wyprofilowaniu i zagęszczeniu. Nawierzchnia zjazdów bramowych: - warstwa ścieralna z betonowej kostki gr. 8 cm koloru czerwonego, - podsypka cementowo-piaskowa gr. 4 cm, - podbudowa z chudego betonu B-7,5 gr. 16 cm, - stabilizacja gruntu cementem Rm=2,5 MPa gr. 15 cm, - warstwa odsączająca z pospółki gr. 20 cm, - geotkanina, - podłoże gruntowe po wyprofilowaniu i zagęszczeniu Is=0,97, E2=45-50MPa. Nawierzchnia droga gminna: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - podbudowa z chudego betonu B-7,5 gr. 20 cm, - stabilizacja gruntu cementem Rm=2,5 MPa gr. 15 cm, - warstwa odsączająca z pospółki gr. 20 cm, - geotkanina, - podłoże gruntowe po wyprofilowaniu i zagęszczaniu Is=0,97, E2=45-50MPa. Nawierzchnia utwardzonego pobocza(chodnik odsunięty do krawędzi jezdni) - kruszywo łamane stabilizowane mechaniczne o uziarnieniu 0-25 mm gr. 6 cm, - kruszywo łamane stabilizowane mechaniczne o uziarnieniu 0-40 mm g. 15 cm, - warstwa odsączająca z pospółki gr. 15 cm. Nawierzchnie należy obramować krawężnikami betonowymi o wymiarach 15x30 cm, wystającymi 13 cm ponad nawierzchnię istniejącej jezdni lub 1-2 cm w miejscach przejść dla pieszych oraz 0-3 cm na zjazdach bramowych i drogach gminnych. Krawężniki należy ustawić na ławach betonowych z betonu C 12/15 o grubości 10 cm i grubości części oporowej 15 cm. Krawędzie chodników należy obramować obrzeżem betonowym 8x30 cm. Odwodnienie: Wody opadowe z projektowanych nawierzchni będą odprowadzane powierzchniowo przez odpowiednio wyprofilowane spadki podłużne i poprzeczne do istniejących rowów. Projekt przewiduje wykonanie wpustów deszczowych, ścieków podchodnikowych, elementów odwodnienia liniowego oraz umocnienie skarp i dna rowów brukiem w miejscach odprowadzenia wód opadowych. Wody opadowe z chodnika zlokalizowanego po prawej stronie i odsuniętego od jezdni skierowano poprzez projektowane spadki poprzeczne do pobliskiego rowu. Prawidłowe odwodnienie tego chodnika zapewnia również projektowane utwardzone pobocze o nawierzchni przepuszczalnej. 2) odcinek od granicy miejscowości Oleśno-Gronowo Elbląskie do skrzyżowania ul. Przemysłowej z ul. Elbląską strona prawa jezdni, długość projektowanego chodnika wynosi 515,93 m w tym: - budowa 480,93 m, - remont 35 m. Pas pieszy o szerokości 1,5 m. Całkowita szerokość projektowanego chodnika wynosi 1,73 m(0,15+1,50+0,08). Trasa chodnika jest zgodna z prawą krawędzią istniejącej jezdni. Projektowany chodnik na całej długości zlokalizowany jest bezpośrednio przy krawędzi jezdni. W ramach budowy i remontu chodnika projekt przewiduje również przebudowę istniejących zjazdów bramowych(szt.13) oraz przebudowę włączeń dróg gminnych (szt. 1). Wszystkie wjazdy bramowe o szerokości 3,5 m i skosach 1:1 ułożone na długości 2,0 m w poziomie chodnika (bez uskoków), zakończone krawężnikiem opornikiem lub elementami odwodnienia liniowego . Ustawienie barier ochronnych z rur stalowych od strony istniejących skarp oraz wyznaczenie przejść dla pieszych w km 0+409,00, km 0+703, km 0+850,85. Przyjęto następujące układy i grubości warstw: Nawierzchnia chodników: - warstwa ścieralna z betonowej kostki gr. 6 cm koloru szarego, - podsypka cementowo-piaskowa gr. 4 cm, - podsypka piaskowa gr. 10 cm (piasek średnioziarnisty lub pospółka), - podłoże gruntowe po wyprofilowaniu i zagęszczeniu. Nawierzchnia zjazdów bramowych: - warstwa ścieralna z betonowej kostki gr. 8 cm koloru czerwonego, - podsypka cementowo-piaskowa gr. 4 cm, - podbudowa z chudego betonu B-7,5 gr. 16 cm, - stabilizacja gruntu cementem Rm=2,5 MPa gr. 15 cm, - warstwa odsączająca z pospółki gr. 20 cm, - geotkanina, - podłoże gruntowe po wyprofilowaniu i zagęszczeniu Is=0,97, E2=45-50MPa. Nawierzchnia droga gminna: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - podbudowa z chudego betonu B-7,5 gr. 20 cm, - stabilizacja gruntu cementem Rm=2,5 MPa gr. 15 cm, - warstwa odsączająca z pospółki gr. 20 cm, - geotkanina, - podłoże gruntowe po wyprofilowaniu i zagęszczaniu Is=0,97, E2=45-50 MPa. Nawierzchnie należy obramować krawężnikami betonowymi o wymiarach 15x30 cm, wystającymi 13 cm ponad nawierzchnię istniejącej jezdni lub 1-2 cm w miejscach przejść dla pieszych oraz 0-3 cm na zjazdach bramowych i drogach gminnych. Krawężniki należy ustawić na ławach betonowych z betonu C 12/15 o grubości 10 cm i grubości części oporowej 15 cm. Krawędzie chodników należy obramować obrzeżem betonowym 8x30 cm. Odwodnienie: Wody opadowe z projektowanych nawierzchni będą odprowadzane powierzchniowo przez odpowiednio wyprofilowane spadki podłużne i poprzeczne do istniejących rowów. Projekt przewiduje wykonanie wpustów deszczowych, ścieków podchodnikowych, elementów odwodnienia liniowego oraz umocnienie skarp i dna rowów brukiem w miejscach odprowadzenia wód opadowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem budowlanym, przedmiarem robót, stanowiącym załączniki do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Współfinansowanie ze środków unijnych - PROW 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bazalt Sp. z o.o., Waplewo Wielkie, 82-410 Stary Targ, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 715999,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 617497,80

  • Oferta z najniższą ceną: 617497,80 / Oferta z najwyższą ceną: 702938,59

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.