Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-08
Kielce: ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OPAŁU W SEZONIE GRZEWCZYM 2010/2011
Numer ogłoszenia: 281984 - 2010; data zamieszczenia: 08.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z o.o. , ul. Młoda 28, 25-619 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3450781, faks 041 3451494.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.puk-kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OPAŁU W SEZONIE GRZEWCZYM 2010/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: -CZĘŚĆ I Zakup wraz z dostawą do Zamawiającego węgla kamiennego asortymentu kostka w ilości 58 Mg o parametrach nie gorszych niż: - kaloryczność - 26.000 kJ/kg - popiół - 8% - siarka - 0,6%. -CZĘŚĆ II Zakup wraz z dostawą do Zamawiającego miału węglowego w ilości 100 Mg o parametrach nie gorszych niż: - kaloryczność - 24.000 kJ/kg - popiół - 8% - siarka - 0,7% - CZĘŚĆ III Zakup wraz z dostawą do Zamawiającego oleju opałowego lekkiego w ilości 10 000 litrów o parametrach: - gęstość w temp. 150 nie wyższa niż 0,860 g/ml, - temperatura zapłonu nie wyższa niż 560C, - lepkość kinetyczna w temp. 200 nie większa niż 6,00 mm2/s, Skład frakcyjny: - zawartość siarki nie więcej niż 0,20%, - pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej, nie większa niż 0,3 % /m/m, - zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg, - całkowita zawartość zanieczyszczeń nie większa niż 24 mg/kg, - wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg, - temperatura płynięcia nie wyższa niż - 200 C, - barwa - czerwona. Dostarczony olej powinien być zgodny z PN - C - 96024/2001. Podane ilości opału są wielkościami maksymalnymi. Zamawiający może zakupić mniejszą ilość opału w zależności od potrzeb bez ponoszenia z tego tytułu żadnych kosztów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5, 09.11.30.00-4, 09.13.51.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 1 000,00 PLN ( słownie: tysiąc złotych ) przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofet. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 Ustawyz dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. nr 109, poz.1158, z późn. zm.) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwota wymieniona w pkt. 15.1. powinna być wpłacona przelewem na konto: BGK O/K nr 22 1130 1192 0027 6099 5620 0001 tytułem: Wadium - przetarg na Dostawa opału=. Innych form wniesienia wadium zamawiający nie dopuszcza!!! Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej będzie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego ( wpływu środków na rachunek Zamawiającego) Do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 15.7. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach wskazanych w art. 46 ust.5 Ustawy. 15.8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w przypadkach określonych w art.46 ust.1,1a i 2Ustawy. Nie wniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert skutkuje wykluczeniem Wykonawcy na podstawie art. 24 ust.2 pkt 2 Ustawy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie załączonego oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie załączonego oświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie załączonego oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie załączonego oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie załączonego oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - lub w przypadku składania oferty wspólnej dla pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu ( wspólników, lidera konsorcjum ) - w formie oryginału lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodnością z oryginałem przez notariusza.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puk-kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Usług Komunlanych Sp z o.o. w Kielcach ul. Młoda 28,25-619 Kielce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Seklretariat Przedsiębiorstwo Usług Komunlanych Sp z o.o. w Kielcach ul. Młoda 28,25-619 Kielce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup wraz z dostawą do Zamawiającego węgla kamiennego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą do Zamawiającego węgla kamiennego asortymentu kostka w ilości 58 Mg o parametrach nie gorszych niż: - kaloryczność - 26.000 kJ/kg - popiół - 8% - siarka - 0,6%..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup wraz z dostawą do Zamawiającego miału węglowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w ilości 100 Mg o parametrach nie gorszych niż: - kaloryczność - 24.000 kJ/kg - popiół - 8% - siarka - 0,7%.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.30.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup wraz z dostawą do Zamawiającego oleju opałowego lekkiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą do Zamawiającego oleju opałowego lekkiego w ilości 10 000 litrów o parametrach: - gęstość w temp. 150 nie wyższa niż 0,860 g/ml, - temperatura zapłonu nie wyższa niż 560C, - lepkość kinetyczna w temp. 200 nie większa niż 6,00 mm2/s, Skład frakcyjny: - zawartość siarki nie więcej niż 0,20%, - pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej, nie większa niż 0,3 % /m/m, - zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg, - całkowita zawartość zanieczyszczeń nie większa niż 24 mg/kg, - wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg, - temperatura płynięcia nie wyższa niż - 200 C, - barwa - czerwona. Dostarczony olej powinien być zgodny z PN - C - 96024/2001..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- "Prowadzenie windykacji należności za przejazd bez uprawnień lub bez ważnego biletu pasażerów komunikacji miejskiej w Kielcach"
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu typu Sedan lub Liftback, 5-osobowego (1 kierowca + 4 pasażerów) na potrzeby Kuratorium Oświaty w Kielcach
- Usługa wsparcia informatycznego oraz zakup i dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń sieciowych
- Rozbudowa dróg powiatowych nr 1287T i nr 1381T wraz z rozbudową mostu w miejscowości Umer gm. Zagnańsk.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kielcach
- Adaptacja pomieszczenia na potrzeby zainstalowania i uruchomienia zbiorników do przechowywania komórek krwiotwórczych w temperaturach par ciekłego azotu - 196 stopni C
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napędowego grzewczego dla potrzeb Krytej Pływalni "Delfin" ul. Zamkowa 4, 42-100 Kłobuck
- Dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Powiatowego Szpitala w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o.
- Dostawa oleju opałowego, zakup etyliny i oleju napędowego"
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego L-1, spełniającego parametry Polskiej Normy PN-C-96024:2011 lub normy równoważnej.
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego i opałowego dla RZD Błonie-Topola w podziale na dwie części zamówienia
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem oleju opałowego przeznaczonego do wykorzystania w kotłach grzewczych CO w obiektach Komendy Głównej Policji, w ilości 100 000 litrów.
więcej: Węgiel kamienny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.